2015-09-17, 09:51
Medlem
Besök på stamställe i Söderort för en tid sedan. Inte varit där på kanske ett kvartal men välkomnades av ägarinnan på ett bra sätt. Har besökt henne på olika salonger under i vart fall 3 år. Hon tog också hand om massagen. Klagade hela tiden på att det varit dåligt med kunder. Teasade upp ett stånd medan jag fortf låg på mage. Ett oengagerat HJ och hon går ut. Jag klär på mig, hon kommer in och vill ha 1 000 (!) kr för massage (1 tim 350) + HJ.
Jag ser då att massagen hållit på i 30 min.

Jag gav henne 750 och höll masken. I dörren sa jag, hejdå och tack för den här tiden, vi lär inte ses mer. Hon fattade och svarade inte.

Jag förstår såklart att jag bara är en vandrande plånka för henne, och att allt är en charad, men om hon har ont om kunder osv... You do the math.

Är rätt less på upplägget och har mer och mer börjat leta upp seriösa salonger. Har hittat ett nytt, där personalen verkligen är duktiga. PM i stil med "vad heter stället" besvaras inte. Ni som är proffs får svar.
Citera
2015-09-17, 10:57
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelrullo
Besök på stamställe i Söderort för en tid sedan. Inte varit där på kanske ett kvartal men välkomnades av ägarinnan på ett bra sätt. Har besökt henne på olika salonger under i vart fall 3 år. Hon tog också hand om massagen. Klagade hela tiden på att det varit dåligt med kunder. Teasade upp ett stånd medan jag fortf låg på mage. Ett oengagerat HJ och hon går ut. Jag klär på mig, hon kommer in och vill ha 1 000 (!) kr för massage (1 tim 350) + HJ.
Jag ser då att massagen hållit på i 30 min.

Jag gav henne 750 och höll masken. I dörren sa jag, hejdå och tack för den här tiden, vi lär inte ses mer. Hon fattade och svarade inte.

Jag förstår såklart att jag bara är en vandrande plånka för henne, och att allt är en charad, men om hon har ont om kunder osv... You do the math.

Är rätt less på upplägget och har mer och mer börjat leta upp seriösa salonger. Har hittat ett nytt, där personalen verkligen är duktiga. PM i stil med "vad heter stället" besvaras inte. Ni som är proffs får svar.

Håller med. Tråkigt med salonger som gör dessa onödiga "utpressningar", "dricks" för väl utfört massagearbete skall vara frivilligt.
Guldkornen där man får riktigt bra massage och ett HJ i farten utan efterföljande prisförhandlande håller man för sig själv. Att man ger lämplig mängd dricks ser jag som självklart om massagen var riktigt bra, med eller utan extra.
Citera
2015-09-17, 11:24
Medlem
Jag läser recentionerna här med största nöje. Samtidigt får jag läsa lite mellan raderna.
Det är inte självklart med extraservice på alla salonger. I alla fall inget jag förväntar mig när jag går och får massage.
Själv testade jag ett nytt ställe igår. Tjejen var trevlig och såg bra ut, vilket jag nämnde. Massagen var jag mer än nöjd med. Extratjänster? Nej! Kommer jag att gå dit igen? Självklart.
Citera
2015-09-17, 22:13
Medlem
Brukar söka mig till Hisingen för massage i Göteborg men idag ville jag prova något annat och sökte mig ut till ett ställe med generösa öppettider på fastlandet.
Jag fick bra vibbar när jag läste på hemsidan. Misstänkte att massagen skulle vara si så där men att det kunde bli en trevlig stund ändå.

Jag fick rätt ang massagen den var väl inget att skriva hem om . Tjejen ca 25-28 år inget spjut men ändå helt ok. Såg att hon hade lite större bröst än hon skulle haft utan hjälp. Jag brukar aldrig fråga om vad som står på menyn utan låter alltid tjejen sälja in tjänsterna. Jag lade mig näck och njöt av timmen.
Tjejer var lite tyst men när ca 30 min hade gått började det hända grejer. Massagen koncentrerades till den erogena delarna och jag visade att jag var med på noterna. Hon vaknade till och blev mer aktiv.
När vändningen kom flinade hon och när hon skulle hälla olja på låret "råkade" hon träffa min kompis med strålen. Mycket fniss och tease. Vi kom fram till ett HE med fritt tillträde till hennes kropp under toppen som hon inte ville ta av, vilket jag tyckte var konstigt men det fick en förklaring senare. När jag lagt mig på sängen i början så kom hon in med växeln " en hundra lapp" som jag lät ligga på sängen. Nu när vi var igång med HE och hade kommit en bit på vägen efter den obligatoriska förhandlingen så pekade hon på hundra lappen som låg på sängen och erbjöd sig att ta av toppen om hon fick lappen. Detta i ett läge då jag hade handen på hennes bröst och när hon hade kommit så nära mig att hennes hår var i mitt ansikte och hennes ena hand nöp i min bröst vårta. Smart tjej man är ingen bra förhandlare i dom lägena. Hon fick givetvis lappen och övningen avslutades sedan efter en stund. Den tysta tjejen blev en pigg och erfaren tjej direkt när extra tjänsterna började.
Sammanfattningsvis var det ingen duvunge utan massagen var en transport sträcka. Hon hade varit med förr. Hon hade vara varit här i en månad så hon var sugen på att tjäna en hacka, Jag söker normalt riktig hård massage av någon som kan men detta var en kul upplevelse. Tjejen kunde verkligen sälja om man säger så.
Citera
2015-09-17, 22:26
Medlem
Nu måste jag också bidra här efter att ha gjort några besök.

Besökte en salong i en källarlokal i Västerort som fått bra betyg i TMG. När jag steg satt två äldre kvinnor och en yngre kille i en soffa, det gjorde mig lite tveksam. Men såg en yngre tjej som höll på att dammsuga i ett rum bakom, 25-30 år och fin liten kropp, hon log mot mig. När jag fick frågan om massage pekade jag frågande mot den yngre tjejen och fick OK, annars hade jag nog lämnat stället.

Blev visad in i ett rum med dörr. Näckade och la mig ner, ingen handduk fanns men dock en tunn filt som jag skylde rumpan med. Tjejen inledde med att täcka hela kroppen utom huvud och fötter med filten, sedan fottvätt följt av en promenad över baksidan. Hon började sedan med benen, tidigare har de alltid börjat ryggen. Ben och rumpa fick en grundlig och bra massage i säkert 30 min, några enstaka snudd av de ädlare delarna. Sen var det dags för ryggen som också fick en ordentlig genomgång. När vändbingen kom tittade hon bort innan filten åter var på plats, tänkte då att något extra inte skulle komma på tal. Hon inledde återigen med benen och fötterna, även nu bara något enstaka snudd. Därefter överkopp och armar innan frågan "Där också?" och fyra fingrar i luften kom efter ca 50 min. Jag tackade ja och frågade om hon kunde vara topless mot lite mer ersättning, hade anat ett par fina bröst i urringningen, hon sa vänligt men bestämt nej trots lite trugande från mig. Hon oljade in den ordentligt och gjorde ett följsamt och inlevelsefullt jobb, såg ut som hon njöt lika mycket som jag. Jag kunde hålla mig och bara njuta några minuter innan jag kom. Efter lite snabbtvätt fortsatte sedan massagen med axlar, nacke och huvud. Totaltiden var ca 70 minuter, tidigare har de alltid underskridit tiden.

Samnanfattningsvis en förstklassig massage och ett riktigt bra HJ. Kan mycket väl tänka mig att återvända och försöka få lite mer extra.
Citera
2015-09-18, 14:53
Medlem
Häromdagen besökte jag en salong i en "mindre storstad" som jag inte varit hos innan. Jag hade beställt tid och möttes av mammasan som pratade svenska. Blev tilldelad en massös och visad till ett rum med dörr. Det fanns några rum till, alla med dörrar. Blev erbjuden en dusch innan vilket jag tackade ja till. Massagen började med handduken på rumpan och hon masserade överkroppen först. När hon masserade benen och rumpan låg handduken lite på trekvart. En del teasing över pungen och kuken. Vändning och handduken hängde med till viss del. Efter 50 min kom frågan om jag ville ha något mer. Det var lite svårt att höra vad hon sa på sin tystlåtna engelska. 500 ville hon ha för ett HJ. Jag erbjöd 300 och det hela slutade på 400 men då fick jag inte röra henne. Hon hade mer på menyn men så här en vecka till lön stannade det vid ett HJ. HJet var helt okej och massagen var mycket bra. Jag lär återkomma men tycker ibland att det är onödiga pengar man lägger på dessa salonger. Men visst är det spännande med nya salonger/massöser och se vad de har att erbjuda.
Citera
2015-09-20, 20:26
Medlem
crusades avatar
Jag är ingen nybörjare i denna bransch men idag kändes det som att jag gjorde ett riktigt gröngölingsmisstag

Testade en ny salong (ny för mig) och fick en riktigt bra massage av ryggen, efter flera besök där det har känts som att man bara får lite duttande med olja och sedan erbjudande om extra kändes detta väldigt upplyftande.

Nu till mitt eventuella misstag, tjejen gjorde ingen teasing öht på "paketet" men... hennes lår hamnade flera gånger på mina händer, till slut placerade hon hela f*ttan på min högra hand, samtidigt pågick den seriösa massagen av min rygg, f*n va gött tänkte jag äntligen ett ställe som har allt

Då helt plötsligt gjorde hon slutklämmen på massagen, ni vet den där klapp klapp grejen på ryggen och så sade hon vänta och sedan drog hon

Då hade hon alltså bara gjort ryggen och rumpan.

Efter en stund kommer det in en annan massös som antingen var den svagaste människan i världen eller aldrig hade varit nära någon massageutbildning alls för hon i princip smekte rundor lite olja på resten av min kropp, ingen teasing här heller, så nu fick jag vare sig bra massage eller något annat heller

Frågan jag ställer till mig själv såhär i efterhand är, skulle jag varit mer aktiv och smekt första tjejen när hon bjuder ut sig?
Jag brukar alltid vänta på att de börjar smeka mig innan jag blir aktiv, allt för att undvika eventuella misstag och för att visa respekt mot de seriösa massöserna därute.

Vad tror ni?
Citera
2015-09-20, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Jag är ingen nybörjare i denna bransch men idag kändes det som att jag gjorde ett riktigt gröngölingsmisstag

Testade en ny salong (ny för mig) och fick en riktigt bra massage av ryggen, efter flera besök där det har känts som att man bara får lite duttande med olja och sedan erbjudande om extra kändes detta väldigt upplyftande.

Nu till mitt eventuella misstag, tjejen gjorde ingen teasing öht på "paketet" men... hennes lår hamnade flera gånger på mina händer, till slut placerade hon hela f*ttan på min högra hand, samtidigt pågick den seriösa massagen av min rygg, f*n va gött tänkte jag äntligen ett ställe som har allt

Då helt plötsligt gjorde hon slutklämmen på massagen, ni vet den där klapp klapp grejen på ryggen och så sade hon vänta och sedan drog hon

Efter en stund kommer det in en annan massös som antingen var den svagaste människan i världen eller aldrig hade varit nära någon massageutbildning alls för hon i princip smekte rundor lite olja på resten av min kropp, ingen teasing här heller, så nu fick jag vare sig bra massage eller något annat heller

Frågan jag ställer till mig själv såhär i efterhand är, skulle jag varit mer aktiv och smekt första tjejen när hon bjuder ut sig?
Jag brukar alltid vänta på att de börjar smeka mig innan jag blir aktiv, allt för att undvika eventuella misstag och för att visa respekt mot de seriösa massöserna därute.

Vad tror ni?
Inte konstigt att hon gick..du slarvade bort det hon la i dina händer...:-)
Citera
2015-09-20, 22:27
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Inte konstigt att hon gick..du slarvade bort det hon la i dina händer...:-)

Jag får göra en sådan mot mig själv
Citera
2015-09-21, 00:08
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crusade

Du skulle ha varit mer framfusig, det kan "löna sig".

Vad tror ni?

Du skulle ha varit mer framfusig, det hade nog "lönat sig". Det gjorde det i alla fall för mig.
Jag fick riktigt bra massage på baksidorna av benen och ryggen utan någon teasing men lite nojsig konversation. Efter vändningen ställde hon på knä bredvid mig med rumpan vänd mot mig började massera framsidan av benen. Kunde inte låta bli att smeka rumpan lite lätt utanpå shortsen och det togs inte illa upp så då blev jag djärvare och lät fingrarna leta sig in under shortsen och trosorna. Då slutade hon massera, reste sig upp, tog av sig shorts och trosor och ställde sig sedan på knä igen fortsatte sedan att massera benen som ingenting hade hänt allt medan jag smekte henne och det märktes att hon gillade det, men fullföljde en riktigt bra massagen av båda benen innan vi övergick till andra övningar
Det blev flera återbesök kan jag säga, både med och utan extra, för om jag lät bli att smeka rumpan så blev det i stället väldigt bra seriös massage för hela slanten.
Tyvärr har hon slutat på salongen och flyttat till annan ort, så nu är det slut på det nöjet.
Citera
2015-09-22, 09:04
Medlem
Gick till en salong i City idag. När jag kom in så blev jag tilldelad en halvsöt tjej på ca 35, ingen höjdare tänkte jag. Lade mig som vanligt naken med handduk över rumpan. Tjejen kom in och satte igång en riktigt bra massage. Mycket rumpa och ben och händerna kom åt på rätt ställe titt som tätt. När det var dags för vändning hade jag halvstånd, hon höll upp handduken och tittade på mig när jag vände mig. -Oj då, känns bra, frågade hon med ett leende. -Mycket bra, svarade jag och log tillbaka. Hon fnissade och fortsatte med framsidan och fokuserade mycket på insidan av lår och ljumskar, vilket gjorde mig ännu hårdare. Sen satte hon sig vid mitt huvud med ett knä på varsin sida om huvudet och började med bröstmassage. Massagen gled nedåt magen och hon började flytta sig nedåt. Till slut satt hon grensle över mitt ansikte och tryckte skrevet under sina små svarta spetsshorts mot mitt ansikte medan ljumskarna och kukroten fick underbar massage. Nu var jag riktigt hård. Extramassage erbjöds och vi enades om 300 kr. Hon oljade in den och efter så skönt förspel dröjde det inte länge innan jag sprutade.

Efter dusch och ett glas vatten fick jag en kram och ett, välkommen tillbaka till mig snart. -Det kan du lita på svarade jag
Citera
2015-09-22, 10:13
Medlem
Två recensioner efter gårdagens besök i sydsveriges stad.
1.Salongen ligger i stadens utkant. Jag kommer in och blir bemött av mamasan och hoppas att det finns någon yngre, förhoppningsvis hon som finns på bild på hemsidan.
Och absolut, där dök hon upp.
Blir invisad i ett rum med madrass på golvet och dörren låses, kan bli bra det här.
Visar sig sedan att jag fått massage av henne tidigare på annan salong. Massagen är skön och hon retas lite med sina naglar emellanåt.
Vändning och hon fortsätter med en bra massage, till slut ger hon sig på ljumskar och pungen. Sedan tar hon ett dominant grepp om kuken och ger mig ett grymt avslut. Ingen förhandling om pris. Givetvis dricksar jag ett par hundra till henne.
2. Nytt ställe i andra sidan av stan (eller rättare sagt har ett annat flyttat hit och bytt namn.) Har tidigare sett en katoy stå utanför och röka. Men nu är det en lite äldre tjej, närmre 40 som öppnar. Med ett par rejäla sillisar.
Jag får en skön massage och ett avslut med naken snygg thaimassös för 500 extra.

Summa summarum, staden levererar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in