Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-12-08, 16:41
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benderblod
How come that Hizbolla allows AA to be there and also use their net when AA is the major cause that US hate object JA has been arrested. Can`t be in their interest. Lack of knowledge?

Imagine the irony if they arrest Ardin down there.

"Infidels of the UK! Lets exchange prisoners!"
Citera
2010-12-08, 16:44
Medlem
De här killarna på Anonops har verkligen bra koll.

PostFinance, Mastercard, aklagare.se och senast claes borgströms hemsida är utslagna.

Näst på tur står Visa.

Nu har även the pirate bay ställt sig bakom en bojkott av PayPal under mottot: Let PayPal Pay.

Undrar om man ger sig på Expressen.se o Dagens Nyheter också?
Citera
2010-12-08, 16:46
Medlem
6E303062s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the saint
Ett tips:

Bra intervju med advokat Tomas Ohlson i P1, efter 16.00.
Finns väl på nätet.
Skulle någon kunna ge en sammanfattning? Kan inte lyssna just nu.
Citera
2010-12-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Anna Ardins värsta fiende är hon själv.

Det är inte Assange hon slåss mot i rätten, det är hennes egna demoner.

Japp! Ett "brottsoffer" som twittar om sina egna "demoner". Det säger väl allt och lite till.
Citera
2010-12-08, 16:47
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Imagine the irony if they arrest Ardin down there.

"Infidels of the UK! Lets exchange prisoners!"

Ooops, imagine what would happen if they grab her down there...

Vet vi att hon verkligen är nere i mellanöstern nu?
Bildbevis i någon blogg etc?
Citera
2010-12-08, 16:48
Medlem
Australien gör en halv vändning idag. Utrikesminister Kevin Rudd skyller läckorna på USA och inte JA. Han säger JA har inte gjort något olagligt.

USA har beskrivit Rudd som kontrollfreak och att han överskattar sin utrikespolitiska förmåga.

http://www.postchronicle.com/news/breakingnews/article_212336953.shtml
Citera
2010-12-08, 16:50
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Ooops, imagine what would happen if they grab her down there...

Vet vi att hon verkligen är nere i mellanöstern nu?
Bildbevis i någon blogg etc?

http://annaardin.wordpress.com/

Citat:
Idag fick jag veta vart på Västbanken jag ska flytta i nästa vecka – nämligen till den pyttelilla byn Yanoun med 90 innevånare där en kan engelska. Och jag är väldigt glad över det. ‘Adrusu l’arabiyya, jag studerar arabiska.
Mina kollegor på plats blir Wayne (US), 62, Ann (UK), 64, Abigajil (Tysk), 28 och Petter (Nor), 26.
Läs mer om mitt uppdrag här, och kommentera på detta inlägg för att prenumerera på mina reserapporter som kommer varannan vecka!
5 kommentarer 24 November 2010
Citera
2010-12-08, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
De här killarna på Anonops har verkligen bra koll.

PostFinance, Mastercard, aklagare.se och senast claes borgströms hemsida är utslagna.

Näst på tur står Visa.

Nu har även the pirate bay ställt sig bakom en bojkott av PayPal under mottot: Let PayPal Pay.

Undrar om man ger sig på Expressen.se o Dagens Nyheter också?

Jag hoppas på att de hackar Aftonbladet och raderar varenda kolumn som har skrivits av den nyttiga idiotjournalisten Oisín Cantwell.

Citera
2010-12-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Jag hoppas på att de hackar Aftonbladet och raderar varenda kolumn som har skrivits av den nyttiga idiotjournalisten Oisín Cantwell.

Vi kanske snart kan läsa förhörsprotokollen & SW:s SMS - de första från och innan 20 aug innan friseringarna - med de självutnämna våldtäktsoffren. Op Payback har siktet inställt på kvinnorna.

Även Sarah Palin o Joe Liebermann har fått sina sidor hackade.
Senast redigerad av flashback979 2010-12-08 kl. 17:07.
Citera
2010-12-08, 17:07
Medlem
Kattafankens avatar
Jaha, så det är finansierat av SIDA det här kristna Ekumeniska följeslagarprogrammet som AA åker på för att "studera arabiska" (det låter inte som en språkkurs men daglig träning i att använda språket lär hon få).
http://www.skr.org/seappi
Citera
2010-12-08, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benderblod
How come that Hizbolla allows AA to be there and also use their net when AA is the major cause that US hate object JA has been arrested. Can`t be in their interest. Lack of knowledge?

They were not informed of here previous affairs, and she´s been there the year before, so she is bringing a shitload of problems with here when she settled there again.

Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Vad menar du med ovanstående?

Varför tror du att det är okej att hota med att tysta någons yttrandefrihet i denna tråd på Flashback som handlar om ett brottsfall. Det låter ju jävligt kaxigt att sitta anonymt och hota folk, med detta är definitivt offtopic. Dina personliga meddelanden kan du skicka direkt till henne.

Du läste som hot, jag har gjort ett klargörande i ursprungstråden, vilket belyser att Annas närvaro samt hennes skrivande kan få payback-folket att ge sig på de "siter" som finns i hennes geografiska närhet, alltså finns det en risk att 3:e man drabbas, vilket hon inte verkar inse. Hon är inte samma Anna som förra året, hon har nu massa högpolitiskt skit med i bagaget som kan drabba de andra i området vilket hon borde ha fattat vid detta laget, och hon börjar twittra där, när hon kunde ha gjort detta hemma. Tagga nu ner och inse vad hon håller på att ställa till med där nere, som redan innan hon kom dit är en av världens största krutdurkar, och så kommer lilla Anna ner med tändstickorna....
Senast redigerad av stuxnet 2010-12-08 kl. 17:24. Anledning: felstavningar
Citera
2010-12-08, 17:23
Medlem
MeMajks avatar
Den mordåtalade maken släpptes mot borgen
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article8248638.ab

bevisningen mot honom är ju ganska tung. skriver detta för att jämföra med Julle som blev nekad borgen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in