2022-03-23, 20:45
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Hon har helt rätt, det pågår ett krig som man kan få mardrömmar av. Det är bland det värsta som hänt i krig som vi födda på 80-talet kan komma ihåg tror jag. (lite beroende på när under 80-talet man föddes så klar)

Men om hon skulle säga åt Putin att dra tillbaka sina styrkor från Ukraina skulle han inte våga göra något annat efter att ha möt henne ansikte mot ansikte. Hon är fan läskig.

Men hennes mat är helt klart god vilket är det som räknas i den här tävlingen. Oavsett hur hon ser ut är hon helt klart en bra kock. Marcus och rästen av domarna vet nog vad de gör.
Jag hann före dig! med det skämtet med råge eftersom efter-editeringen inräknas i stående ADD-handikapp på 20 minuter

Dyskexikungen borde svettas nu
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-23 kl. 20:48.
Citera
2022-03-23, 21:01
Moderator
Dr Kings avatar
Adam överlägsen ännu en vecka. Inte sedan säsongen då Filip Poon myglades bort i smaktestet har något varit en så talangfull och oslipad diamant som Adam.
Citera
2022-03-23, 21:53
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag hann före dig! med det skämtet med råge eftersom efter-editeringen inräknas i stående ADD-handikapp på 20 minuter

Dyskexikungen borde svettas nu

Fan jag missade helt att du skrivit något liknande. Sorry i så fall. Det suger alltid att vara tvåa på bollen och jag borde ha läst alla inlägg mera noggrant. Vet inte när du skrev det men det kan ha varit så att du publicerade det innan mig bara så vi kan jag haft samma tanke.

Vet där emot inte om jag är någon dyskexikung direkt. Jag kan ha missat någon autocorrect här och där men det finns folk som är värre än mig. Lite på tal om samma ämne borde utropstecknet ha kommit efter ordet råge istället för efter ordet dig. Alltid stor bokstav och ny mening efter ett utropstecken om jag inte missminner mig.

Mera on toppic hoppas på unga Adam. Jim kan nog göra en bra bok med. Det kommer bli spännande till slutet. Svårt att säga vem som kommer att vinna.
Citera
2022-03-23, 21:53
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Adam överlägsen ännu en vecka. Inte sedan säsongen då Filip Poon myglades bort i smaktestet har något varit en så talangfull och oslipad diamant som Adam.

Adam verkar onekligen vara otroligt bra och smaksäker. Fast jag har aldrig hört någon (möjligtvis JFK) prata så monotont som han gör.
Citera
2022-03-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hur kan man inte ha ätit Budapestbakelse?

Helena ljuger och snackar så mycket skit. Vet inte om du tänkt på det men hon har sagt samma sak i varje program. "Jag har aldrig lagat detta" "har aldrig smakat detta" "detta är en chansning, har aldrig gjort detta".. patetisk är hon. Och juryns stora favorit...
Citera
2022-03-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Nej, även kinesen var med i Nyhetsmorgon och lagade mat. Och nej, Anja behöver inte alls vara med bara för att hon är från Ukraina, matlagning har ingenting med politik att göra. Hon är en okänd kvinna som lagar mat, hon är inte politisk kommentator.
det är inspelat långt innan kriget kom
Citera
2022-03-23, 23:11
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Helena ljuger och snackar så mycket skit. Vet inte om du tänkt på det men hon har sagt samma sak i varje program. "Jag har aldrig lagat detta" "har aldrig smakat detta" "detta är en chansning, har aldrig gjort detta".. patetisk är hon. Och juryns stora favorit...

Det har jag inte tänkt på, men det kan nog vara så att hon drar valser om detta. Trött på programmet överhuvudtaget. TV4's program är så utjatade och samma upplägg år ut och år in.
Citera
2022-03-23, 23:15
Medlem
Jagersros avatar
Adam kommer att vinna. Allt annat vore en skandal.
Citera
2022-03-23, 23:41
Medlem
peterZiipens avatar
> tappar flera deciliter strösocker i marängen
> som tur är ligger sockret ovanpå marängsmeten utan att sjunka så man kan plocka bort allt
> stannar upp en stund för att reflektera
> fortsätter vispa

¯\_(ツ)_/¯
Citera
2022-03-23, 23:44
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Adam verkar onekligen vara otroligt bra och smaksäker. Fast jag har aldrig hört någon (möjligtvis JFK) prata så monotont som han gör.

Halvautism kan vara en tillgång i såna här sammanhang.
Citera
2022-03-24, 01:24
Medlem
Alltså kan ingen i Roberts närhet tala om för honom att han måste klippa sig.
Hans "frilla" är ju helt sjuk. Dessutom har han ju inget hår på mitten av skallen.

Varför inte bara raka sig väldigt kort?
Skulle se väldigt mycket bättre ut.
Speciellt med hans något knepiga ansiktsform.

Gör om gör rätt!
Citera
2022-03-24, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoTorsten
Alltså kan ingen i Roberts närhet tala om för honom att han måste klippa sig.
Hans "frilla" är ju helt sjuk. Dessutom har han ju inget hår på mitten av skallen.

Varför inte bara raka sig väldigt kort?
Skulle se väldigt mycket bättre ut.
Speciellt med hans något knepiga ansiktsform.

Gör om gör rätt!

Sjukaste av allt är att han inte är speciellt gammal heller. 34 år hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in