Jag är ingen nybörjare i denna bransch men idag kändes det som att jag gjorde ett riktigt gröngölingsmisstag
Testade en ny salong (ny för mig) och fick en riktigt bra massage av ryggen, efter flera besök där det har känts som att man bara får lite duttande med olja och sedan erbjudande om extra kändes detta väldigt upplyftande.
Nu till mitt eventuella misstag, tjejen gjorde ingen teasing öht på "paketet" men... hennes lår hamnade flera gånger på mina händer, till slut placerade hon hela f*ttan på min högra hand, samtidigt pågick den seriösa massagen av min rygg, f*n va gött tänkte jag äntligen ett ställe som har allt
Då helt plötsligt gjorde hon slutklämmen på massagen, ni vet den där klapp klapp grejen på ryggen och så sade hon vänta och sedan drog hon
Då hade hon alltså bara gjort ryggen och rumpan.
Efter en stund kommer det in en annan massös som antingen var den svagaste människan i världen eller aldrig hade varit nära någon massageutbildning alls för hon i princip smekte rundor lite olja på resten av min kropp, ingen teasing här heller, så nu fick jag vare sig bra massage eller något annat heller
Frågan jag ställer till mig själv såhär i efterhand är, skulle jag varit mer aktiv och smekt första tjejen när hon bjuder ut sig?
Jag brukar alltid vänta på att de börjar smeka mig innan jag blir aktiv, allt för att undvika eventuella misstag och för att visa respekt mot de seriösa massöserna därute.
Vad tror ni?