Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-05, 14:45
  #121
Medlem
asdhundrafogs avatar
tycker väldigt många är så uppslukad i om tjejer gillar det och få massa respekt och skit, det är helt fel när det gäller monster.. det är en sport ingen jäkla beach träning
Citera
2010-09-05, 14:54
  #122
Medlem
victor.bs avatar
Väldigt intressant läsning.

Har alltid fått känslan av att Bengt är en väldigt trevlig person, som står för vad han säger (på ett ungefär). Får även nu känslan av att Bengt är en lugn person men som kan tappa besinningen.

Nej, det här skriver jag absolut inte för att håna dig, vill bara höra din grej om saken, om du vill, kan vi ta detta över PM istället.

Du skrev i rehabdelen att du blev nedslagen och knockad och därför fått ont i axeln.
Mötte du en av dom flippade personerna som inte ser upp till storlek, nästan utan psyke som slåss varje vecka? Eller är du "alfahanne" utan att kunna slåss?
För ska man vara alfahanne, då gäller det att kunna hävda sig med mer än bara ord, annars åker man på bonk förr eller senare. Och vad händer när man åker på bonk lite då och då?
Jo, folk (inte alla) tappar respekten för dig och du förlorar lite av din alfahannestatus.
Citera
2010-09-05, 15:56
  #123
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Väldigt intressant läsning.

Har alltid fått känslan av att Bengt är en väldigt trevlig person, som står för vad han säger (på ett ungefär). Får även nu känslan av att Bengt är en lugn person men som kan tappa besinningen.
Mjo det är nog sant.

Citat:
Ursprungligen postat av victor.b

Nej, det här skriver jag absolut inte för att håna dig, vill bara höra din grej om saken, om du vill, kan vi ta detta över PM istället.

Du skrev i rehabdelen att du blev nedslagen och knockad och därför fått ont i axeln.
Mötte du en av dom flippade personerna som inte ser upp till storlek, nästan utan psyke som slåss varje vecka? Eller är du "alfahanne" utan att kunna slåss?
Han var nästan lika stor som mig, han är känd sedan tidigare av polisen. Han är huligan i IFK göteborg.

Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
För ska man vara alfahanne, då gäller det att kunna hävda sig med mer än bara ord, annars åker man på bonk förr eller senare. Och vad händer när man åker på bonk lite då och då?
Jo, folk (inte alla) tappar respekten för dig och du förlorar lite av din alfahannestatus.
Ja det är sant, jag är inte helt värdelös på att slåss (bättre än de flesta). Men let's face it, jag vill inte slåss, jag är hellre kaxig och ber honom slå mig igen när jag samtidigt ler och säger att han är en pussy. Problemet var ju att han knockade mig för fort, men visst kan jag bli bättre på att slåss.

Nu går vi OT dock, skriv till PM direkt istället nästa gång. Ville bara svara här, eftersom du skrev här.
Citera
2010-09-05, 16:17
  #124
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Men lilla pojke, vi diskuterar varför vi vill se ut som monster.
Vadå lilla pojke, vad har det tagit åt dig egentligen?

Men när jag har läst dina inlägg här i tråden så beter du dig som en 15 åring.
Speciellt när du skriver; "När du möter mig IRL så ställer du dig genast under mig för du märker ju överlägsen jag är", eller att du ska skaffa en tribal för att det ingår i badboy-looken.

Folk tror ju du är dum i huvudet när du skriver så, det borde till och med du förstå.
Citera
2010-09-05, 16:25
  #125
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Vadå lilla pojke, vad har det tagit åt dig egentligen?
Du skriver ju flicka.

Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Men när jag har läst dina inlägg här i tråden så beter du dig som en 15 åring.
Kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Speciellt när du skriver; "När du möter mig IRL så ställer du dig genast under mig för du märker ju överlägsen jag är",
Vad har det med saken att göra, du kommer in här och säger att tribals är opersonligt och fult, sedan kallar du oss flickor. Vad vill du egentligen? Har jag gjort dig något? Du var inte ens med i den diskussionen och du vet ingenting om mig, även om du har träffat mig två gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av solid302
eller att du ska skaffa en tribal för att det ingår i badboy-looken.
Det gör det också, det samma gäller AAS.

Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Folk tror ju du är dum i huvudet när du skriver så, det borde till och med du förstå.
Jag skiter väl i vad folk tror, tråden handlar om varför jag vill se ut som ett monster och jag skrev varför. När du kommer in å kallar mig flicka så får jag väl kalla dig lilla pojke om jag vill, vilket du också är i jämförelse med mig men till skillnad i från dig så ljuger jag inte eftersom jag inte är en flicka.

Jävla mupp.
Citera
2010-09-05, 16:26
  #126
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Flickor flickor! Nu får ni för fan sansa ner er lite, annars kanske ni kan ta erat "kuddkrig" via PM istället?
Shit va patetisk du är.

Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Allt tjat om badboys är så fruktansvärt ointressant och OT.
Läs inte tråden då.
Citera
2010-09-05, 16:45
  #127
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Shit va patetisk du är.
Snacka om att överreagera, jag skämtade lite lätt där.
Du måste fått en redig smäll om du inte ens kan inse det.
Citera
2010-09-05, 16:46
  #128
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Snacka om att överreagera, jag skämtade lite lätt där.
Du måste fått en redig smäll om du inte ens kan inse det.

Skämta på ett internetforum utan en smile, jo visst. Det är verkligen lätt att se mellan raderna då.
Citera
2010-09-05, 16:51
  #129
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
Skämta på ett internetforum utan en smile, jo visst. Det är verkligen lätt att se mellan raderna då.
Han borde ju ha insett att jag skämtade med honom när jag skrev så, då jag har träffat BengtZz IRL och då tyckte jag inte en smiley var nödvändig.

Savy?
Citera
2010-09-05, 16:57
  #130
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Snacka om att överreagera, jag skämtade lite lätt där.
Du måste fått en redig smäll om du inte ens kan inse det.
Du kommer instudsandes från ingenstans (du har inte varit med i diskussionen innan), du kallar mig flicka, sedan att jag beter mig som en 15 åring och att folk tycker jag är dum i huvudet. Du borde ju fattat att jag redan är lite lätt upprörd på grund av alla påhopp och senn kommer då du, en lite pojke . Jag får ju nämligen inte se ut hur jag vill, tydligen. Men jag vill ju i alla fall inte vara en liten pojke.

För övrigt, bakom alla skämt finns alltid lite sanning.
Citera
2010-09-05, 17:24
  #131
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Du kommer instudsandes från ingenstans (du har inte varit med i diskussionen innan), du kallar mig flicka, sedan att jag beter mig som en 15 åring och att folk tycker jag är dum i huvudet. Du borde ju fattat att jag redan är lite lätt upprörd på grund av alla påhopp och senn kommer då du, en lite pojke . Jag får ju nämligen inte se ut hur jag vill, tydligen. Men jag vill ju i alla fall inte vara en liten pojke.

För övrigt, bakom alla skämt finns alltid lite sanning.
Oj nej, du är större än mig vad farligt!
Själv tar inte jag några genvägar när det kommer till min träning, alla är inte så blåsta i huvudet som sätter sin hälsa på spel och missbrukar AAS för att uppnå sitt mål snabbare och få en badboy status.
Citera
2010-09-05, 17:26
  #132
Medlem
6its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz

Möjligtvis är det lika illa, i vilket fall så lönar det sig.


Ja kanske, men jag lider inte av det direkt. Att spendera 15 timmar om dagen framför wow är också psykiskt stört, men de som gör så lider knappast av det. "Problemet" med ett tex WoW beroende är ju att man inte vill sluta, samma med AAS.


Lönar sig, joo i muskelmassa kanske. Men till priset av vad? förkortad livslängd med 10-20 år?, kanske inte är nått att bry sig om då utseendet är allt.

Jo jag säger inte att wow beroende är bättre, är fan sämre då man har noll socialt liv.


Citat:
Ursprungligen postat av solid302
Snacka om att överreagera, jag skämtade lite lätt där.
Du måste fått en redig smäll om du inte ens kan inse det.

ofta du skämta , du e bara rejelt ångerfull.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback