2015-09-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Har varit med om en av de konstigaste upplevelserna nu under detta missbruk av oljemassage. Först var jag där i måndags, bad om en mjuk massage, och fick en massage som låg någonstans mellan smek och massage, väldigt behaglig. Även mycket smek/massage runt ljumskarna och däromkring och självklart kom frågan om massage där också upp, och jag svarade som det var. Inte speciellt sugen men visst kunde jag tänka mig lite bombom. Hon berättade att hon kommit från Thailand dagen innan, och hade inte hunnit skaffa några kondomer, så det blev ingen extra-tjänst alls, men istället öppnade hon upp sig och berättade om det hårda livet i Thailand och hennes arbete på föräldrarnas bondgård.

Hon fick 100 kronor i dricks, och blev uppriktigt glad över detta.

I fredags var jag tillbaka, och då satt det ovanligt många kvinnor i entrén. Sju stycken, och jag ftågade först vems tur det var, men sa sen sekunden efter att det spelar ingen roll, för jag vill ha *********. Hon skiner upp och tar emot mina 350kronor för en timmes massage. In i rum nummer två, och näcka och jag struntar i att lägga handduken över rumpan.

Sen börjar samma underbara smek/massage utan att jag berättat om dagens önskemål. Efter en lång stund så ber hon mig att vända. Inser att det gått nästan 40 minuter under tiden hon masserat min baksida. Den sköna massagen fortsätter och när hon ska massera min överkropp, så lägger hon min hand under kjolen på låret.

Det ska berättas att detta är inte världens vackraste kvinna, lite för mullig, men mysig.

Efter mer än 50 minuter så kommer strax frågan, någon extra tjänst idag, och jag berättar att jag fortfarande är sugen på bombom och att jag tagit med mig egna kondomer idag. Då ler hon, och berättar att hon knappt vågat fråga om extra, för hon hade inte fixat egna kondomer, och ville inte fråga någon av de andra kvinnorna för hon gör inte det här i vanliga fall säger hon. Då säger jag att det är väldigt lite tid kvar, och att vi inte hinner. Då berättade hon att hon sagt till dom andra att hon var skyldig mig en kvart sen förra massagen, så vi hade 25 minuter på oss.

Hon går ut och tvättar av sina händer, och kommer sen in med en handduk i handen. Då börjar hon att klä av sig, men med handduken som skydd så att jag inte kan se. Jag säger att jag ju strax tänker älska med henne så varför är hon så blyg.

Jag brukar aldrig göra detta, säger hon och fortsätter att klä av sig bakom handduken. Sätter sig ned och drar av trosorna fortfarande med handduken omkring sig.

Hennes nästa fråga är, hur gör vi det här? Detta är så långt från det jag varit med om när det gäller andra thai-massörer så att det blir sött. Jag säger att det är bra om hon är fuktig och att jag gärna smeker henne först. Sagt och snart gjort. Jag smeker hennes nyrakade fitta och inom några minuter så får hon något som jag tolkar som en orgasm. Hon biter sig själv i handen för att det inte ska komma några misstänka ljud. Hon drar i min kuk, och säger att det är dags att sätta på kondomen. Jag gör detta och tränger strax in i henne. Hon har en härligt tight liten sak, och strax biter hon mig i axeln och får sin tredje orgasm. Hon har tydligen fått en orgasm som jag inte uppfattat för hon himlar med ögonen och säger att hon fått tre, och att nu är det min tur. Drar mig ur och tar henne bakifrån och nu får hon sin fjärde orgasm, och då spelar det ingen roll vad jag tänker på, min kommer också.

Vi sjunker in i varandras armar i en minut, och sen säger hon att detta är vår lilla hemlighet, och att jag inte får berätta detta dör tjejerna där ute. Hon frågar om jag kan ta med mig kondomen, så att hon slipper, och självklart gör jag det. När hon nu klär på sig, så ser jag att hon har dubbla behåar, men vågar inte fråga varför. Dock klär hon på sig utan att ta skydd av en handduk.

Jag får det vanliga glaset med vattnet, men inte ute i entrén där dom andar sitter, utan på rummet. Välkommen tillbaka säger hon och jag får en varm kram när jag går hem.

Vilken Skön läsning...4st har varit med om 2st så man får vara nöjd
Citera
2015-09-13, 22:04
Medlem
Har följt denna tråd under en längre tid och beslutade mig för att testa vad som erbjuds på den svenska marknaden. Har besökt Thailand vid ett flertal gånger och har vid tillfälle tagit del av de tjänster som erbjuds.

Bor en timmes resa från från Stockholm och utbudet på hemmaplan är inte överdrivet stort. För en dryg månad sedan valde jag att prova en salong som 20 min från Stockholm. Klev in genom ytterdörren och gick ner en trappa och frågade om det fanns tid för Drop-in (300:-), satt en söt tjej in 25-års åldern som såg mkt bra ut, hon verkade kunna svenska riktigt bra, blev dock tilldelad en något äldre kollega som visade mig in ett rum med dörr. La mig naken på madrassen med liten handduk över rumpan. Massagen är bra men utan pungsnudd eller erbjudande om extra. Under slutet på massagen undrar massösen försiktigt vad jag jobbar med, svarar ärligt (kontor) och får till svar att hon trodde jag var polis. Kanske därför som erbjudande om extra uteblir, försäkrar henne att jag inte är polis. Efter duschen så blir jag bjuden på vatten och det finns godis i en skål brevid. När hon samtalar med sin kollega så hör jag hur hon berättar för henne om hur hon trodde att jag var polis. Försäkrar igen att så inte är fallet. Lämnar salongen något besviken.

Någon vecka senare är det dags att utforska marknaden på nytt. Svänger förbi en salong som nyligen flyttat från söder en bit längre bort, men beslutar mig för att testa en annan som jag gjort lite research på. Tar mig bort mot en stadsdel som ligger längs med gröna linjen och ringer på dörren till en salong som ligger i källarplanet med ingång från kortändan. Verkar inte finnas några andra kunder och jag blir visat till ett rum med draperi. Får bra massage under 45 min innan hon försiktigt frågor om "massage där". Frågar om priser och hon visat full hand (500), kontrar med 200 för att sedan enas för 300:- som verkar vara ett normalpris för HJ. Hon gör det bra och avslutar sedan med att massera huvud och axlar. Tar en dusch och tar farväl, blir ombedd att komma tillbaka vid annat tillfälle. Totalt 600:- för massage och extra.

Tredje testet gör på hemmaplan, också där är jag enda kunden. Massagen är inte speciellt bra och det erbjuds inget extra, 400:- åt skogen.

Besök 4 görs efter grundlig research, har bestämt mig för att hitta salongen där den blonderade tjejen med sillisar jobbar. Är helt 100 på att jag hittat rätt salong efter att ha lusläst denna tråd och kollat TMG. Kliver in genom dörren och där sitter en riktigt snygg tjej i soffan och är ledig. To be continued....
Citera
2015-09-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbalrog
Har följt denna tråd under en längre tid och beslutade mig för att testa vad som erbjuds på den svenska marknaden. Har besökt Thailand vid ett flertal gånger och har vid tillfälle tagit del av de tjänster som erbjuds.

Bor en timmes resa från från Stockholm och utbudet på hemmaplan är inte överdrivet stort. För en dryg månad sedan valde jag att prova en salong som 20 min från Stockholm. Klev in genom ytterdörren och gick ner en trappa och frågade om det fanns tid för Drop-in (300:-), satt en söt tjej in 25-års åldern som såg mkt bra ut, hon verkade kunna svenska riktigt bra, blev dock tilldelad en något äldre kollega som visade mig in ett rum med dörr. La mig naken på madrassen med liten handduk över rumpan. Massagen är bra men utan pungsnudd eller erbjudande om extra. Under slutet på massagen undrar massösen försiktigt vad jag jobbar med, svarar ärligt (kontor) och får till svar att hon trodde jag var polis. Kanske därför som erbjudande om extra uteblir, försäkrar henne att jag inte är polis. Efter duschen så blir jag bjuden på vatten och det finns godis i en skål brevid. När hon samtalar med sin kollega så hör jag hur hon berättar för henne om hur hon trodde att jag var polis. Försäkrar igen att så inte är fallet. Lämnar salongen något besviken.

Någon vecka senare är det dags att utforska marknaden på nytt. Svänger förbi en salong som nyligen flyttat från söder en bit längre bort, men beslutar mig för att testa en annan som jag gjort lite research på. Tar mig bort mot en stadsdel som ligger längs med gröna linjen och ringer på dörren till en salong som ligger i källarplanet med ingång från kortändan. Verkar inte finnas några andra kunder och jag blir visat till ett rum med draperi. Får bra massage under 45 min innan hon försiktigt frågor om "massage där". Frågar om priser och hon visat full hand (500), kontrar med 200 för att sedan enas för 300:- som verkar vara ett normalpris för HJ. Hon gör det bra och avslutar sedan med att massera huvud och axlar. Tar en dusch och tar farväl, blir ombedd att komma tillbaka vid annat tillfälle. Totalt 600:- för massage och extra.

Tredje testet gör på hemmaplan, också där är jag enda kunden. Massagen är inte speciellt bra och det erbjuds inget extra, 400:- åt skogen.

Besök 4 görs efter grundlig research, har bestämt mig för att hitta salongen där den blonderade tjejen med sillisar jobbar. Är helt 100 på att jag hittat rätt salong efter att ha lusläst denna tråd och kollat TMG. Kliver in genom dörren och där sitter en riktigt snygg tjej i soffan och är ledig. To be continued....

Hoppas vi får höra fortsättningen
Citera
2015-09-14, 23:08
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Hej Hej!

Länge sen man bidrog med nåt här. Låååååångt uppehåll!

Besökte ett ställe jag varit på förut, 3-4 år sen. En äldre dam tar emot, ingen annan syns till i lokalen. Skit också, såg fram emot att bli knådad av en ung snygging, inte mama-san 55+

Hon visar in på rummet och jag intar magläge, as usual. Efter 5 min kommer hon in, Hej Hej!
Hoppsan! Ser ut som 20-22, så antagligen 28-30, men hon har snygg!
Egentligen inte min typ alls då jag föredrar kvinnor, med ska vi säga, tillgångar. Inte bakdelar som pojkar i 12-13 års åldern. Men tanken slår mig att det här skulle kunna bli den snyggaste thai jag knullat!!! Skymtar dock ett par hyfsade bröst i hennes urringning.
För det är vad jag söker denna dag, ett rejält knull! Även mama-san hade nog fått ställa upp om det krisat, och hon prutat till typ 200...

MEN, vi avviker från massagen. För detta var MASSAGE! Har väl varit på tresiffrigt antal, och hade glömt hur jävla bra det kan vara. Denna tjej har UTBILDNING och SKILLZ, i massage.
Helt fuckingunbeliveble! Blir som en lös deg i hennes händer.
Alla spänningar rinner av mig och även tankar på målet med detta besök.

Ingen teasning alls i magläge. På rygg snuddar hon till ett par gånger när hon kör ena sidan för att kuken liksom ligger åt det hållet. Jag är mycket lätt påverkad för all beröring så jag får ändå till ett rejält stånd. Ingen fråga kommer och jag har heller inte för avsikt att förolämpa denna massös med att fråga själv. Nä, så desperat är jag inte. Och sen tror jag knappast hon skulle gå från ingen fråga till Bom-Bom heller, så nej nej!

Hon säger att hon är klar efter huvudmassagen och jag ser på klockan att det gått en timme, exakt. WOW, vilken tjej, kvalitet OCH tidshållning.
Jag reser på mig och skyler ståndet med handduken, tar upp en hundring i dricks som jag lämnar över och tackar artigt för den fantastiska massagen. Hon fyrar av ett otroligt vackert leende och tackar med den där sköna thai-grejen dom kör med händerna, som ser så näpet ut.

Frågar om jag ska duscha och jag tackar ja. Tar med mig handduken och kliver in i angränsande rum. Där har jag lite problem med att få varmvatten så jag blir stående utanför en stund. (Med praktståndet pekande rakt upp!) Tror att jag är ensam, så lätt överraskad vänder jag mig om när jag känner att nån står bakom mig.
Nu står hon där med en fräsch handduk som hon varit och hämtat! Ha ha! Hon kunde inte låta bli att kolla flickstackarn.
Vad gör hon då?
Hon hänger handduken över kuken, lite snabbt och säger: "Very nice!"
Sen småspringer hon ut lite lätt fnissande.

Så jag är ledsen boys, blev ingen porrnovell att runka till. Men tycker ändå det var kul att skriva av sig lite. Det finns BRA MASSAGE att få också och jag tror jag kände mig bättre efter detta än efter en dålig massage och ett dyrt knull.

Lite snack i soffan förtäljer att hon snart återvänder till Thailand.

Kanske ett besök till innan, hoppas hoppas. Tror jag blev lite kär. Mjuka händer hade hon också, inga nariga som man kan få ibland.

Ska man bli kär i en massös (igen) så ska det nog vara en som INTE ger extra!
Citera
2015-09-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Hoppas vi får höra fortsättningen
Bäst att fortsätta då:

Besök 4 görs efter grundlig research, har bestämt mig för att hitta salongen där den blonderade tjejen med sillisar jobbar. Är helt 100 på att jag hittat rätt salong efter att ha lusläst denna tråd och kollat TMG. Kliver in genom dörren och där sitter en riktigt snygg tjej i soffan och är ledig.

Blir invisad till ett rum med madrass på golvet och med relaxmusik i högtalarna, ett par ljus har tänts upp. Lägger mig till rätta och tjejen kommer in efter ett par minuter, märker att hon bytt om till kortbyxor och tajt linne. Hon påbörjar massagen med den något uppvärmda oljan, hon ger benen emn grundlig genomgång. Vi småpratar en del och lyckas få reda på att hon kommer från Filippinerna. Dock så ligger jag och huttar eftersom fryser en del från MC-färden. Hon märker det och vi lyckas tillsammans få värmedynan som ligger under madrassen. Tar dock lång stund innan jag märker någon värme. Inte mkt antydan till teasing medans hon masserar baksidan av kroppen. Efter vändningen så fortsätter massagen utan någon antydan till teasing, men hon sätter sig halvgränsle över mig och massera överkroppen och man för en skaplig utsikt så att säga. Schyssta naturliga bröst under urringningen, dock så fortsätter hon massagen utan att att antyda möjligheten till extra. Tyvärr så vaknar inte lilleman och visar tecken på önskemål om massage heller, kan ju bero på att man fortfarande är ganska frusen.

Sedan slutar massagen ganska abrupt, ingen massage av huvud som brukligt är. Tackar nej till att duscha, torkar bara bort oljan med handduken. Klär på mig och blir erbjuden ett glas vatten, i soffan bredvid sitter annan kund och väntar på sin tur, en annan tjej kommer och hämtar honom. Säger hejdå och går bort till MC:n, 400:- fattigare. Massagen i sig var godkänd, men inte mycket mer. Trevlig och söt tjej, hade nog kunnat fråga om extra men tycker det är bättre om tjejen hintar lite mer. Visserligen så kanske hennes kort shorts med bara ben och djupa urringning var tydliga tecken, men men.

Bestämmer mig i vart fall att omgående göra ett nytt försök (5) 10 minuter resa bort på vad som verkar vara ett riktigt säkert kort. Beger mig till samma ställe som jag åkte förbi förbi för ett par veckor sedan. Har nyligen bytt adress, kliver in och frågar om de har tid för 30 minuter, har ju läst att just 30 min verkligen ska vara en signal från kunden om önskemål om extra. Blir visad till ett rum en trappa ner och ligger mig ned, strax kommer tjejen som tog emot mig in. 30+ are med silikon. Hon börjar att torka av rygg och ben med en varm och blöt handduk. Sedan börjar en väldigt kort massage av ben och rygg innan hon ganska omgående låter handen glida in mellan benen och pillar lite försiktigt om jag önskar extra. Frågar vad som erbjuds och hon svarar att allt är tillgängligt för 2000:-, skattar tillbaka och kontrar med 700:-. Får veta att HJ kostar 500:-, erbjuder henne 300:-. Lite förstrött säger hon då. "OK only massage then". Till slut enas vi om att hon tar av sig på överkroppen och ett HJ för 500:- . Hon har ett par skapliga silikonbröst som hon låter den indränkta lilleman bekanta sig med. Sätter sig grense över ena benet och gnider sig fram och tillbaka och stönar lite fejkat. Hon masserar på bra och efter en stund så kommer en rejäl laddning farande.

Dusch erbjuds i samma utrymme som deras "tvättstuga". Lokalen som sådan var inte jättemysig, men det var ju inte det som var huvudsaken vid detta besök.

Bra att veta att denna salong i vart fall är ett riktigt säkert kort om man skulle vilja ha FS någon gång. Det värsta med att besöka Stockholm och dess populära massagesalonger verkar framförallt vara problemet med att hitta någonstans att parkera sitt fordon. Finns ju knappt en enda ledig plats inom rimligt avstånd har jag upptäckt. Som tur är har jag hittills tagit MC:n, men det lär inte funka länge till om man inte ska komma fram och vara kölsskadad. Lilleman är ju inte så väldigt kaxig efter timmes arktisk kyla.
Citera
2015-09-15, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrbalrog
Bäst att fortsätta då:

Besök 4 görs efter grundlig research, har bestämt mig för att hitta salongen där den blonderade tjejen med sillisar jobbar. Är helt 100 på att jag hittat rätt salong efter att ha lusläst denna tråd och kollat TMG. Kliver in genom dörren och där sitter en riktigt snygg tjej i soffan och är ledig.

Blir invisad till ett rum med madrass på golvet och med relaxmusik i högtalarna, ett par ljus har tänts upp. Lägger mig till rätta och tjejen kommer in efter ett par minuter, märker att hon bytt om till kortbyxor och tajt linne. Hon påbörjar massagen med den något uppvärmda oljan, hon ger benen emn grundlig genomgång. Vi småpratar en del och lyckas få reda på att hon kommer från Filippinerna. Dock så ligger jag och huttar eftersom fryser en del från MC-färden. Hon märker det och vi lyckas tillsammans få värmedynan som ligger under madrassen. Tar dock lång stund innan jag märker någon värme. Inte mkt antydan till teasing medans hon masserar baksidan av kroppen. Efter vändningen så fortsätter massagen utan någon antydan till teasing, men hon sätter sig halvgränsle över mig och massera överkroppen och man för en skaplig utsikt så att säga. Schyssta naturliga bröst under urringningen, dock så fortsätter hon massagen utan att att antyda möjligheten till extra. Tyvärr så vaknar inte lilleman och visar tecken på önskemål om massage heller, kan ju bero på att man fortfarande är ganska frusen.

Sedan slutar massagen ganska abrupt, ingen massage av huvud som brukligt är. Tackar nej till att duscha, torkar bara bort oljan med handduken. Klär på mig och blir erbjuden ett glas vatten, i soffan bredvid sitter annan kund och väntar på sin tur, en annan tjej kommer och hämtar honom. Säger hejdå och går bort till MC:n, 400:- fattigare. Massagen i sig var godkänd, men inte mycket mer. Trevlig och söt tjej, hade nog kunnat fråga om extra men tycker det är bättre om tjejen hintar lite mer. Visserligen så kanske hennes kort shorts med bara ben och djupa urringning var tydliga tecken, men men.

Bestämmer mig i vart fall att omgående göra ett nytt försök (5) 10 minuter resa bort på vad som verkar vara ett riktigt säkert kort. Beger mig till samma ställe som jag åkte förbi förbi för ett par veckor sedan. Har nyligen bytt adress, kliver in och frågar om de har tid för 30 minuter, har ju läst att just 30 min verkligen ska vara en signal från kunden om önskemål om extra. Blir visad till ett rum en trappa ner och ligger mig ned, strax kommer tjejen som tog emot mig in. 30+ are med silikon. Hon börjar att torka av rygg och ben med en varm och blöt handduk. Sedan börjar en väldigt kort massage av ben och rygg innan hon ganska omgående låter handen glida in mellan benen och pillar lite försiktigt om jag önskar extra. Frågar vad som erbjuds och hon svarar att allt är tillgängligt för 2000:-, skattar tillbaka och kontrar med 700:-. Får veta att HJ kostar 500:-, erbjuder henne 300:-. Lite förstrött säger hon då. "OK only massage then". Till slut enas vi om att hon tar av sig på överkroppen och ett HJ för 500:- . Hon har ett par skapliga silikonbröst som hon låter den indränkta lilleman bekanta sig med. Sätter sig grense över ena benet och gnider sig fram och tillbaka och stönar lite fejkat. Hon masserar på bra och efter en stund så kommer en rejäl laddning farande.

Dusch erbjuds i samma utrymme som deras "tvättstuga". Lokalen som sådan var inte jättemysig, men det var ju inte det som var huvudsaken vid detta besök.

Bra att veta att denna salong i vart fall är ett riktigt säkert kort om man skulle vilja ha FS någon gång. Det värsta med att besöka Stockholm och dess populära massagesalonger verkar framförallt vara problemet med att hitta någonstans att parkera sitt fordon. Finns ju knappt en enda ledig plats inom rimligt avstånd har jag upptäckt. Som tur är har jag hittills tagit MC:n, men det lär inte funka länge till om man inte ska komma fram och vara kölsskadad. Lilleman är ju inte så väldigt kaxig efter timmes arktisk kyla.

Mrbalrog njut av dina besök och livet, slösa inte din tid och pengar på att försöka hitta en sagofigur som fb har hittat på. Hon finns inte i verkligheten det är bara för att kittla fantasin och ta dig och andra till fablernas värld.
Citera
2015-09-15, 14:27
Medlem
Var på tillfälligt besök i en mellansvensk stad som har ett ganska gott rykte när det gäller HE så det var väl bara att testa och se om ryktena stämmer.

Jag letade upp en salong och gick in. Det var en ganska medioker källarbutikslokal som de har försökt piffa upp så gått det går med diverse Thaiattiraljer och rökelse, men den trista atmosfären som 60-tals betongen ger är dock svår att tvätta bort helt..

Klockan är strax före 12 och inne i lokalen sitter 4 kvinnor i varierande ålder, en något äldre dam som jag antar är mamasan stiger upp och jag frågar om det finns tid.
Det är inga problem, och medan jag betalar granskar jag de övriga. En rätt alldaglig dam i 40-års åldern. en rätt söt 30+ och en yngre tjej i 20-års åldern i en kort tight klänning och med stora sillisar, blonderat hår och botoxläppar.

Hoppas att det inte blir silikontrollet tänkte jag och tittade intresserat på den söta tjejen med ett leende, hon log tillbaka och skulle precis resa sig upp när silikonan flög upp och sprang fram, tog mig i handen och släpade med mig in i ett bås med draperi.

Mmm.. Låt gå. tänkte jag och gjorde mig i ordning. några minuter senare kommer hon tillbaka och börjar något som hon antagligen trodde var ett eggande massageförspel men som jag mest fann löjeväckande.
Jag tycker verkligen inte om varken sillisar eller fläskläppar så hela situationen där hon sitter och gnider sitt sköte mot mitt ben, stönar som i en billig tysk porrfilm och med jämna mellanrum trycker sina bröst mot min rygg är väldigt avtändande.

Efter max 8 minuter är det tydligen dags för vändning och när jag förvånat tittar upp så börjar hon ta av sig sin klänning och rablar upp prislistan med sina groteska läppar putande mot mig.
2500:- för FS. 1800:- för B2B. 1200:- för BJ..

Men va faan! jag tänker inte ligga med dig ens om du betalar det dubbla. Tänker jag men väljer att försöka avstyra det hela på ett lite finare sätt.

Nej tack. jag vill bara ha massage. Säger jag med en avsiktligt ointresserad blick, men tydligen uppfattade hon det som ett prutningsförsök, för vem skulle väl kunna motstå hennes fanskastiska bröst?! Hon Börjar pruta lite på sina priser men jag är inte alls intresserad och förklarar för henne att jag bara gillar kvinnor med äkta bröst och äkta läppar, oavsett storlek. och att jag inte är intressad av några extratjänster från henne.
Då blir hon alldeles svart i blicken, skriker något på Thai, tar sina kläder och stormar ut.
Utanför träffar hon tydligen på mamasan och det bryter ut ett jäkla rabalder med många (antagligen) hårda ord och ramsor på Thai..

Hoppla.. Det här var ju lite udda! Undrar vad jag ska göra nu..

När silikontrollet högljutt har svurit klart och lämnat salongen med en brutal smäll i dörren kommer mamasan in till mig och ber om ursäkt. Vi pratar lite om vad som har hänt och sen tar hon över massagen.
Å jösses vilken massage! Hon kunde verkligen massera. Det är nästan så att jag ligger och grinar när hon hittar ett par knutor i ryggen som hon börjar bearbeta.
Vändningen kommer och framsidan får en lite lugnare och mycket behaglig massage, och trots att tanten inte är världens vackraste så får hennes beröring en viss effekt på min lem som börjar styvna till.

Efter en stund böjer hon sig fram och viskar i mitt öra.
Ja se att du ä lite spänd hä nele, om du vill ja kan massela dä också. Kosta inget exta idag.

Jag ler åt henne och nickar. hon tar försiktigt av mina kallingar som jag hade behållit på som extra barriär mot silikontrollet och sedan börjar ett fantastiskt HJ.
Hon är i samma klass som min favoritmassös i min vanliga stad, lungt och avslappnat utan minsta antydan till stress trots att min timme sedan länge är slut.
Långa sköna drag med ena handen medan den andra varsamt masserar mina kulor och anus, när hon märker på min andhämtning att jag är på G så ökar hon takten och jag kommer i en galet skön orgasm.

Efteråt går hon ut och hämtar en balja med varmt vatten och tvättar av mig med våta handdukar, jag tar fram plånboken och räcker henne 3 hundringar men hon skjuter tillbaka min hand och säger. -Glatis idag, som usäkta fö fölut.

Det är en ganska konstig stämning i soffan när det obligatoriska vattenglaset skall drickas ur och det känns inte som om jag kommer att besöka just den här salongen igen när jag går ut därifrån.
Nästa massagebesök ska nog gå till min favoritmassös, där vet jag ju att jag får föstklassig service till ett väldigt bra pris av en massös med perfekt kropp... Svårt att överträffa om man inte är ute efter en bra massage förståss, men det är man ju inte alltid.

Lokal: 2/5
Massös 1: -1/5
Massös 2: 2/5
Massage 1: -
Massage 2: 4/5
Extra: 5/5
Senast redigerad av Hipsterkiller 2015-09-15 kl. 14:29.
Citera
2015-09-15, 16:45
Medlem
Testade ett ställe idag i city. Fick en härlig knådning både på baksida och framsida och på slutet började hon massera både kuk och under pungen utan att fråga (ok jag var naken och hade halvstånd) När jag var stenhård frågade hon om jag ville ha mer. Svårt att tacka nej..... vi kom överens om 300 och sen blev det underbar massage både av kuken och runt anus. Tog inte lång tid innan jag sprutade rejält. Blir fler besök där.
Citera
2015-09-15, 19:50
Medlem
Citat:
Mrbalrog njut av dina besök och livet, slösa inte din tid och pengar på att försöka hitta en sagofigur som fb har hittat på. Hon finns inte i verkligheten det är bara för att kittla fantasin och ta dig och andra till fablernas värld.
Nja, det är ju lite av en sport att lyckas läsa mellan raderna och klura ut vart salongerna ligger som eventuellt kan innehålla guldkorn. Man vill ju vara lite av en detektiv.
Citera
2015-09-15, 19:59
Medlem
crusades avatar
Citat:

Typ gammelgäddan...
Citera
2015-09-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Typ gammelgäddan...
Eller kanske för att just undvika gammelgäddan.....
Citera
2015-09-16, 19:13
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Polistillslag mot massagesalonger har inget i den här tråden att göra, och Aftonbladets artikel om detta diskuteras här:

(FB) Thaimassasalonger = bordeller i Aftonhoran

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in