2012-10-24, 23:34
  #937
Medlem
Testofunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Ger vaskulär look eftersom det öppnar upp blodkärlen

Okej tackar!
Citera
2012-10-24, 23:40
  #938
Medlem
ClasseEks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Det enda jag har hemma är nolvadex, ska lägga en beställning på det som behövs snarast.

Självklart ska jag köra pct, men osäker på hur jag ska lägga upp det!

MVH

Du drar igång med pct 2 veckor efter sista sticket. Nolva fungerar helt klart hade lagt mig på 100mg första dagen sedan 40mg i 20-30 dagar.
Citera
2012-10-25, 00:02
  #939
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasseEk
Du drar igång med pct 2 veckor efter sista sticket. Nolva fungerar helt klart hade lagt mig på 100mg första dagen sedan 40mg i 20-30 dagar.

Du tycker alltså jag kan skippa både clomid och hcg?
Citera
2012-10-25, 00:03
  #940
Medlem
Testofunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Du tycker alltså jag kan skippa både clomid och hcg?

Räcker med Nolva och du kan även slänga i hcg om du vill. Det är inte fel om man säger så.
Citera
2012-10-25, 00:09
  #941
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Tackar för svaren grabbar!
Nu vill man bara tiden ska gå fort så man får hoppa på nästa tåg.
Citera
2012-10-25, 00:20
  #942
Medlem
Testofunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Tackar för svaren grabbar!
Nu vill man bara tiden ska gå fort så man får hoppa på nästa tåg.

Hehe, förstår det. Bara att vila ett tag o köra på sedan på 2:nd one!
Citera
2012-10-25, 00:24
  #943
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Tackar för svaren grabbar!
Nu vill man bara tiden ska gå fort så man får hoppa på nästa tåg.

100mg första dagen sen 40 resten är onödigt... . kör 40mg dag 1-7 sen 20 mg i 8-30
mvh
Citera
2012-10-25, 01:37
  #944
Medlem
SweetTastyMangos avatar
Hej gott folk!
Har några frågor som jag gärna vill ha svar på!
Är 20-21år
Vikt Cirkus 91-92 kg
längd 194 cm
Bf mellan 10-13% skulle jag gissa på.
Kör stenhård diet atm och tränar mkt.

Anyways let's get down to it!

När jag som 18åring (cirkus 2-3år sen) fick tag på 100 thaifemmor, och jag hade ingen direkt susning om vad jag höll på med.. Och vilka bieffekter jag kunde få..
Men iaf gick upp som fan och blev starkare, efter kuren var slut så körde jag på som vanlig med livet..

Vaknade upp med att det ömmade på bägge bröstvårtorna, och blev lite chockad då jag kunde trycka ut genomskinlig vätska (Bröstmjölk haha ), blev lite orolig men visste inte vad fan jag skulle göra så jag lät va.. Runt 1-2 veckor senare blev mina nipples blev lite större och den vänstra sticker ut lite, inte mycket.. Har lärt mig att acceptera situationen och leva med det.. Ingen big deal..

Alltså har jag en större klump på västra bröstvårtan, den som sticker ut lite och den var denna jag kunde trycka ut bröstmjölk på..
Och på högra bröstet är klumpen inte lika stor som den vänstra.. Den ser mer "normal ut"..
Inga bitchtits alltså, bara små klumps bakom nippsen..

Ska påbörja en kur om några månader av följande
( 8 veckor )
Testo P 100mg E3D
Plus Anavar (Oxandrolone) tabs kuren ut
Kan tillägga att jag kmr ha Nolvadex och Clomid till i hands..

Om jag nu kör den här kuren, kan mina klumpar bakom nipsen förstoras och utvecklas till gyno
(dvs bitchtits)? Eller är det "safe" om jag kör med nolva och clomid?
Någon annan som har varit i en liknande situation som vill dela med sig av sina erfarenheter?

Tack på förhand
Mvh
Citera
2012-10-25, 01:51
  #945
Medlem
Morsning!

Ligger just nu på dag 8 på följande upplägg: 525mg testo P EW, 30mg dbol ED, 0,5mg arimidex EOD, 500iu HCG E3D.

Fått lite känningar inbillar jag mig. Har provion, nolva och mer arimidex liggandes. Borde jag kanske slänga in 0,5mg adex ED, fronta nolva 160mg dag 1 och sen 40mg ED vecka 1 samt 20mg ED efter det tills känningarna släpper, samtidigt som jag kör 25mg proviron ED? Om inte, hur hade ni bytt upplägget? Kliva av/sänka dos är inget alternativ. Kanske kan va nåt att bara kliva på 25mg proviron utan nolva om det inte blir värre?

Tack för tips
__________________
Senast redigerad av Janejja 2012-10-25 kl. 02:01.
Citera
2012-10-25, 02:32
  #946
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
Morsning!

Ligger just nu på dag 8 på följande upplägg: 525mg testo P EW, 30mg dbol ED, 0,5mg arimidex EOD, 500iu HCG E3D.

Fått lite känningar inbillar jag mig. Har provion, nolva och mer arimidex liggandes. Borde jag kanske slänga in 0,5mg adex ED, fronta nolva 160mg dag 1 och sen 40mg ED vecka 1 samt 20mg ED efter det tills känningarna släpper, samtidigt som jag kör 25mg proviron ED? Om inte, hur hade ni bytt upplägget? Kliva av/sänka dos är inget alternativ. Kanske kan va nåt att bara kliva på 25mg proviron utan nolva om det inte blir värre?

Tack för tips

Om du inbillar dig det så behöver du inte ta något
Du kan ha fått känningar då du kör hcg så om du känner att vårtorna sticker är ömma m.m så släng i dig nolvan till känningarna är borta sen kör du dubbla dosen arimidex istället.
Proviron är nog overkill nolvan lär döda känningarna, jag hade dock slutat me dbollarna och sänkt testot och slutat me hcgn tills känningarna är helt borta.
Citera
2012-10-25, 07:01
  #947
Medlem
Testofunctions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Om du inbillar dig det så behöver du inte ta något
Du kan ha fått känningar då du kör hcg så om du känner att vårtorna sticker är ömma m.m så släng i dig nolvan till känningarna är borta sen kör du dubbla dosen arimidex istället.
Proviron är nog overkill nolvan lär döda känningarna, jag hade dock slutat me dbollarna och sänkt testot och slutat me hcgn tills känningarna är helt borta.

Precis, gör som Manbat säger.
Hade jag gjort iaf!
Citera
2012-10-25, 11:42
  #948
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Om du inbillar dig det så behöver du inte ta något
Du kan ha fått känningar då du kör hcg så om du känner att vårtorna sticker är ömma m.m så släng i dig nolvan till känningarna är borta sen kör du dubbla dosen arimidex istället.
Proviron är nog overkill nolvan lär döda känningarna, jag hade dock slutat me dbollarna och sänkt testot och slutat me hcgn tills känningarna är helt borta.

Hmm... Vad säga om en mellanlösning? Typ inge mer dboll, behåller testot och sänker hcg till 250iu e3d? Deal? Och bör jag köra nolva då trots nedtrappningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in