Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-08-31, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentyl
Den har länkats förut.
AA figurerade på en mattias Wiggbergs bilder, från samma bögklubbspremiär.
http://www.pixbox.se/alb_show_id483647_page0.html
Kolla vad konstiga bilderna har blivit nu helt plötsligt.

Okej, sorry för dubbelposten, svårt att ha koll på alla inlägg..
Citera
2010-08-31, 15:49
Medlem
cylobines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
AA har tagit bort sin facebook sida helt och hållet verkar det som. Hade varit intressant och se om Stefan Söderström var en facebookvän med henne eller ej.

Man kan nog räkna ut att NS så fort han fick tipset att han ringde just AA för att verifiera Men det var ju inte där som läckan var först. Eller var den det? Lägger expressen ut hela Stefan Söderström grejen för att förvilla för oss? De har ju ALDRIG annars låtit någon veta hur tips kommer in? Varför gör de det nu?

Det enda vi får veta är att SS får ett SMS men inte vem som skickade. Det står förstås i mobiloperatörens loggar.
Citera
2010-08-31, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
Anna Ardin finns ej längre på facebook vilket gör att alla de om var vänner med henne ej längre är det ....

Tyckte jag läste att man kunde hitta henne genom gemensamma vänner?
Citera
2010-08-31, 15:51
Medlem
rövners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Alltså, det är ju ingen som har påstått att kondom skulle vara säkert? Även utan att den går sönder, jag menar, med hel kondom, är ju säkerheten bara 99%. En chans på hundra är ganska mycket om vi pratar risken för graviditet. I alla fall var det så sist jag kollade. I likhet med Assange föredrar jag sex utan kondom...

Jag tycker också bäst om sex utan kondom! Det är därför jag får ett sånt tydligt scenario framför mig av hur JA och AA kan ha diskuterat kondom, AA kan ha insisterat, JA kan ha kört på och tänkt: fan vad träigt! Sedan har han sönder kondomen och kör vidare. Frågan är då varför AA plötsligt skulle komma på tanken att han haft sönder den med flit. Den går ju som du säger ofta sönder av sig själv. Då är väll det något som kan ha kommit på tal när hon pratat med SW om att hon varit med "om en liknande grej". Då kanske dom fått för sig att det måste varit JA som haft sönder dom med mening. Men visst en intuition är en sak, och bevis en annan.
Citera
2010-08-31, 15:52
Medlem
cylobines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Hysteriskt rolig "felskrivning" i Resumé...
...en anna källa...

Den är Freudiansk
Citera
2010-08-31, 15:53
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentyl
Den har länkats förut.
AA figurerade på en mattias Wiggbergs bilder, från samma bögklubbspremiär.
http://www.pixbox.se/alb_show_id483647_page0.html
Kolla vad konstiga bilderna har blivit nu helt plötsligt.

VÅLDSKRAM! ANMÄL! http://www.pixbox.se/pic_show_id12613281.html

Skämt åsido.

Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
http://www.expressen.se/nyheter/1.21...hallstillstand

Att Assange söker uppehållstillstånd var bara aningen otippat. Det har talats om att han skulle göra det, men jag förstår ärligt talat inte varför. Wikileaks kan ju få sitt fina utgivningsbevis genom att anställa en ansvarig utgivare som redan är svensk/medborgare. Och det trodde jag skulle vara betydligt enklare än att få ett uppehållstillstånd? Eller?
Citera
2010-08-31, 15:53
Medlem
deckardrottningens avatar
Lisa Magnusson har skrivit en krönika om publiceringen av Assanges namn:

Det finns ett allmänt intresse, men det är en helt annan sak. När tidningar namnger de inblandade så handlar det ju istället om att straffa, hänga ut, brännmärka på det att folk skall kunna gotta sig i det hela. En nutida skampåle, kort och gott. Även om man naturligtvis aldrig skulle medge det.

Citera
2010-08-31, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhejpoalla
Tyckte jag läste att man kunde hitta henne genom gemensamma vänner?

Man kan hitta henne
Citera
2010-08-31, 16:02
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deckardrottningen
Lisa Magnusson har skrivit en krönika om publiceringen av Assanges namn:

Det finns ett allmänt intresse, men det är en helt annan sak. När tidningar namnger de inblandade så handlar det ju istället om att straffa, hänga ut, brännmärka på det att folk skall kunna gotta sig i det hela. En nutida skampåle, kort och gott. Även om man naturligtvis aldrig skulle medge det.

Lisa har uppenbarligen noll koll på den här historien:

"Vi har ingen aning om vad som egentligen har hänt, inte den blekaste. "
Citera
2010-08-31, 16:04
Medlem
deckardrottningens avatar
Fakta är att Julian Assange inte längre är misstänkt för våldtäkt, men att medierna, tack vare Expressen och en åklagare, som verkar ha fattat ett förhastat beslut på otillräckligt underlag, spritt bilden av Assange som våldtäktsman över hela världen.” I den nya offentligheten tjänar publicitet lika mycket till att manipulera massorna som till att i efterhand legitimera sitt handlande inför dem” skriver Jürgen Habermas. Det betyder att nu när Assange inte längre är misstänkt för våldtäkt kommer han att ha mängder av medier emot sig eftersom de vill legitimera sina övergrepp mot honom.
--Maria-Pia Boëthius
Citera
2010-08-31, 16:04
Bannlyst
Jaha. Så har pajasen begärt uppehållstillstånd i Sverige. Ska han komma hit och våldta fler måntro?
Citera
2010-08-31, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Jag har nu testat att ha sönder en kondom på min eregerade penis. Det krävde bara att utsätta utrymmet för sperman längst fram på kondomen för friktion mellan pekfingrets och tummens nagel, det tog ca 1 sekund. När jag sedan utsatte hela kondomens yta för friktion med min hand så sprack kondomen snabbt helt.

Bilder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in