2019-12-11, 19:14
Medlem
BokenTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
3:e besöket på sillistätt ställe i city. Bokade samma tjej som tidigare ggr. Kommer lite tidigt och hon verkar inte tillgänglig just då. Får ändå ett rum och tar först en dusch. Ligger sen och vilar och småslumrar i vilket som hinner bli 20 min. Min bokade tjej tittar in och ler igenkännande och säger att hon kommer tillbaka om 1 min.

När hon kommer tillbaka i tight dress lägger hon sig på mig som ligger på rygg och kramas och frågar vad jag önskar idag. Full service two times like last time säger jag och hon skrattar. I give you three times säger hon because I was late.

Hjälper henne av med den tighta dressen och hon kryper upp på mig med sin tighta kropp och perfekta sillisar. Kokar alltid över fort första gången så räcker med att hon suger på ballarna en stund.

Sen vänder jag mig om och får en massage som både är bra och sensuell.
Efter ett tag lägger hon sig bredvid mig på madrassen och vi kelar lite. Hon kryper ner och suger upp lilleman en stund. På med kondom och rider mig ett tag riktigt bra. Sedan byter vi plats och jag sätter på henne med hennes ben på axlarna och efter tag dras kondomen av och skjuter salut ut över hennes mage. Detta är en riktigt bra tjej som sedan ger min rygg en riktigt hård och välbehövlig massage med knäckande i ca 30 min ytterligare (minst 15 min övertid). Blev inte tre ggr men detta var ännu bättre. Snygg, bra fs och grym massage, blir inte mycket bättre.

Det där stället vill man veta mer om! Tycker det är väldigt snålt med sillisar nuförtiden i 08.
Citera
2019-12-11, 19:39
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Snälla, skriv vad ni betalar i era recensioner.
Att bara läsa hur skön ni har haft det är trevligt men det är viktigt att veta vad allt kostar EFTER prutning. Detta för att ingen ska behöva betala vad som ibland är första beloppet som vissa tjejer begär.
(T ex brukar hj kosta 500 men det går alltid att få ner det till 300 även om vissa tjejer är bra på att antyda att det inte blir något under 500.)

Själv betalar jag aldrigt mer än 300 för hj, 900 för bj och 1200 för fs (08 området).
1200 är då för en snygg och trevlig tjej efter en bra massage.
Citera
2019-12-11, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellerium
Mest avis på att du fått sådan bra massage också! Måste säga att det är mycket ovanligt att få högklassig massage plus extra. Brukar vara bra massage utan extra, eller bra extra o rätt dålig massage. Iaf om man gillar hård thaimassage värd namnet.

Håller med dig, precis min erfarenhet. Därför man är så nöjd 👍
Citera
2019-12-12, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69
Att bara läsa hur skön ni har haft det är trevligt men det är viktigt att veta vad allt kostar EFTER prutning. Detta för att ingen ska behöva betala vad som ibland är första beloppet som vissa tjejer begär.
(T ex brukar hj kosta 500 men det går alltid att få ner det till 300 även om vissa tjejer är bra på att antyda att det inte blir något under 500.)

Själv betalar jag aldrigt mer än 300 för hj, 900 för bj och 1200 för fs (08 området).

900 för BJ, o det var dyrt. Skulle säga 500-600.
Citera
2019-12-12, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69

Är ingen miljonär men tycker själva prutandet motverkar syftet, det blir ofta stelt och dåligt även om man skulle få ner priset. Jag har iofs några favoriter och då vet man vad man förväntas betala och vad man får.
Sen undrar man ju hur mycket salongerna/massöserna diskuterar just detta med priserna på extra? Får för mig att tex priset på hj ökade från 300 till 500 misstänkt synkat..
Citera
2019-12-12, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Är ingen miljonär men tycker själva prutandet motverkar syftet, det blir ofta stelt och dåligt även om man skulle få ner priset. Jag har iofs några favoriter och då vet man vad man förväntas betala och vad man får.
Sen undrar man ju hur mycket salongerna/massöserna diskuterar just detta med priserna på extra? Får för mig att tex priset på hj ökade från 300 till 500 misstänkt synkat..

Första budet är nästan alltid 5 fingrar, men har aldrig fått nej på 3. Sen skall man givetvis inte vara snål men man skall heller inta vara dum. Överprutning ger sämre stämning o sämre service. Jag tipsar oftast istället extra bra service, särskilt för bra massage.
Synkade priser? Många salonger har samma ägare, och så känner många varandra. Det märker du om du besöker många salonger. Samma ansikten dyker upp både här och där.
Citera
2019-12-12, 16:57
Medlem
mrmongers avatar
Hörde Real Stars kampanj ang sexköp på radion går och denna ”reklam” fick mig sugen på att göra ett besök.

Åkte till en salong där jag under sex år alltid fått utomordentlig service. Kunde inte låta bli att dra på smilbanden när jag såg Real Stars dekal med texten ”We don’t welcome sex purchase”. Tänkte att vi får väl se hur det blir med den saken.

Såg till att jag blev masserad av en tjej jag träffat flera gånger. Precis som tidigare gånger åkte hennes kläder av efter 10 – 15 minuters ryggmassage och övergick till en skön b2b. När jag efter ett tag vände på mig gled hon upp mot mitt ansikte så att jag kunde komma åt att slicka henne. La henne sedan på rygg så att jag kunde fortsätta ett bra tag till. När jag kände att det var dags för mig ställde jag mig på knä och hon sög av mig för att sedan ta hela satsen i munnen. Efter att hon spottat ut fortsatte massagen fram till dess att timmen var slut. Efter avtorkning med våt handduk var det dags att lämna lokalen och när jag återigen sneglade på Real Stars dekal tänkte jag bara ” Lycka till”
Citera
2019-12-12, 17:02
Medlem
Bara för att jag vill vara en vänlig själ och låta priserna vara på den nivån som den ska vara:

HJ - Det sägs "alltid" 500 kr, normala pristaxan är: 300 kr. Den som inte är ny i köpeflicksleken betalar 200-250 kr utan problem.
BJ - Det sägs "alltid" 1 000 kr, normala pristaxan är: 500 kr. Den som inte är ny i köpeflicksleken betalar 300-450 kr utan problem.
FS - Det sägs "alltid" 2 000kr, normala pristaxan är: 1 000kr. Den som inte är ny i köpeflicksleken betalar 500-950 kr utan problem.

I min mening handlar det om så mycket mer än just slutpriset vid en förhandling. Oftast vill man inte att en förhandling ska pågå så länge att den förstör spänningen i rummet - då är det givetvis OK att lägga något hundralapp extra här eller där, alla gör precis hur de vill med sina egna intjänade slantar. Jag vill bara att priserna hålls på en sund nivå med detta inlägg.

Försök nu att slå mig på fingrarna och säg att jag har fel å bla bla bla, gör det.... gäsp

/OH
Citera
2019-12-12, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmonger
Hörde Real Stars kampanj ang sexköp på radion går och denna ”reklam” fick mig sugen på att göra ett besök.

Åkte till en salong där jag under sex år alltid fått utomordentlig service. Kunde inte låta bli att dra på smilbanden när jag såg Real Stars dekal med texten ”We don’t welcome sex purchase”. Tänkte att vi får väl se hur det blir med den saken.

Såg till att jag blev masserad av en tjej jag träffat flera gånger. Precis som tidigare gånger åkte hennes kläder av efter 10 – 15 minuters ryggmassage och övergick till en skön b2b. När jag efter ett tag vände på mig gled hon upp mot mitt ansikte så att jag kunde komma åt att slicka henne. La henne sedan på rygg så att jag kunde fortsätta ett bra tag till. När jag kände att det var dags för mig ställde jag mig på knä och hon sög av mig för att sedan ta hela satsen i munnen. Efter att hon spottat ut fortsatte massagen fram till dess att timmen var slut. Efter avtorkning med våt handduk var det dags att lämna lokalen och när jag återigen sneglade på Real Stars dekal tänkte jag bara ” Lycka till”

Besökte själv en salong för några dagar sen som annonserade #enbart seriös massage utföres#...jojo
Citera
2019-12-13, 14:33
Medlem
Den som söker, den finner!

Har letat efter en mycket duktig massörska med sköna händer, lite äldre. Och plötsligt i sökandet hittar jag henne. Visserligen bara i 45-årsåldern men så naturlig, lite blyg och helt utan det tillgjorda flamsandet/skådespelandet, så den "unga" åldern kan definitivt accepteras. Var? I ett mindre samhälle, snudd på obygden, lät hon sina händer, i stugan, spela över hela mig och det var den skönaste och mest avspända stund jag haft på salong. Här var det inte fråga om drällande med litervis med olja för att dölja okunskap, nä, här var det...
Klart det blev extra dricks betald. Guldskatten hittad.
Citera
2019-12-13, 15:13
Medlem
Det var länge sen jag skrev något här men blev lite inspirerad av andras recensioner.
Satt på jobbet och drömde mig tillbaka till en massage jag fick för en tid sedan i en förort till huvudstaden.
Klev in på för mig ett nytt ställe och bad om den sedvanliga oljemassagen, en timme. En lite äldre dam tar betalt men blev sedan inledd i ett rum av en ung smal tjej runt 25 som såg väldigt bra ut.
Massagen började och de vanliga fraserna delades. Hon var väldigt tillmötesgående och frågar flera ggr om det kändes bra. Vilket det gjorde.
Efter vändning fortsatte massagen på benen med lite teasing vid varje tillfälle som gavs. Jag bara låg och njöt och sen kom frågan om extra. Visst, svarade jag och undrade vad som erbjöds. Det blev en BTB.

Det var nog den bästa BTB jag fått, hennes smala kropp med de små brösten gled upp och ner över hela mig. Det var även fritt fram för mig att känna och klämma på henne. Vilken underbar kropp.
Till slut kunde jag inte hålla tillbaka längre och sprutade medans hon runkade och vred ur de sista dropparna.
hon föll ihop bredvid mig och vi låg och småpratade en stund innan det var dags att ge sig av.
På väg ut till bilen ångrade jag att jag inte valde fs istället, men det blir nog nästa gång tänkte jag. Tyvärr var inte hon på salongen de gånger jag gjort återbesök.

Ha det gött
Citera
2019-12-13, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmodig
Den som söker, den finner!

Har letat efter en mycket duktig massörska med sköna händer, lite äldre. Och plötsligt i sökandet hittar jag henne. Visserligen bara i 45-årsåldern men så naturlig, lite blyg och helt utan det tillgjorda flamsandet/skådespelandet, så den "unga" åldern kan definitivt accepteras. Var? I ett mindre samhälle, snudd på obygden, lät hon sina händer, i stugan, spela över hela mig och det var den skönaste och mest avspända stund jag haft på salong. Här var det inte fråga om drällande med litervis med olja för att dölja okunskap, nä, här var det...
Klart det blev extra dricks betald. Guldskatten hittad.

Vilken del av landet är detta? Ifall man vill ge sig ut på egen jakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in