2009-08-08, 10:33
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danal
Har inte själv behövt att köpa några hjälpmedel utan det har räckt med att man lärt känns personen i fråga bättre och på så vis känner man sig mer bekväm och kan leva ut mer. :P
Bättre, roligare och mycket billigare ...

Precis tvärtom vid detta tangentbord.

När man känner tjejen så kommer man faktiskt snabbare, men känner sig inte så osäker som när det handlar om "one night stand", eller för första gången med en ny tjej.

Finns inget som är så fördröjande som att vara nervös!
Då tar det år och dagar att komma.

Med andra ord:
Polisanmäl dig själv som barnmördare, och knulla medan du nervöst kollar ut genom fönstret på insatsstyrkan som ansamlas på gräsmattan!
Citera
2009-08-08, 12:38
Medlem
darksmurfs avatar
Ert sätt att sluta komma för snabbt!

Hur gjorde ni för att inte längre komma för snabbt?

Notera att detta inte är ett hjälpforum för personer som har förmågan att komma för snabbt, utan en tråd där ni som gjorde det innan men lyckades bota detta förklarar hur ni gjorde.
Citera
2009-08-08, 12:41
Medlem
Maximus23s avatar
Jag slutade tänka på att jag nuppade en snygg brud istället för min fru.. och tro det eller ej det funkade. Jag är en hingst enligt henne som kan hålla på hur länge som helst
Citera
2009-08-08, 13:06
Medlem
Servias avatar
Se till att dra en runk 1 timme innan du träffar ditt potentiella ligg ! Du kommer kunna hålla ut 20-30 minuter längre garanterat ! Och när du känner att säden är påväg, sakta ner ta det lugnare
Citera
2009-08-08, 13:10
Medlem
GlennGBGs avatar
När du känner att du är lite "på g" så dra ut snabeln och ta ett fast grepp runt roten och kläm åt. Det brukar funka för mig, om jag inte kommit för nära själva avlossandet av laddningen.

Det kan hjälpa ytterligare att samtidigt distrahera din uppmärksamhet genom att titta på en blomkruka eller liknande.
Citera
2009-08-08, 13:19
Medlem
jag brukar tänka "stenmur, stenmur, stenmur, stenmur..." osv. och så föreställer jag mig en tegelvägg framför mig, kanske oxå hur det gick till när dom byggde den osv.. vad som helst som du kan engagera tankeverksamheten i som inte har med sex att göra!

och som har sagts tidigare, runka innan!
Citera
2009-08-08, 14:32
Medlem
monkspeeds avatar
Jag brukar tänka på scenen ur Saw V där de trycker sina händer/armar genom en bandsåg.

Dock så har jag aldrig haft problem med att komma för snabbt. Jag är med andra ord en väldigt konstig människa.
Senast redigerad av monkspeed 2009-08-08 kl. 14:34.
Citera
2009-08-08, 14:41
Medlem
Endless.x89s avatar
Satt och såg på klockan på Videon medan jag körde doggiestyle igår
Annars gäller det att bara dra ur,och kyssas och smeka bruden tills den slaknar lite och sen sätta igång igen. Dock kan jag fortsätta ca 5-10 min post ejaculation så det har aldrig varit några problems
Citera
2009-08-08, 14:49
Medlem
U137s avatar
När du börjar komma tänker du på Adolf Hitler i raffset, eller din gamla trädsljödslärare så löser det sig.
Citera
2009-08-08, 15:05
Medlem
pazeras avatar
jag brukar supa mig full.
Citera
2009-08-08, 15:53
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkspeed
Jag brukar tänka på scenen ur Saw V där de trycker sina händer/armar genom en bandsåg.

Dock så har jag aldrig haft problem med att komma för snabbt. Jag är med andra ord en väldigt konstig människa.

Jag hade sex till den filmen... 3 gånger
Citera
2009-08-08, 15:56
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Lite alkohol har hjälpt ibland. Men bäst av allt är nog amfetamin. fast då håller man ju på nån timme för länge istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in