Hej Hej!
Länge sen man bidrog med nåt här. Låååååångt uppehåll!
Besökte ett ställe jag varit på förut, 3-4 år sen. En äldre dam tar emot, ingen annan syns till i lokalen. Skit också, såg fram emot att bli knådad av en ung snygging, inte mama-san 55+
Hon visar in på rummet och jag intar magläge, as usual. Efter 5 min kommer hon in, Hej Hej!
Hoppsan! Ser ut som 20-22, så antagligen 28-30, men hon har snygg!
Egentligen inte min typ alls då jag föredrar kvinnor, med ska vi säga, tillgångar. Inte bakdelar som pojkar i 12-13 års åldern. Men tanken slår mig att det här skulle kunna bli den snyggaste thai jag knullat!!! Skymtar dock ett par hyfsade bröst i hennes urringning.
För det är vad jag söker denna dag, ett rejält knull! Även mama-san hade nog fått ställa upp om det krisat, och hon prutat till typ 200...
MEN, vi avviker från massagen. För detta var MASSAGE! Har väl varit på tresiffrigt antal, och hade glömt hur jävla bra det
kan vara. Denna tjej har UTBILDNING och SKILLZ, i massage.
Helt fuckingunbeliveble! Blir som en lös deg i hennes händer.
Alla spänningar rinner av mig och även tankar på målet med detta besök.
Ingen teasning alls i magläge. På rygg snuddar hon till ett par gånger när hon kör ena sidan för att kuken liksom ligger åt det hållet. Jag är mycket lätt påverkad för all beröring så jag får ändå till ett rejält stånd. Ingen fråga kommer och jag har heller inte för avsikt att förolämpa denna massös med att fråga själv. Nä, så desperat är jag inte. Och sen tror jag knappast hon skulle gå från ingen fråga till Bom-Bom heller, så nej nej!
Hon säger att hon är klar efter huvudmassagen och jag ser på klockan att det gått en timme, exakt. WOW, vilken tjej, kvalitet OCH tidshållning.
Jag reser på mig och skyler ståndet med handduken, tar upp en hundring i dricks som jag lämnar över och tackar artigt för den fantastiska massagen. Hon fyrar av ett otroligt vackert leende och tackar med den där sköna thai-grejen dom kör med händerna, som ser så näpet ut.
Frågar om jag ska duscha och jag tackar ja. Tar med mig handduken och kliver in i angränsande rum. Där har jag lite problem med att få varmvatten så jag blir stående utanför en stund. (Med praktståndet pekande rakt upp!) Tror att jag är ensam, så lätt överraskad vänder jag mig om när jag känner att nån står bakom mig.
Nu står hon där med en fräsch handduk som hon varit och hämtat! Ha ha! Hon kunde inte låta bli att kolla flickstackarn.
Vad gör hon då?
Hon hänger handduken över kuken, lite snabbt och säger: "Very nice!"
Sen småspringer hon ut lite lätt fnissande.
Så jag är ledsen boys, blev ingen porrnovell att runka till. Men tycker ändå det var kul att skriva av sig lite. Det finns BRA MASSAGE att få också och jag tror jag kände mig bättre efter detta än efter en dålig massage och ett dyrt knull.
Lite snack i soffan förtäljer att hon snart återvänder till Thailand.
Kanske ett besök till innan, hoppas hoppas. Tror jag blev lite kär. Mjuka händer hade hon också, inga nariga som man kan få ibland.
Ska man bli kär i en massös (igen) så ska det nog vara en som INTE ger extra!