2014-02-17, 16:48
Medlem
used66s avatar
vad är problemet? fattar noll, det är väl för fan bara att tjejen suger/slickar upp den igen och du sätter på henne en andra gång? har hon inte tålamod att ge dig tid så se till, fort som en ögonblinkning, att byta ut henne mot en förstående hona som gör vad du vill i sängen!
Citera
2014-03-06, 17:07
Medlem
ska man / kan man kolla porr när man tränar start och stopp?
Citera
2014-03-07, 13:05
Medlem
Och en till fråga. Skulle det hjälpa att klippa av / förkorta förhuden? Har ett väldigt känsligt ollon.
Citera
2014-03-10, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
ska man / kan man kolla porr när man tränar start och stopp?

Citat:
Ursprungligen postat av BG.knoccOut
Och en till fråga. Skulle det hjälpa att klippa av / förkorta förhuden? Har ett väldigt känsligt ollon.

Vet att jag är tard, men har varit väldigt virrig på senaste. Hur fan kan man träna PC-muskeln på bästa sätt? kan strypa när jag pissar, kan spänna den osv. Men det där med handduken var ju inte ens nära, kunde inte ens ha nog med bånge för att hålla uppe den.
Citera
2014-03-12, 22:02
Medlem
Behöver något kemiskt mot för tidig utlösning, har testat alla olika "vanliga" metoder som finns inget hjälper det minsta.

Har nu gått så långt att jag super mig redlös innan jag träffar en dam vilket inte går på vardagarna.

Så har alltså slutat träffa damer på vardagar, måste få en ändring på detta.

Vad har jag för alternativ i tablett form eller andra former.

PS är desperat är beredd på bieffekter, bara för att kunna knulla nykter utan att komma innan jag ens stoppat in den.

puss

Mvh Kalle
Citera
2014-03-12, 23:54
Medlem
Tjänare!

Till alla er som lider av för tidig utlösning: Håll modet uppe! Jag led av detta, eller ja, lider kanske fortfarande till viss del av detta men det är som man säger, övning ger färdighet! Tidigare kom jag efter kanske 1-3 min varje gång men idag kan det dröja upp emot 10-15 min beroende på vilken form jag är i.

Det spelar också stor roll vilken ställning man kör och om man runkat innan eller inte, ett tips är att dra en härlig runk innan ni ska ligga!

Något jag dock märkt som jag undrar lite över är att jag kommer mycket snabbare om jag t.ex. kollar porr och runkar än om jag inte kollar på något alls och istället bara fantiserar, detta bör väl innebära att det i princip bara är mentalt för mig?

Mvh
Citera
2014-03-12, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Behöver något kemiskt mot för tidig utlösning, har testat alla olika "vanliga" metoder som finns inget hjälper det minsta.

Har nu gått så långt att jag super mig redlös innan jag träffar en dam vilket inte går på vardagarna.

Så har alltså slutat träffa damer på vardagar, måste få en ändring på detta.

Vad har jag för alternativ i tablett form eller andra former.

PS är desperat är beredd på bieffekter, bara för att kunna knulla nykter utan att komma innan jag ens stoppat in den.

puss

Mvh Kalle

Testat fördröjningssprej? Annars rök lite gräs innan hört att det ska hjälpa med i och med att det får dig att slappna av
Citera
2014-03-13, 11:31
Medlem
Dille24s avatar
Jag har rekommenderat Xylocaine här tidigare, bedövningskräm som kan köpas i småförpackningar på apoteket. Sätts på ett par minuter före samlag och gör uthålligheten mycket bättre sen.
Citera
2014-03-14, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BloodymaryX
Testat fördröjningssprej? Annars rök lite gräs innan hört att det ska hjälpa med i och med att det får dig att slappna av

Nja den domnar av lite på tjejen också antar jag? Är ons som jag behöver lite hjälp på traven med, känns lite sådär att behöva dra fram en sån där mitt i allt första gången man ska ligga.

Är inte så stort fan av gräs, blir rätt trött/slö av det och inte alla tjejer som uppskattar sånt heller!
Citera
2014-03-14, 13:53
Medlem
used66s avatar
vad är problemet? det är väl bara att ha en kvinna som accepterar ett snabbt 1a skjut! om hon inte är beredd att lägga lite tid i sängen så är det bara att kasta ut henne. vill hon ha dig så har hon tiden, och då kommer du en 2a gång...man kan göra mycket efter ett 1a skjut. sätt på henne, och du glöm inte att det är du som är mannen!
Citera
2014-03-14, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Nja den domnar av lite på tjejen också antar jag? Är ons som jag behöver lite hjälp på traven med, känns lite sådär att behöva dra fram en sån där mitt i allt första gången man ska ligga.

Är inte så stort fan av gräs, blir rätt trött/slö av det och inte alla tjejer som uppskattar sånt heller!

Haha jag vet faktiskt inte har aldrig testat men man har ju hört historier om hur tjejer som sugit av killar med bedövningsspray senare tappat känseln i munnen för en stund. Men det är klart kör du utan kondom så kan det mycket väl vara så!

Det finns ju kondomer med någon sådan där bedövningssalva i man kan köpa som gör att det inte går lika fort! Förvisso är det kanske inte lika skönt med kondom men du klarar dig förhoppningsvis ur situationen med hedern i behåll Säg bara att du alltid vill ha kondom de första gångerna

Gräs är nog inte det bästa alternativet heller. jag är inget jätte fan av det längre! Man får så dåligt rykte speciellt när man bor i en mindre stad där allt sådant sprids...

Hur gammal är du om man få fråga?
Citera
2014-03-16, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BloodymaryX
Haha jag vet faktiskt inte har aldrig testat men man har ju hört historier om hur tjejer som sugit av killar med bedövningsspray senare tappat känseln i munnen för en stund. Men det är klart kör du utan kondom så kan det mycket väl vara så!

Det finns ju kondomer med någon sådan där bedövningssalva i man kan köpa som gör att det inte går lika fort! Förvisso är det kanske inte lika skönt med kondom men du klarar dig förhoppningsvis ur situationen med hedern i behåll Säg bara att du alltid vill ha kondom de första gångerna

Gräs är nog inte det bästa alternativet heller. jag är inget jätte fan av det längre! Man får så dåligt rykte speciellt när man bor i en mindre stad där allt sådant sprids...

Hur gammal är du om man få fråga?

Är ute efter något i piller form som den person jag är med inte behöver veta att jag tagit, gräs kan ju märkas tex!

Jag är runt 20 års åldern.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in