2021-04-07, 22:02
Medlem
mr.demons avatar
Vad oväntat att örsnibben ( no hate ) skulle vinna. Båda två duktiga som fan. Men väntat slut.
Citera
2021-04-07, 23:17
Medlem
Zaedrewss avatar
Två karlar i juryn och åter igen en kvinna vinner! Vilken gång i ordningen. 9 av 12 visst.
Citera
2021-04-07, 23:40
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Två karlar i juryn och åter igen en kvinna vinner! Vilken gång i ordningen. 9 av 12 visst.
Det var dock två kvinnor i final så vad de än väljer så vinner en kvinna.
Männen i år var extremt bleka.

Annars har ingen säsong känts så regisserad som denna, å andra sidan har Kristin knappt gjort något misstag under hela säsongen. Stort grattis!
Citera
2021-04-08, 00:45
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Jo ännu en gång en kvinna som Markus har haft ett gott öga till hela säsongen. Catarina König och Sofia Henriksson är ju andra exempel på vinnare som Mackan dreglat över under hela säsongen.
Citera
2021-04-08, 01:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo ännu en gång en kvinna som Markus har haft ett gott öga till hela säsongen. Catarina König och Sofia Henriksson är ju andra exempel på vinnare som Mackan dreglat över under hela säsongen.

Ja var väl samma när Mannerström var med. Ung vacker kvinna! De ska vinna och inget smakar illa vad de gjort. Jag menar funderar ingen ens på detta lilla enkla faktum. Som kille är det ju inte värt att försöka vara med.
Citera
2021-04-08, 01:18
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ja var väl samma när Mannerström var med. Ung vacker kvinna! De ska vinna och inget smakar illa vad de gjort. Jag menar funderar ingen ens på detta lilla enkla faktum. Som kille är det ju inte värt att försöka vara med.

Man äter tydligen med ögonen också
Citera
2021-04-08, 02:01
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:

Citera
2021-04-08, 06:08
Medlem
Ledarens avatar
Citat:

Var väl första säsongen som han trånade efter en lite kraftigare tjej och kommenterade hennes matlagning med: "Du har så mycket mat i dig!"
Citera
2021-04-08, 08:31
Medlem
0.39s avatar
Jaja, det var ju ett väntat resultat ändå. Ayla var ju en lite roligare deltagare än Christin(e), men men.
Citera
2021-04-08, 14:45
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.39
Jaja, det var ju ett väntat resultat ändå. Ayla var ju en lite roligare deltagare än Christin(e), men men.

Är det bara jag som får uppfattningen att Christin är något av en narcissist? Vill ha uppmärksamhet?
Citera
2021-04-08, 14:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Man äter tydligen med ögonen också
Speciellt årets vinnare måste ha gjort det

Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Är det bara jag som får uppfattningen att Christin är något av en narcissist? Vill ha uppmärksamhet?
ja det är bara du, definitivt fram tills att du utvecklat hur du tänker?
Citera
2021-04-08, 15:39
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:

Det är därför jag inte kan se skiten, föredrar Master Chef UK, där känns det som att det verkligen är på meriter. Håller du inte måttet åker du ut, kvittar vilken hudfärg, sexuell läggning, snyfthistoria om ditt aspergerbarn eller vad som finns mellan benen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in