2014-02-03, 10:05
Medlem
Hejsan

Här kommer min första recension av 2 olika salonger.

1. Södra sidan av Sthlm, nära pendeln:

Liten mysig salong, trång hall och litet "umgängesrum". Ringer på klockan och blir hämtad av en söt kvinna i 35års åldern, hon är ensam som jobbar då kollegan är i Thailand. Salongen har 3 brevid varandra madrasser med skynken emellan. Får frågan om jag vill ha hård eller lös massage, väljer hård då jaghar en del knutar och stela muskler. Blir grundligt knådad i 60min utan massa oljekladd, massagen avslutas sensuellt men inget extra, blandade känslor då jag kände mig "pilsk". Efter massagen blir det en lång pratstund med en del flörtande och lovas mera avslappning nästa gång men att hon idag inte hade lusten...
Lovat att komma igen och besöker nog henne snart

2. Söder om söder nära t-bana

Lovande betyg på TM, bokar tid en fredags eftermiddag (misstag visar det sig). Kommer 5min innan bokad tid, dörren öppnas av en lite mullig och mkt söt tjej, får sitta i soffan med en annan kund som väntar och ta en te innan, ut ur ena rummet kommer en rödblossig man och det bäddas snabbt om. Blir visad in, fräschar upp mig med en blöt handduk, lägger mig på mage med paketet i ordning, skönt med en värmemadrass då det drar lite. In kommer hon som öppnade, några korta fraser byts, inte särskilt pratsam, kletar runt olja på ryggen och snabbt börjar det smekas på skinkorna och snuddas på påsen. Efter knappt 15min håller hon paketet i sin hand och frågar om extra, jag ber om B2B, efter en del prutande landar det på 600 mot 1000...Hon klär av sig vändning och hon gnider knappt bröst/kropp mot mig, får röra men det slutar med ett snabbt HJ. Besviken går jag och kommer inte hit igen.
Citera
2014-02-03, 10:55
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangeslek
Hejsan

Här kommer min första recension av 2 olika salonger.

1. Södra sidan av Sthlm, nära pendeln:

Liten mysig salong, trång hall och litet "umgängesrum". Ringer på klockan och blir hämtad av en söt kvinna i 35års åldern, hon är ensam som jobbar då kollegan är i Thailand. Salongen har 3 brevid varandra madrasser med skynken emellan. Får frågan om jag vill ha hård eller lös massage, väljer hård då jaghar en del knutar och stela muskler. Blir grundligt knådad i 60min utan massa oljekladd, massagen avslutas sensuellt men inget extra, blandade känslor då jag kände mig "pilsk". Efter massagen blir det en lång pratstund med en del flörtande och lovas mera avslappning nästa gång men att hon idag inte hade lusten...
Lovat att komma igen och besöker nog henne snart

Nästa gång har hon mens. Gången efter är hon upprörd över att valet i Thailand gått snett och därefter....

Säger inte att det måste vara så, men det är inte ovanligt att det utlovas "mer" nästa gång, men det händer aldrig. En salong jag varit på, som jag betraktar som seriös, har en trevlig snygg mamasan som klappar på paketet med nån kommentar när hon är färdig med massagen. Syftet är förstås att få mig att återvända men det blir aldrig nåt mer. Jag fattade det redan efter första gången och jag besöker bara stället om jag endast vill ha massage.
Citera
2014-02-03, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Nästa gång har hon mens. Gången efter är hon upprörd över att valet i Thailand gått snett och därefter....

Säger inte att det måste vara så, men det är inte ovanligt att det utlovas "mer" nästa gång, men det händer aldrig. En salong jag varit på, som jag betraktar som seriös, har en trevlig snygg mamasan som klappar på paketet med nån kommentar när hon är färdig med massagen. Syftet är förstås att få mig att återvända men det blir aldrig nåt mer. Jag fattade det redan efter första gången och jag besöker bara stället om jag endast vill ha massage.

Jag kommer ge henne ett försök till, det var en förbaskat bra massage
Citera
2014-02-03, 13:02
Medlem
Väldigt tunt med recensioner från Gävleborgs/Västernorrlands län? Det finns ju en del salonger, åtminstone i Gävle/Sandviken och Sundsvall. Någon måste väl ha några trevliga upplevelser att dela med sig av :-)
Citera
2014-02-03, 13:08
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangeslek
Jag kommer ge henne ett försök till, det var en förbaskat bra massage

Bra massage är värt mycket!
Du kan väl återkomma med hur det gick.
Citera
2014-02-03, 13:52
Medlem
nitro99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Barbro
Väldigt tunt med recensioner från Gävleborgs/Västernorrlands län? Det finns ju en del salonger, åtminstone i Gävle/Sandviken och Sundsvall. Någon måste väl ha några trevliga upplevelser att dela med sig av :-)

Är helt enig!!

Citera
2014-02-03, 14:34
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Barbro
Har en kompis som åkte på en rejäl svampinfektion i ljumskarna efter besök på salong i Gävle. Det är allt jag kan bidra med
Citera
2014-02-03, 14:36
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Då var man ut på språng i gen.
Provade denna gång ett välbekant ställe på norra sidan av stan.
Jag kommer in och där ligger det en thaidam och fryser med täcke över sig, hon klagar över att det är kallt på knagglig svenska.
Såg på skylten att det är happy hour till 13:00, men tydligen räknar de med att man skall vara klart till 13:00, för jag fick betala fullt pris. Skit samma tänker jag.
Lägger mig tillrätta och väntar, in kommer hon som tog betalt och frös så mycket, hon låser om mig och jag ser att hon inte är purfärsk, runt 40-45 år.
Massagen är ok på sin höjd, hon har torra och nariga händer som inte är skönt, liksom raspar på huden .
Hon går igenom hela kroppen och placerar handduken så att den täcker paketet hela tiden.
Lite snudd då och då som ju mer tiden går blir mer och mer pungmassage.
Hon går verkligen igenom hela kroppen inkl huvudmassage och sittande ryggmassge, när hon är klar trycker hon ned mig på rygg och frågar vad jag vill ha, som om det är det mest naturliga som finns. Jag frågar om FS och får det för 700 kr, hon säger att normalt tar vi 1 000 kr. Där har vi FS på standard menyn.
Hon har ett par riktigt stora och naturliga snygga tuttar, måste varit DD storlek . Jag får hela paketet, B2B, Oralt och knulla. Så lång allt bra, till jag tar henne bakifrån och skall gå över till missionären. Då ser jag och hon att kondomen är sönder , jag har typ fasa men hon säger bara helt vanligt oj, vi tar en ny.
Jag kommer ganska snabbt efter det och får en kram innan jag går. På vägen ut sitter det en yngre tjej och ropar på mig, nästa gång kommer du till mig samtidigt som hon tokraggar på mig.
Jag går ut med djup ångest för att kondomen sprack……… Fan också!
Citera
2014-02-03, 16:36
Medlem
pga oljan så pajjar kådiarna....
Citera
2014-02-03, 19:13
Medlem
Ja det blev de nya stället.
Går in och blir hänvisad ner i källaren där har dom rummen ett med låsbar dörr och två andra.
Tjejen ser skaplig ut och är trevlig av med kläderna och jokern på plats.
Hon kommer in och massagen börjar inte en tillstymmelse till teasing genom rygg och ben massagen men väl flera gånger som hon fråga om det va bra. Dax för vändning och han nog inte ens lägga mej på rygg innan frågan kom om extra hj,bj,eller boom boom förhandlade och det slutade med ett bj där hon va naken.
Hon tar av sej kläderna och har en skapligt snygg kropp med ett par små bröst!
Ställer sej på alla fyra och börjar suga.
Tar oljan som står bredvid och smörjer in fittan kör in två fingrar och börjar leka med klitta och G-Punkt ser att hon börjar tappa kontrollen och hon upptäcker det och drar sej undan lite och ler.
Hon återgår till sugandet och jag är tvungen att hejda henne för att inte skjuta av så där håller vi på en skaplig stund till slut så blir jag tvungen att släppa satsen som sprutar över hennes hand och min mage.
Sedvanlig avtorkning och på med kläderna hon frågar om mer massage och hon masserar vaderna en sväng till.
Ja va säger man skaplig bj inte topp of the popp men ändå..
Så kan det gå en söndag när man har tråkigt.
Citera
2014-02-05, 13:21
Medlem
Dags igen.

Kommer till denna mycket trivsamma salong på drop-in. Tjej ca: 26-28 år med mycket fina sillisar smal midja och en mycket tilltalande bakdel. Börjar en ordinär massage av ryggen, efter detta börjar teasing när massagen flyttar neråt, omväxlande river med naglarna och smeker över pungen och mellan skinkorna. dags för vändning, lilleman är nu stenhård och förhandling vidtar. landar på fs för 900:-. Äntligen får jag se denna underbara kropp smeker hennes bröstvårtor som snabbt styvnar letar mig ner mot hennes rakade kön och för in ett finger, hon är trång och riktigt blöt. mm ett antal ställningar senare sprutar jag och vi sjunker ihop och bara ligger i varandras armar en lång stund. mitt nya stamställe.
Citera
2014-02-05, 18:03
Medlem
berra77s avatar
Det är sällan jag ägnar tid åt att recensera besök på olika salonger då
det för det mesta inte är något speciellt som händer.

Det är det vanliga, ibland bra massage, ibland dålig massage, och då och då usel massage. ofta kommer det erbjudande om extra, men inte alltid.

Häromdagen hände dock en del avvikande detaljer som är värda att nämna här på forumet.

De senaste 6-7 åren har jag nog gjort cirka ett salongbesök per månad. Tidigare har jag ägnat många besök åt ej tidigare besökta salonger men det senaste året har jag tyckt att själva massagedelen försämrats och jag har därför övergått till att nästan bara ägna mig åt återbesök där jag tidigare tyckt att själva massagen varit bra.

Igår besökte jag en salong norr om Stockholm, där jag tidigare varit en gång. Jag kom ihåg att massagen var hyfsad utan att vara jättebra. En strategi för att få bra massage är att säga att man har ont någonstans, enklast är ju faktiskt att man har ont. Då jag tränar en del så finns det alltid någon del av kroppen där man har träningsvärk. De senaste dagarna har jag haft nackspärr och det skulle åtgärdas.

Salongen ligger i källarplan i mycket nära anslutning till en vanlig affärsgata. När jag kommer ned i lokalen så studsar en thai-kvinna ut från ett av rummen och efter en kort diskussion så får jag komma in i ett av massagerummen och får veta att jag får vänta ungefär 5 minuter medan hon avslutar massagen av en annan kund.

Massagerummet är av enklare slag med madrass på golv, det är rätt kyligt men en värmefläkt blåser skön varm luft mot madrassen. Jag näckar och lägger handduken över rumppartiet. Efter bra precis 5 minuter kommer massösen in i rummet. Hon är 35-40 år med lite lagom hull, som jag vill ha det. Jag berättar om mitt problem med nacken och hon börjar en väldigt kraftfull massage. Eftersom jag inte berättade vilken typ av massage jag ville ha så blev det en väldigt smärtsam halvtimme där varje muskel på baksidan behandlades med hårda tag.

Jag hade från början tänkt mig lite mjukare massage, men det var intressant att få bli lite misshandlad. Tankarna på lyckligt avslut hade försvunnit helt och hållet, fokus var mer på att inte skrika ut smärtan av hennes behandling.
Dags för vändning och lite förvånande så blev det en rejäl diskussion om vad som skulle hända nu. Vi kom överens om en BTB + avsugning.
Efter lite avtvättning så tar hon av sig kläderna.

Jag började liggandes på mage och massösen gildandes runt på min rygg och det är ju inte obehagligt Jag ligger ner och njuter då jag plötsligt inser att hon börjar att slicka mig mellan skinkorna och in i analöppningen, detta har jag inte varit med om tidigare och jag har svårt att bestämma mig om det var skönt eller inte. Till slut bestämmer jag att det inte var så skönt och vänder mig om.

Analslickandet övergår då till en avsugning där jag är sittandes och har möjlighet att smeka henne. Efter en stund så övergår det till en 69:a med samtidig prostatamassage och då går det inte att hålla tillbaka så länge, hon sväljer inte satsen utan spottar ut den på mig. Efter avtorkning så klär hon på sig men det är inte klart än.

Hon fortsätter den brutala massagen på framsidan ytterligare en halvtimme och alla kroppsdelar får en ordentlig genomgång, till och med öronen.

Det hela avslutas med en banan och ett glas vatten. Nackspärren försvunnen och med såväl lättare pung i jackfickan som i underlivet lämnar jag salongen och får en rejäl kram i dörren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in