Återvände dit jag fick så bra massage senast. Min nya favorit var upptagen och jag fick valet att vänta 30-40 min eller hennes kollega. Valde kollegan, då det kändes sisådär att hänga så länge.
Inte några direkt skickliga massagekunskaper hos henne, mer smekningar blandat med några enstaka hårdare tag. Ändå skönt såklart. Ingen teasning heller, kan detta vara ett av Sthlms få ställen där det inte levereras HE?
Vändningen kommer oväntat fort och jag får ribba när hon påbörjar massage av magen. Hon försitter inte chansen att ställa frågan. Är inte väldigt upplagd då jag faktiskt kom för bra massage, men men.
Kan aldrig skada få en offert?
Hon erbjuder endast HJ för 500. Inte direkt snygg och är som sagt inte direkt upplagd så jag drar en rövare och säger att jag bara har 300 men då ska hon klä av sig. Hon accepterar snabbt och sliter av sig och ett par äkta men små bröst visar sig. Fin rumpa hade hon i alla fall.
Klämmer och tafsar under hennes ganska bra HJ som efter ca 8-10 min leder till ett skönt sprut.
Hon tyckte det tog för lång tid. Hann bli lite trött och säger: " You have strong" Ja ja, så jävla duktig och snygg var du inte... (Sa jag såklart inte!) Men tänkte ....
Om jag ska dit igen ska jag boka min favvo i tid. Hörde henne efterfrågas två ggr per tel under min massage så fler vet att det är henne man ska ha.
Lämnar stället, inte helt missnöjd. Men hade hellre fått bra massage i 60 min och dricksat för detta, än 40 min kladd och ett billigt HJ.