Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-12-09, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FruGondol
Kära Människobarn! Logiken hos de som försvarar AA:s och SW:s agerande
för mina tankar till damens logik (hon som den arme Bosse Larsson försöker bemöta)
i TV-reklamen. (Finns på youtube) Vill nog kalla slikt bemötande - mission impossible...

Vad gäller AA:s och SW:s agerande (konspiration eller ej), så för det mina
tankar till något betydligt hemskare och farligare...

länka!

vad menar du?
Citera
2010-12-09, 17:01
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ooranienburg
Kom på en sak

Ifall JA satt i raden längst bak och SW i raden framför, då ligger hennes huvud i perfekt höjd. Allt hon behöver göra är en exorcisten-vändning.
Du kan inte förutsätta att han har en FB-dase som går ner till knäna.
Citera
2010-12-09, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av worldcitizen
länka!

vad menar du?
Haha, här är länken till Bosse varjefall
http://www.youtube.com/watch?v=IUtIuf2bhPI
Citera
2010-12-09, 17:06
Medlem
GummoGunnmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocki
Nu tycker (även) Kreml att han bör få fredspriset:

http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/09/julian-assange-nobel-peace-prize

Gissar att han skickar någon och hämtar det i så fall... han sätter nog inte sin fot i det här minfältet till land nåt mer oavsett vad vi lockar med.
Citera
2010-12-09, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GummoGunnmo
Gissar att han skickar någon och hämtar det i så fall... han sätter nog inte sin fot i det här minfältet till land nåt mer oavsett vad vi lockar med.

Fast Nobels fredspris delas väl inte ut i Ryssland
Citera
2010-12-09, 17:11
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruGondol
Kära Människobarn! Logiken hos de som försvarar AA:s och SW:s agerande
för mina tankar till damens logik (hon som den arme Bosse Larsson försöker bemöta)
i TV-reklamen. (Finns på youtube) Vill nog kalla slikt bemötande - mission impossible...

Vad gäller AA:s och SW:s agerande (konspiration eller ej), så för det mina
tankar till något betydligt hemskare och farligare...

Vet inte om du syftar på att de är kvinnor, kanske därför det är svårt att hitta en logik då.

Oavsett så har jag svårare att förstå varför Assange inte kan vara man nog att reda ut sina problem. Kanske han inte är en man vilket gör det lättare att förstå avsaknaden av logiken kring hans agerande.

Det finns tillräckligt med material för att visa på att kvinnorna icke är trovärdiga. Det är bara för Assange att ta tag i detta och visa att han står över dessa anklagelser. Istället försöker han påvisa att han står över rättvisan, det ser inte bra ut. Hans agerande skulle i alla andra fall tyda på skuld.

Trist att gå till historien som våldtäktsman enbart på grund av att han inte klarar av att hantera två lösaktiga kvinnor.
Citera
2010-12-09, 17:11
Medlem
pockis avatar
Citat:

Fast fredspriset delas ju ut i Norge.
Citera
2010-12-09, 17:12
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av frameloose
Inte heller i Sverige.

EDIT: Tvåa på bollen.
Senast redigerad av PuncturedBladder 2010-12-09 kl. 17:16.
Citera
2010-12-09, 17:16
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frameloose

Helt rätt och inte i Sverige heller.

Tror dock att chansen att han ska lyckas få ett fredspris är nog mycket små. Då behöver man visa upp lite mer på meritlistan än en våldtäktsanklagelse.

Dessutom finns en framtida risk att hans dokumentutsläpp leder till andra saker än fred. Men sedan Obama fick fredspriset verkar det inte så noga längre med meriterna.
Citera
2010-12-09, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BurnThePriest
ja det låter väldigt troligt att tjejerna gick till polisen pga att de var undercover CIA-agenter, något de tydligen inte visste förrän de kom i kontakt med varandra och fick reda på att de bägge hade legat med JA..

och segheten i postande på flashback.. jag tror inte det tyder på att det är stor belastning på sidan då ovanligt många läser den här tråden från världen över, utan även där tror jag att det har något att göra med USA.. eller DU kanske är här på uppdrag från USA för att jag ska tro att tjejerna är CIA-agenter när de verkligen inte är det!!!!

Om du haft ditt ordinarie konto här skulle jag bemött dig annorlunda, ogillar de som drar till med trollkonton med 10 postningar och leker Allan. Sen behöver man inte vara agent för att lämna uppgifter till främmande makt eller vara de behjälplig på uppdrag av sin politiske mentor(inna).
Citera
2010-12-09, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Inte heller i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Helt rätt och inte i Sverige heller.

/me undrar vart han skrev Sverige :/
Citera
2010-12-09, 17:29
Medlem
Fick precis bekräftat från min bank att mitt bidrag till WL via Datacell gick igenom som det skulle igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in