2019-01-12, 22:31
Medlem
TS. Ta det som en komplimang, de tycker att du är ovanligt skön att knulla. Förmodligen gillar de även det de ser och hör. Helheten gör att de inte kan hålla sig längre.

Men det är väl bara att fortsätta stimulera dig på ett annat sätt som t.ex. med tunga och/eller fingrar. Sedan kan ni väl kramas en stund och han/ni borde vara redo för en ny runda.
Citera
2019-01-12, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pynxer
Vad menar du med för tidig utlösning?

Jag kommer efter ett par minuter om jag är kåt som fan. Jag ser inte riktigt vitsen med att krampaktigt försöka hålla tillbaka något. För mig blir sex helt värdelöst då.

Bara för jag kommer betyder inte det att vi slutar. Finns massor med sätt att underhålla sin partner under tiden. Efter några minuter är den vaken igen och då kan man fortsätta knulla om man så vill. Eller så har det gått för tjejen under tiden och båda är nöjda.

Ja nej det finns ju inge rätt eller fel när man ska komma, men jag menar typ att man knappt kanske hinner byta ställning. Jo finns många män som oxå vill fortsätta endå. Tänker typ då de int beror på press eller att man är nedstämd, somsagt är det nog individuellt.
Citera
2019-01-12, 22:40
Medlem
Tvonds avatar
5 min är väl något sorts medelvärde med när de har frågat runt hur länge killen håller ut så det är varken snabbt eller länge.

Citera
2019-01-12, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Sjukt att tjejer själva inte vet om att bara ungefär 5% av tjejer kan komma enbart genom penetrering...

Jo men har faktiskt lyckats komma vid samlag men det är svårt som tjej och ja det är nog som du säger.
Citera
2019-01-12, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TasshiBasi
Jo men har faktiskt lyckats komma vid samlag men det är svårt som tjej och ja det är nog som du säger.
Kanske du som är ful så killar inte ens försöker??

Min tjej kommer alltid efter bara någon sekunds vaginalt samlag men jag har en ganska ovanligt stor penis.
Citera
2019-01-12, 23:02
Medlem
[quote=2019-01-01|66410945]Kanske du som är ful så killar inte ens försöker??

Min tjej kommer alltid efter bara någon sekunds vaginalt samlag men jag har en ganska ovanligt stor penis.[/QUOTE

jo då dem har försökt, mycket förspel och pili pill. Sen när sexet kommer så ja.
Även när man sugit av o grejer har man märkt att dem har avbrutit för de inte vill komma för fort.
Citera
2019-01-12, 23:28
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursäkta mig? kan inte vara samma person du menar, enda inlägget jag skrivit, om just detta,
Har sagt att jag inte dömer killar som gör de, önska sj jag kunde komma fort då ja som tjej knappt får komma alls, även fast man hållit på länge.
Då har du aldrig varit tillräckligt bajsnödig för att komma. Ditt eget fel alltså.
Citera
2019-01-13, 01:52
Medlem
Livsgjutarens avatar
5 minuter? För tidig utlösning? okaaj.

Man tröttnar ju på repetitivt stånkande ändå efter 10 min? Sure ibland kan man hålla på längre men så jävla fascinerande är det inte. Finns väl andra saker att fokusera på också. Allt handlar ju inte om manlig utlösning vid sex. Behöver inte ens vara målet alla gånger. Njutningen är prio. Pojkarna får väl ta till Mr.rabbit på dig om dom slaknar.
Citera
2019-01-13, 13:01
Medlem
Ghostemanes avatar
Citat:
Har alltid undrat, vart med några killar genom livet som får utlösning efter typ 5 min och inte kan hålla sig mer, det är inget fel och jag dömer inte. Är mest nyfiken vad det kan bero på? "Då en av de sa att, förut med min tidigare tjej kunde jag ha sex i flera timmar utan att få utlösning" är det kanske för att de ligger för sällan och blir ovana?
för just dem två killarna hade inte haft tjej på ett tag typ.

Förstår att det kan ha med många olika faktorer att göra, men hur är det för er män som får tidig utlösning vad beror det på för er?

Nyfiken tjej
5 min är fan sen utlösning, eller också inte, det beror helt på hur kåt man är. Vissa omgångar kan jag hålla mig så länge som 45 minuter, men vissa gånger när jag är på detdär extra humöret och bara vill ha fittan så jävla mycket så blir kuken lika hård direkt som precis innan utlösning, och då håller jag max 5 min. Killarna gillade nog dig TS. Det beror också på ställning och annat, är jag sprängkåt som jag beskrev innan och jag har tjejen liggandes på rygg med benen på mina axlar så blir det mycket tightare och mer friktion. Ett tiggande uttryck i ansiktet på henne också och det är game over. Vissa tjejer känns slappare i doggy och där håller man sig bra mycket längre.
Senast redigerad av Ghostemane 2019-01-13 kl. 13:10.
Citera
2019-01-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ja nej det finns ju inge rätt eller fel när man ska komma, men jag menar typ att man knappt kanske hinner byta ställning. Jo finns många män som oxå vill fortsätta endå. Tänker typ då de int beror på press eller att man är nedstämd, somsagt är det nog individuellt.

Det är ju ganska mycket mentalt men jag tror att många killar ligger med någon man gillar. Och då blir man kåt och då kommer man Är jag skitfull så kan det tar lite längre tid givetvis.

Min fru har aldrig kommit genom vaginalt samlag, det hör väl mer till undantagen att man gör det som jag förstår det.

Men lite pillande före och under sexet så kommer hon nästan alltid innan jag gör det. Man kan ju fokusera på klitoris även under tiden som man pumpar.

Man kan ju också avbryta lite om man känner att man kommer. Alltså ta o slicka eller smeka mellan ställningarna så får man en chans att lugna ner sig lite.
Citera
2019-01-13, 13:29
Medlem
Antimentals avatar
Citat:
Har alltid undrat, vart med några killar genom livet som får utlösning efter typ 5 min och inte kan hålla sig mer, det är inget fel och jag dömer inte. Är mest nyfiken vad det kan bero på? "Då en av de sa att, förut med min tidigare tjej kunde jag ha sex i flera timmar utan att få utlösning" är det kanske för att de ligger för sällan och blir ovana?
för just dem två killarna hade inte haft tjej på ett tag typ.

Förstår att det kan ha med många olika faktorer att göra, men hur är det för er män som får tidig utlösning vad beror det på för er?

Nyfiken tjej

Män är dåliga på att kommunicera om kvinnan de har sex med verkligen attraherar dem psykologiskt, vilket kan ha med saken att göra tror jag. Bästa sexet jag haft har alltid varit efter man pratat om hållit med varann om mycket man finner viktigt, man märkte liksom att sin partner njöt mer.

Utlösning är inga problem så länge man laddar om kvickt eller inte låter sexet sluta för det. Man kan ju använda händer och tunga också så väl som att kela innan man kan köra på igen?
Citera
2019-04-04, 18:30
Medlem
Ta lite kortison så kan man hålla på hur länge som helst dock går jag inte på de nu och kommer efter 2-5 minuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in