Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-31, 15:32
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Jag har nu testat att ha sönder en kondom på min eregerade penis. Det krävde bara att utsätta utrymmet för sperman längst fram på kondomen för friktion mellan pekfingrets och tummens nagel, det tog ca 1 sekund. När jag sedan utsatte hela kondomens yta för friktion med min hand så sprack kondomen snabbt helt.

Haha. Antingen har du en briljant humor, eller så är du djupt störd...
Citera
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Jag har nu testat att ha sönder en kondom på min eregerade penis. Det krävde bara att utsätta utrymmet för sperman längst fram på kondomen för friktion mellan pekfingrets och tummens nagel, det tog ca 1 sekund. När jag sedan utsatte hela kondomens yta för friktion med min hand så sprack kondomen snabbt helt.
Det var med andra ord en torr miljö.
Citera
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Du verkar ju vara en seriös kille döefär väntar vi oss att du även dokumenterade det hela med antingen film eller stillbilder som du i ditt nästa inägg presenterar här på FB
Citera
2010-08-31, 15:33
Medlem
Citat:

Flashback är ju helt j-a underbart...
Citera
2010-08-31, 15:36
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janeman
Det har diskuterats kors och tvärs hur JA under akten med yttre påverkan avsiktligt skadat kondomen utan att AA märkt det.

Är det ingen mer än jag som funderat på det alternativa scenariot PopcornPower lanserade i morse? Maybe a protected toothy oral session preceded the main event and they did not swap the condom.

M.a.o det kan lika gärna vara AA som skadat kondomen, dock oavsiktligt.
För dom konspirationstroende (jag hör inte dit!) kan det ju också vara så att det är AA som avsiktligt haft sönder den i syfte att kunna sätta dit JA.
Citera
2010-08-31, 15:36
Medlem
rövners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Det var med andra ord en torr miljö.

Om du eller någon annan har möjlighet att utföra ett experiment med förutsättningar som ännu bättre passar det aktuella fallet vore det naturligtvis att föredra. Dock vet vi att kondomer spricker titt som tätt och då kommer hela kondomen ut söndertrasad. Jag misstänker att det då börjat som ett mindre hål som sedan utvidgats.
Citera
2010-08-31, 15:37
Medlem
Citat:

Kan du böja dig ned och sätta tänderna i kondomen, för att prova det alternativa AA-spåret?
Citera
2010-08-31, 15:41
Medlem
Hittar inte Anna Ardin bland journalist Niklas Svenssons vänner på facebook. Dock en annan Anna, Anna Troberg från Piratpartiet - men det är väl inte intressant?

FWIW: Hittade en sida med bilder "Mingelbilder från Klubb Feber" som Niklas Svensson tagit, där Anna Ardin figurerar namngiven på bild. http://klubbfeber.wordpress.com/foton/

På den sidan kommenterar en "Alexandra Ardin" : "syrrrrran!!! jag önskar att jag hade varit där… men grattis till en lyckad premiär!!! pussssss"
Citera
2010-08-31, 15:45
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
För dom konspirationstroende (jag hör inte dit!) kan det ju också vara så att det är AA som avsiktligt haft sönder den i syfte att kunna sätta dit JA.

Ja, det finns ju uppenbarligen med i hennes huvud att någon skulle kunna göra det med flit.
(Något som väl annars för de flesta människor känns som en väldigt avlägsen grej att komma på... och göra!?!)

Edit: Och eftersom anfall sägs vara bästa försvar, så går AA ut och anklagar JA för att vara den som sabbade kondomen?
Senast redigerad av Callas 2010-08-31 kl. 15:49.
Citera
2010-08-31, 15:46
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:

Alltså, det är ju ingen som har påstått att kondom skulle vara säkert? Även utan att den går sönder, jag menar, med hel kondom, är ju säkerheten bara 99%. En chans på hundra är ganska mycket om vi pratar risken för graviditet. I alla fall var det så sist jag kollade. I likhet med Assange föredrar jag sex utan kondom...
Citera
2010-08-31, 15:47
Moderator
Pentyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Hittar inte Anna Ardin bland journalist Niklas Svenssons vänner på facebook. Dock en annan Anna, Anna Troberg från Piratpartiet - men det är väl inte intressant?

FWIW: Hittade en sida med bilder "Mingelbilder från Klubb Feber" som Niklas Svensson tagit, där Anna Ardin figurerar namngiven på bild. http://klubbfeber.wordpress.com/foton/

På den sidan kommenterar en "Alexandra Ardin" : "syrrrrran!!! jag önskar att jag hade varit där… men grattis till en lyckad premiär!!! pussssss"
Den har länkats förut.
AA figurerade på en mattias Wiggbergs bilder, från samma bögklubbspremiär.
http://www.pixbox.se/alb_show_id483647_page0.html
Kolla vad konstiga bilderna har blivit nu helt plötsligt.
Citera
2010-08-31, 15:49
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Anna Ardin finns ej längre på facebook vilket gör att alla de om var vänner med henne ej längre är det ....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in