2009-04-20, 19:15
Medlem
Voluptariuss avatar
Jag har nog haft tur i turen och fått mig de snabba tjejerna.

Själv är jag något av den hypersexuella typen. Dvs jag har svårt att mätta lusten även om jag fått till det under samma timme. (Och jag kommer snabbt då)

Eftersom många tjejer uppskattar förspel tror jag att man som kille också tjänar på att utvecklas inom det området. Kvinnan känner sig sexigare, snubben känner att han fått jobba lite för det.

Win Win, även fast jag spelar på stereotyper för förenklandets skull..
Citera
2009-05-20, 08:55
Medlem
Vem är det egentligen som avgör om det är ett problem? De som verkligen har detta problemet är de enda som inser hur jobbigt/pinsamt/självförtroendesänkande det kan vara. Och sen är det så löjligt när folk säger "jag kommer för tidigt. hinner knappt sticka in den (5 minnuter)". 5 minuter? Prova 5sekunder till 1 minut. Det är DÅ det är ett problem. Det är ju dessa tidsintervaller som gäller. Det är dessa killar som verkligen upplever detta som ett problem. Inte endast för att tjejen inte kan njuta(dock mest därför) men för att killen inte heller själv kan njuta.
Citera
2009-05-20, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aijna
Vem är det egentligen som avgör om det är ett problem? De som verkligen har detta problemet är de enda som inser hur jobbigt/pinsamt/självförtroendesänkande det kan vara. Och sen är det så löjligt när folk säger "jag kommer för tidigt. hinner knappt sticka in den (5 minnuter)". 5 minuter? Prova 5sekunder till 1 minut. Det är DÅ det är ett problem. Det är ju dessa tidsintervaller som gäller. Det är dessa killar som verkligen upplever detta som ett problem. Inte endast för att tjejen inte kan njuta(dock mest därför) men för att killen inte heller själv kan njuta.

Med tanke på att ett genomsnittligt samlag vara i 4-5 minuter så verkar alla här inne vara bland de mest uthålliga individerna som finns. Inte så konstigt dock, alla har ju en FB-kuk på minst 25cm och knullar i minst 20-30 minuter
Citera
2009-05-20, 11:35
Medlem
I Savants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinX
Varför måste detta äns vara ett problem? För de flesta killar beror snabb utlösning på att de VILL komma snabbt. Vem fan vill ligga och pumpa i flera timmar bara för att honan har svårt få det att rassla i äggstockarna? 10-15 minuter är lagom. Problemet är nog egentligen det omvända. Har polare som har svårt att komma vilket säkert beror på deras sexpartner. Gav en polare ett tipps om att han skulle lägga tanten sin på rygg med huvudet utanför sängkanten och sedan köra en Facial Abuse hårt, snabbt och brutalt. Tjejen hans var lite blyg men gick med på det efter massa tjafs. Problemet var att hon stötte bort honom hela tiden och skyllde på att hon inte fick luft och massa annat skit. När han sedan försökte stoppa in klockspelet i truten på henne igen ville hon knappt öppna munnen. Så länge han väl fått munknulla henne sa han att han hade säkert kommit bara han fått fortsätta med bruden klagade på allt mellan andningsproblem till fastighetsskatten. Rekommenderade honom att hålla för näsan på henne nästa gång. Han verkade lite osäker, men skulle prova iaf och återkomma med rapport.
Underbart utflippat inlägg...
Citera
2009-05-20, 12:00
Medlem
Chrippe.s avatar
Verkar bero på hur snygg tjej man har 1 minut ungefär har jag på mig
Citera
2009-05-20, 13:14
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toddlery
För att klargöra med ett ganska stereotypt exempel:
Den har åkt in och du har legat och nött någon minut... tempot börjar öka... och så känner du hur det börjar byggas upp inom dig, du försöker kämpa emot men det går bara inte - du kommer för tidigt.

Är det här en situation/period som alla killar gått igenom/befinner sig i? Jag utgick från det ivf...

Ja, det går att träna bort, och ja det finns tjejer som kan komma väldigt snabbt, men det är inte vad jag vill diskutera i den här tråden

Nä, det har aldrig varit ett problem för mig. Däremot har jag ibland problem åt motsatt håll, dvs att jag får kämpa för att komma och då kan det gå en stund (vet inte exakt hur länge, har aldrig klockat mig själv i dessa sammanhang). Oftast beror det väl på att jag inte är tillräckligt kåt innan penetration iofs.
Citera
2009-05-20, 13:19
Medlem
Om jag inte onanerar regelbundet så kommer jag väldigt snabbt, onanerar jag regelbundet så har jag svårt att komma, för ollonet blir ganska okänsligt. Har inga problem alls med kåtheten, vilket de tjejer jag haft oftast uppskattar...

Annars kan man ju alltid köra knip-metoden om man har tillräckligt stark PC-muskel om man känner att man vill ha lite längre uthållighet under akten
Citera
2009-05-20, 18:59
Medlem
The grofs avatar
Citat:
Efter en diskution så uppstod lite förvirring, jag utgick nämligen från att alla killar kunde relatera till för tidig utlösning på något personligt plan, men en kvinnlig bekant hävdade att hon aldrig träffat någon med den problematiken (20-30 sexpartners)

En fråga till de kvinnor som hänger på fb: Hur många killar upplever ni har eller har haft det här problemet i någon form?

Min erfarenhet från mig själv och mina manliga bekanta säger mig att typ 9/10 killar har erfarenhet från det på något sätt och jag blev förvånad när hon hävdade att hon aldrig varit med om det?

Practice makes perfect! T.ex. manliga porrstjärnor som kan komma flera gånger under en akt (ja, klippteknik men står att han har färdigheten på wikipedia så därför behöver det iofs inte alls vara sant men jag tror ändå på det, slutdiskuterat). Hänt mig i början på karriären men hade oftast kondom så jag bet ihop och fortsatte och fejkade när jag ansett att jag gjort mitt.
Citera
2009-05-20, 19:40
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Min erfarenhet från mig själv och mina manliga bekanta säger mig att typ 9/10 killar har erfarenhet från det på något sätt och jag blev förvånad när hon hävdade att hon aldrig varit med om det?

Ja är också lite förvånad över det, och då är jag ändå man. Jag har aldrig någonsin kommit "för fort". Inte ens när jag miste oskulden (då kom jag faktiskt inte alls, men jag var ju å andra sidan LITE nervös då också).

Visst har väl sextillfällen varat i olika lång tid, men jag kan inte minnas att jag någonsin har kommit på under 20 minuter. Och jag kan inte säga att jag aktivt "håller igen" eller något sånt heller, det tar bara ett tag innan det händer.

Visst har jag hört att det ska vara vanligt att man ibland kommer för fort och att det är vanligt hos killar som inte har haft sex innan, men jag kan personligen inte relatera till det...
Citera
2009-05-20, 19:42
Medlem
Felons avatar
Jag hade problem med det i början såklart, men nu går det bättre
Citera
2009-05-22, 22:26
Medlem
Starfajters avatar
Det händer även den bästa!

Ibland är man jävligt kåt och råkar komma lite för fort, ibland är man lite för full och lyckas inte komma alls, och oftast har man ett vanligt knull på 15-40min.

Kör man utan kådis händer det oftare att man kommer "för fort".

och självklart blir man bättre på att hålla sig om man har regelbundet sex, sen kan man kan ju alltid ta en lite paus och sen köra på igen om man känner att man är lite för tidig.
Citera
2009-05-22, 22:51
Medlem
Qnazels avatar
Det går ju inte riktigt att säga vad som är "för fort" rent objektivt. Har man långt förspel och tjejen själv kan sköta sin orgasm och avklara det snabbt så lär man ju inte behöva så mycket tid. Åtminstone så fungerar jag så att om det inte har varit tillräckligt med förspel så behöver jag lite tid på mig att "komma igång" och då behövs ju mer tid för att det ska kunna bli bra sex.

Min erfarenhet är att det beror väldigt mycket på hur mycket sex killen haft, men att de flesta klarar av att hålla sig tillräckligt, oftast. Sedan är det ju inte alltid det verkar finnas något intresse för att hålla sig hos killar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in