2015-09-22, 18:10
Medlem
Göteborg:
Var på en salong igår som fått bra omdöme på TMG, så fel de hade. Visst snygg tjej men var riktigt kass på massage.
Betalade för 60 min men fick knappt 40. Vändningen kom snabbt och sen dök hon på kuken direkt. Här erbjöds precis allt . Så visst är man bara ute efter HE så är det rätt ställe, för massage gå till någon annan.
Jo, jag fick ett HJ i raket fart....Men hon var bra på teasing iaf .
Citera
2015-09-23, 08:35
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Hej Hej!

Länge sen man bidrog med nåt här. Låååååångt uppehåll!

Besökte ett ställe jag varit på förut, 3-4 år sen. En äldre dam tar emot, ingen annan syns till i lokalen. Skit också, såg fram emot att bli knådad av en ung snygging, inte mama-san 55+

Hon visar in på rummet och jag intar magläge, as usual. Efter 5 min kommer hon in, Hej Hej!
Hoppsan! Ser ut som 20-22, så antagligen 28-30, men hon har snygg!
Egentligen inte min typ alls då jag föredrar kvinnor, med ska vi säga, tillgångar. Inte bakdelar som pojkar i 12-13 års åldern. Men tanken slår mig att det här skulle kunna bli den snyggaste thai jag knullat!!! Skymtar dock ett par hyfsade bröst i hennes urringning.
För det är vad jag söker denna dag, ett rejält knull! Även mama-san hade nog fått ställa upp om det krisat, och hon prutat till typ 200...

MEN, vi avviker från massagen. För detta var MASSAGE! Har väl varit på tresiffrigt antal, och hade glömt hur jävla bra det kan vara. Denna tjej har UTBILDNING och SKILLZ, i massage.
Helt fuckingunbeliveble! Blir som en lös deg i hennes händer.
Alla spänningar rinner av mig och även tankar på målet med detta besök.

Ingen teasning alls i magläge. På rygg snuddar hon till ett par gånger när hon kör ena sidan för att kuken liksom ligger åt det hållet. Jag är mycket lätt påverkad för all beröring så jag får ändå till ett rejält stånd. Ingen fråga kommer och jag har heller inte för avsikt att förolämpa denna massös med att fråga själv. Nä, så desperat är jag inte. Och sen tror jag knappast hon skulle gå från ingen fråga till Bom-Bom heller, så nej nej!

Hon säger att hon är klar efter huvudmassagen och jag ser på klockan att det gått en timme, exakt. WOW, vilken tjej, kvalitet OCH tidshållning.
Jag reser på mig och skyler ståndet med handduken, tar upp en hundring i dricks som jag lämnar över och tackar artigt för den fantastiska massagen. Hon fyrar av ett otroligt vackert leende och tackar med den där sköna thai-grejen dom kör med händerna, som ser så näpet ut.

Frågar om jag ska duscha och jag tackar ja. Tar med mig handduken och kliver in i angränsande rum. Där har jag lite problem med att få varmvatten så jag blir stående utanför en stund. (Med praktståndet pekande rakt upp!) Tror att jag är ensam, så lätt överraskad vänder jag mig om när jag känner att nån står bakom mig.
Nu står hon där med en fräsch handduk som hon varit och hämtat! Ha ha! Hon kunde inte låta bli att kolla flickstackarn.
Vad gör hon då?
Hon hänger handduken över kuken, lite snabbt och säger: "Very nice!"
Sen småspringer hon ut lite lätt fnissande.

Så jag är ledsen boys, blev ingen porrnovell att runka till. Men tycker ändå det var kul att skriva av sig lite. Det finns BRA MASSAGE att få också och jag tror jag kände mig bättre efter detta än efter en dålig massage och ett dyrt knull.

Lite snack i soffan förtäljer att hon snart återvänder till Thailand.

Kanske ett besök till innan, hoppas hoppas. Tror jag blev lite kär. Mjuka händer hade hon också, inga nariga som man kan få ibland.

Ska man bli kär i en massös (igen) så ska det nog vara en som INTE ger extra!
Välkommen tillbaks till djungeln

Bra massage ska verkligen inte underskattas! Det är ju inte bordellverksamhet vi söker i första hand.
Citera
2015-09-23, 08:44
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrbalrog
Eller kanske för att just undvika gammelgäddan.....
Du är helt rätt ute. Det är egentligen roligare att pröva sig fram än att gå på tips. Mycket mer spänning.
Nackdelen är att det kan bli en del grundstötningar innan man hittar rätt i farleden
Citera
2015-09-24, 10:54
Medlem
Sååå härligt att läsa allas upplevelser här...😀👍
Har själv en rätt skön upplevelse på en salong i Götet. Men den tar vi senare.
På tal om farleden så
ska till västkusten imorgon och kolla in ett nytt ställe i G-stad. Berättar mer imorgon
Senast redigerad av Stigvig62 2015-09-24 kl. 10:58.
Citera
2015-09-25, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Du är helt rätt ute. Det är egentligen roligare att pröva sig fram än att gå på tips. Mycket mer spänning.
Nackdelen är att det kan bli en del grundstötningar innan man hittar rätt i farleden

Man kan gå på grund väldigt lätt!
Citera
2015-09-25, 20:17
Medlem
kpcs avatar
Gled in i en liten gömd källarlokal i Gbg, blev mottagen av en medelålders välformad kvinna.
Visad in till britsen och masserad, mycket massage på runt och mellan skinkorna.
Under hela massagen håller hon konversationen igång, de vanliga frågorna fast ALLA vanliga frågor plus några till.
Vad heter du, var bor du, ålder, var jobbar du, barn, bil, familj, kommer från....
Ok det var en väldigt frågvis dam, hursom efter den genomgående utfrågningen och intima bakmassagen var det dags att vända.
Tog inte många sekunder innan frågan kom, valde bara 'massage' .

Fick en rejäl avdragning, och efteråt började hon pussa o suga, flirta.
Lite avslutningsmassage, får vatten och skall dricksa innan jag går.
Då börjar hon bysta upp sig och porra upp och flirta igen.
Får se vad som händer om jag går tillbaks dit igen...
Citera
2015-09-26, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
Gled in i en liten gömd källarlokal i Gbg, blev mottagen av en medelålders välformad kvinna.
Visad in till britsen och masserad, mycket massage på runt och mellan skinkorna.
Under hela massagen håller hon konversationen igång, de vanliga frågorna fast ALLA vanliga frågor plus några till.
Vad heter du, var bor du, ålder, var jobbar du, barn, bil, familj, kommer från....
Ok det var en väldigt frågvis dam, hursom efter den genomgående utfrågningen och intima bakmassagen var det dags att vända.
Tog inte många sekunder innan frågan kom, valde bara 'massage' .

Fick en rejäl avdragning, och efteråt började hon pussa o suga, flirta.
Lite avslutningsmassage, får vatten och skall dricksa innan jag går.
Då börjar hon bysta upp sig och porra upp och flirta igen.
Får se vad som händer om jag går tillbaks dit igen...

Varför finns det inte några välformade storbystade thai tjejer i sthlm;(
verkar som de finns överallt förutom i sthlm ;......
Citera
2015-09-26, 11:16
Medlem
Jag har besökt ett ställe nära Centralen i Göteborg ett par gånger. Det har båda gångerna funnits unga nya thaitjejer där. Väldigt trevligt, kan rekommenderas.
Citera
2015-09-26, 12:12
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung

Alla typer finns i Stockholm. Leta och du skall finna.
Sen måste man veta vilka recensioner som kräver en nypa salt...
Citera
2015-09-26, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung

Jag föredrar thaitjejernas små bröst tycker de är riktigt sexiga och vackra. De som har stora och ibland med silikon gillar jag inte.
Men alla har vi olika tycke och smak.
Citera
2015-09-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag föredrar thaitjejernas små bröst tycker de är riktigt sexiga och vackra. De som har stora och ibland med silikon gillar jag inte.
Men alla har vi olika tycke och smak.

Stora eller små bröst är utan betydelse. Så länge det är äkta vara.
Citera
2015-09-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Stora eller små bröst är utan betydelse. Så länge det är äkta vara.

Finns inga stora äkta i sthlm, ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in