Citat:
Ursprungligen postat av worldcitizen
? Hur sammankopplar du det uttalandet med avsky, det vill jag gärna veta.
Linderborg återberättar ett citat som kan antas är väldigt nära det som nu är känt genom könsmaktsordningsfanatiker och deras hån mot rättvisa och integritet.
Du langar en känga på Linderborg helt omotiverat i den här tråden.
Vad har hans påstådda promiskuitet med hennes försvar av WL att göra? Varför måste hon först alltid att fördöma honom för hans privatmoral, innan hon ger minsta lilla stöd för WL?
Han är singel, en man i sina bästa år och kvinnorna dras till honom.
Varför blir inte kvinnorna attackerade av henne för sin promiskuitet????????
Hursomhelst, att vara promiskuös är varken olagligt eller i västvärlden ens moraliskt fel, speciellt om man är singel och söker sig singelpartners med samma inklination.
Aftonbladet är i samma klass som skittidningen Expressen.