2009-06-17, 17:47
Medlem
rappos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Med lite träning, kan man hålla sig precis så länge man vill, till glädje för alla inblandade... Inget problem att ens orda om!

hur funkar den träningen ?
Citera
2009-06-17, 20:03
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somersault
Om jag inte onanerar regelbundet så kommer jag väldigt snabbt, onanerar jag regelbundet så har jag svårt att komma, för ollonet blir ganska okänsligt. Har inga problem alls med kåtheten, vilket de tjejer jag haft oftast uppskattar...

Annars kan man ju alltid köra knip-metoden om man har tillräckligt stark PC-muskel om man känner att man vill ha lite längre uthållighet under akten

+1

För mig krävs de att jag VILL komma annars kommer jag inte. Men om man inte runkar på ett tag så är de ju lite svårare dock. Sen så har jag inte haft sex med så många tjejer , men antalet gånger är oändligt
Citera
2009-06-18, 00:20
Medlem
mup321s avatar
Jag får väll skriva upp mig på för tidigt listan, i de flesta fall. Ibland kan jag hålla hur länge som helst, ledsamt nog är det här minoritetsfall. Har inte hittat något samband med väder, kost eller onani - ännu.

Jag har inte mycket att jämföra med rent tidsmässigt, men jag ser "för fort" som ett samlag då jag kommer innan henne - som givetvis också varierar i tid.
Citera
2009-06-18, 16:12
Medlem
Hur är det om man inte kommer alls? Tar tjejen illa upp och tänker att hon inte är attraktiv eftersom killen inte kan nå maximipunkten?
Citera
2009-06-18, 23:58
Medlem
Gurksalamismors avatar
beror väl helt på, själv så har jag efter ett antal långa sexrelationer lärt mig kontrollera det helt själv, men jag brukar nöja mig med 20 minuter åt gången annars blir de långtråkigt
Citera
2009-06-19, 10:07
Medlem
Nu är jag kille, men jag har aldrig haft detta problemet (villket jag är glad över)
Citera
2009-06-19, 10:10
Bannlyst
Såhär är det killar som inte "duger" knullar mindre, det är därför vi får konstiga kontrollgrupper i samhället.

Tjejer tror att killar kan knulla hur länge som helst
Tjejer tror att killar har ett större medel när det gäller kuk
Tjejer tror att killar suger i sängen oftast.
Citera
2009-07-22, 15:04
Medlem
Fördröjningsspray...

Tja, gammal tråd och sorry för det...

men är det någon som kan rekommendera någon av fördröjningssprayerna???
Citera
2009-08-07, 09:17
Medlem
Tidig utlösning

Hej.
Jag har ett jätte problem och det är att jag ofta kommer fort. Jag har ett förhållande och allt är bra, hon förstår att det inte är meningen osv, men det känns för taskigt att inte kunna pumpa på ett bra tag.
På google står det att problemet drabbar ca 20% av svenska män och att det beror på sämre självkontroll och nerverna mellan pitten och skallen. Det ska tydligen inte finnas något "boetmedel" mot detta men man kan träna kännsligheten på olika sätt.
Nu undrar jag om nån av er har nått trix man kan utföra så man håller sig längre.
Förslag så som, "Du kan ju alltid dra in lite superlim under förhuden" , undanbedes
Citera
2009-08-07, 10:02
Medlem
Nedomanskys avatar
Bejaka din tidiga sädesavgång. Du har haft sex och blivit tillfredställd, vad är fel med det?
Citera
2009-08-07, 10:18
Medlem
Danals avatar
Knulla oftare helt enkelt tills du inte känner en massa press.
Eller så kan du köpa en penisring ( vet ej om det heter så dock ) eller fördröjningsspray.
Kondomer sänker känslan avsevärt också, kan du testa om du inte redan gjort det.
Har inte själv behövt att köpa några hjälpmedel utan det har räckt med att man lärt känns personen i fråga bättre och på så vis känner man sig mer bekväm och kan leva ut mer. :P
Bättre, roligare och mycket billigare ...
Citera
2009-08-07, 10:24
Medlem
SchKutts avatar
Precis innan du kommer (10 sek) så slutar du med allt vad sex är tills dess att känslan har försvunnit helt. Fortfarande stånd men den där pirrande, sköna känslan är borta. Sedan fortsätter du med sexet som vanligt. Upprepa ca 5-10 ggr vid varje samlag så ska du se att du presterar längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in