Citat:
Ursprungligen postat av
Johan-sthlm
Häromdagen hade jag en upplevelse lite utöver det vanliga så jag beslöt att publicera min första recension.
Hade en längre tid varit nyfiken på en salong i Stockholms norra utkant, den ligger väldigt diskret vilket är ett plus. Brydde mig inte om att boka utan chansade på en drop-in skulle funka såhär i semestertider.
Väl på plats ringde jag på och blev strax insläppt av en lite äldre kvinna. Det var lite skumt i lokalen så det tog en stund för ögonen att vänja sig så det tog en stund innan jag fick en uppfattning om tjejerna som jobbade.
Förutom den äldre fanns det två tjejer som satt i en soffa och log mot mig. Båda i 25-30 årsåldern, båda snygga och till synes kurviga utan att vara överviktiga. Fastnade dock snabb för den ena som hade ett härligt sug i blicken och frågade om hon ville ge mig en timmes oljemassage vilket hon gladeligen gick med på.
Blev visad in i ett fräscht rum med madrass på golvet och ombedd att ta av mig allt medan hon gjorde sig i ordning.
Efter en stund kommer min massös tillbaka, nu klädd i högt skurna shorts och ett tajt linne. Behån hade hon dagen till ära lämnat utanför.
Massagen börjar och den är riktigt bra. Tränar en hel del och har starka ben vilket hon kommenterade flera gånger medan hon gav dem en rejäl omgång. När hon kom lite högre blev det mycket teasing och kamraten började reagera. Hon märkte naturligtvis hur det var fatt och ”råkade” komma åt den nu ganska hårda kamraten. Fnissade lite och sa att nu är det dags för vändning.
Jobbade på lite med massagen och kontakterna med kamraten blev allt fler och allt oblygare. Så sätter hon sig grensle över mina ben, tar pungen i handen och frågar om jag vill ha extra. Jag har aldrig testat BTB så jag var sugen. Inga problem, det fanns på menyn. Då vi kommit överens om priset reste hon sig och började klä av sig. Jösse vilken kropp den tjejen har, getingmidja, naturliga fasta bröst och en alldeles gudomligt välformad stjärt.
Hon tog en flaska olja och smorde först in sig själv och sedan smorde hon in mig ytterligare.
Jag lägger mig på mage och hon börjar med att glida upp och ned på min rygg och rumpa. En härlig känsla att ha hennes fasta bröst mot kroppen. Efter en stund ber hon mig vända och framsidan får samma behandling. När hon kommer nedåt tar hon soldaten mellan sina bröst och runkar honom försiktigt. Hon sätter sig grensle först över ena benet sen på överkroppen och gnider mig med fittan. Jag vill naturligtvis känna på henne och hon låter mig krama hennes bröst och pulla henne. Hon känns faktiskt riktigt blöt men det är ju svårt att avgöra om det är äkta eller olja. Hur som helst så börjar hon andas lite tyngre och ge ifrån sig lite ljud så jag ta en rövare och frågar om hon vill att jag skall massera henne. Hon tackar ja och sträcker ut sig på madrassen. Börjar massera hennes ben och är snart uppe mellan den där jag ger hennes lilla rakade mus en rejäl massage, ingen tvekan om att hon är kåt. Tar en rövare till och går ned på henne, då tar hon tag om mitt huvud och trycker sig hårt mot mig. Hon vrider sig som en mask när jag slickar henne och plötsligt stelnar hon till och utstöter ett gurglande läte.
Nu är det min tur så jag lägger mig på rygg och hon återupptar massagen. Plötsligt säger hon ”Payback time”, ler, kryper ned och tar kamraten i munnen. Hon suger mig intensivt och smeker pungen. När hon kittlar baksidan sådär lite retligt med tungspetsen går det bara inte att hålla emot längre utan jag lägger av en rejäl salva.
Ligger en stund och pustar ut medan hon torkar av mig och vi småpratar. Efter duschen det vanliga glaset vatten. Får en kram och min massös viskar ”Like you, come back”.
Vardagen känns plötsligt lite mer färgglad!
Tänkte att det kunde vara kul med ett återbesök när min lilla pärla verkade uppskatta mitt förra besök så stegade iväg på förmiddagen och blev nog dagens första kund.
Precis som förra gången togs jag emot av en lite äldre förmåga men fick strax syn på flickan jag ville träffa och hon verkade uppriktigt glad att se mig igen. Gjorde upp om en timmes oljemassage även denna gång och jag näckade när hon gjort i ordning rummet. När hon kommer in har hon en sexig outfit, kort kjol och under den skymtade ett par minimala stringtrosor. På överkroppen ett tajt linne, även den här gången hade behån fått hänga kvar i garderoben.
Massagen börjar och den här tjejen kan sin sak. Hon ber mig vända mig och när jag gör det passar hon på att slinka ur sina kläder. Den här gången är det inte fråga om om utan vad och idag kände jag för en rejäl påsättning. Inga problem med den damen inte så nu började ett intensivt förspel följt av en ritt och en avslutning bakifrån.
Efter den resan var jag ganska lummig i skallen så det kändes skönt att bara ligga still och pusta ut medan hon torkade av mig och gav mig lite avslappningsmassage.
När jag ska resa mig kryper hon intill och viskar "I can stay the night with you, you want". Vilket erbjudande, visserligen förknippat med en kostnad men fullt hanterbar så jag svara ja. Bestämmer att jag skall plocka upp henne en bit från salongen då hon slutar.
Åker hem och städar upp, det skall vara fräscht och fint när man får dambesök.
Infinner mig på överenskommen tid, väntar ett par minuter och min skatt dyker upp. Diskret klädd (tack för det) och vi far hem till mig.
Jösses vilken natt det blev!