2012-10-25, 13:06
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetTastyMango
Hej gott folk!
Har några frågor som jag gärna vill ha svar på!
Är 20-21år
Vikt Cirkus 91-92 kg
längd 194 cm
Bf mellan 10-13% skulle jag gissa på.
Kör stenhård diet atm och tränar mkt.

Anyways let's get down to it!

När jag som 18åring (cirkus 2-3år sen) fick tag på 100 thaifemmor, och jag hade ingen direkt susning om vad jag höll på med.. Och vilka bieffekter jag kunde få..
Men iaf gick upp som fan och blev starkare, efter kuren var slut så körde jag på som vanlig med livet..

Vaknade upp med att det ömmade på bägge bröstvårtorna, och blev lite chockad då jag kunde trycka ut genomskinlig vätska (Bröstmjölk haha ), blev lite orolig men visste inte vad fan jag skulle göra så jag lät va.. Runt 1-2 veckor senare blev mina nipples blev lite större och den vänstra sticker ut lite, inte mycket.. Har lärt mig att acceptera situationen och leva med det.. Ingen big deal..

Alltså har jag en större klump på västra bröstvårtan, den som sticker ut lite och den var denna jag kunde trycka ut bröstmjölk på..
Och på högra bröstet är klumpen inte lika stor som den vänstra.. Den ser mer "normal ut"..
Inga bitchtits alltså, bara små klumps bakom nippsen..

Ska påbörja en kur om några månader av följande
( 8 veckor )
Testo P 100mg E3D
Plus Anavar (Oxandrolone) tabs kuren ut
Kan tillägga att jag kmr ha Nolvadex och Clomid till i hands..

Om jag nu kör den här kuren, kan mina klumpar bakom nipsen förstoras och utvecklas till gyno
(dvs bitchtits)? Eller är det "safe" om jag kör med nolva och clomid?
Någon annan som har varit i en liknande situation som vill dela med sig av sina erfarenheter?

Tack på förhand
Mvh
Ja då har du BT. Osis mannen. Tror de flesta får BT mer eller mindre, förr eller senare om man preppar.

Operation är i princip enda utvägen.

BTW ta det lugnt med lapparna om du skall preppa.
Citera
2012-10-25, 15:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
Hmm... Vad säga om en mellanlösning? Typ inge mer dboll, behåller testot och sänker hcg till 250iu e3d? Deal? Och bör jag köra nolva då trots nedtrappningen?

Det är dina tuttar så du gör som du vill, men du förstår väl att det logiska är att sänka det som gett dig gyno?, känningarna dör rätt snabbt så det är inte särskilt länge du kör på endast lågdos testo.
Tro mig du vill inte att din gyno ska gå för långt, jag hade själv tagit det säkra före det osäkra och endast kört på lågdos testo tills känningarna dör, och ja du ska bomba på med nolva tills känningarna dör.
Citera
2012-10-25, 15:07
Medlem
Turboflenss avatar
Finns de några vettiga PCT alternativ istället för Nolva & Clomid ?

Hört lite snack på senare tiden om hur skit Nolva egentligen ska vara för kroppen och nu när jag läst igenom denna tråd skulle de verkligen vara skönt med någon alternativ PCT..

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.elitefitness.com%2Ffo rum%2Fanabolic-steroids%2Fnolvadex-tamox-927293.ht ml

Mvh TF
Citera
2012-10-25, 17:56
Medlem
flashbacklurkers avatar
Blev idag tvungen att hoppa av testo e 250mg. Har bara tagit 5stick(25dagar) och känner och antar att jag inte kommer behöva nån PCT för detta.
Har en testo booster som jag tagit tidigare som jag iaf fått go sexlust på och kanske var det placebo men jag befann mig i en lite positivare värld.

Någon som tycker att jag verkligen borde stoppa i mig bröstcancer medicin?
Citera
2012-10-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacklurker
Blev idag tvungen att hoppa av testo e 250mg. Har bara tagit 5stick(25dagar) och känner och antar att jag inte kommer behöva nån PCT för detta.
Har en testo booster som jag tagit tidigare som jag iaf fått go sexlust på och kanske var det placebo men jag befann mig i en lite positivare värld.

Någon som tycker att jag verkligen borde stoppa i mig bröstcancer medicin?

Finns ingen testo booster som är laglig.
Så om du köpt den lagligt så boostar den knappast ditt testo.

Hurvida du behöver pct är upp till dig
Citera
2012-10-25, 20:02
Medlem
SweetTastyMangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ja då har du BT. Osis mannen. Tror de flesta får BT mer eller mindre, förr eller senare om man preppar.

Operation är i princip enda utvägen.

BTW ta det lugnt med lapparna om du skall preppa.

Alright man då vet jag!
Trodde BT var när tuttarna hängde och nippsen var mer utåt och positionerade mer neråt på brösten...

Har en bild här, och på bilden så ser mina nips ut som på högra sidan av bilden fast med små klumps bakom vilket man inte ser om man inte känner efter med fingrarna dvs..

http://www.freecraigtitus.com/myth_files/silverman1f.jpg

Kan detta utveckla sig till hängpattar om jag kör kuren som jag skrev tidigare här i tråden?
Eller är de "safe" om jag nu har bröstcancer piller till i hands? (Clomid, nolva)
Vill ju inte få hängisar... Om det nu skulle hända så kommer jag definitivt dra och plastikoperera bort dom.

Angående lapparna, ne alright! Tar ändå inte det mer än 1-2 gånger om året.

Mvh SweetTastyMango
Citera
2012-10-25, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Det är dina tuttar så du gör som du vill, men du förstår väl att det logiska är att sänka det som gett dig gyno?, känningarna dör rätt snabbt så det är inte särskilt länge du kör på endast lågdos testo.
Tro mig du vill inte att din gyno ska gå för långt, jag hade själv tagit det säkra före det osäkra och endast kört på lågdos testo tills känningarna dör, och ja du ska bomba på med nolva tills känningarna dör.

160mg front direkt (8*20mg i ett svep eller sprida ut över en dag?) och 20mg till det dör?
Citera
2012-10-25, 22:13
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janejja
160mg front direkt (8*20mg i ett svep eller sprida ut över en dag?) och 20mg till det dör?

har lite strul med datorn just nu, vilket gör det jävligt svårt drygt och komplicerat att svara på pm, därför du ej fått svar, ber om ursäkt för det.

men ja precis, bomba nolvan 120 i ett svep. sen kör du antingen en trappa där du sänker succesisvt eller så kör du 20mg ed efter. du gör lite som du vill där..en annan lösning är ju att sänka det ämne som aromatiserar i detta fall, sänka testot kliva av dbollarna eller ligga kvar på samma dos testo p, beställa letro med. tycker dock att adex borde förhindra det.

men kliv av dbollarna och bomba nolvan....träna hårt ät bra så kommer du komma lika långt utan dbollar som du kommit 2 veckor efter du klivit av dem så du kommer komma typ lika..eller aa alltså det är inte hela världen, du har hela livet på dig att preppa bygga. och vi vet båda 2 att gyno skulle ta på ditt psyke, eftersom du varit så orolig skrivit här så mkt osv. så slappna av. kliv av bollarna. och kör på med ais och nolvan.

mvh
Citera
2012-10-25, 23:47
Medlem
Testofunctions avatar
Är det lättare att få BT av dboll än vanligt testo inject?
Förstår det som det när alla säger att man ska kliva av bollarna men fortsätta med testot.
Citera
2012-10-26, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
har lite strul med datorn just nu, vilket gör det jävligt svårt drygt och komplicerat att svara på pm, därför du ej fått svar, ber om ursäkt för det.

men ja precis, bomba nolvan 120 i ett svep. sen kör du antingen en trappa där du sänker succesisvt eller så kör du 20mg ed efter. du gör lite som du vill där..en annan lösning är ju att sänka det ämne som aromatiserar i detta fall, sänka testot kliva av dbollarna eller ligga kvar på samma dos testo p, beställa letro med. tycker dock att adex borde förhindra det.

men kliv av dbollarna och bomba nolvan....träna hårt ät bra så kommer du komma lika långt utan dbollar som du kommit 2 veckor efter du klivit av dem så du kommer komma typ lika..eller aa alltså det är inte hela världen, du har hela livet på dig att preppa bygga. och vi vet båda 2 att gyno skulle ta på ditt psyke, eftersom du varit så orolig skrivit här så mkt osv. så slappna av. kliv av bollarna. och kör på med ais och nolvan.

mvh

Frontade 120mg igår och tröck 40mg idag och kör 40mg ED i några dagar och kliver ner på 20mg till känningarna är borta helt, samtidigt som jag hoppat av hcg några rundor just nu bara, samt skippar dbolarna helt och dubblar arimidex ett tag framöver.

Vill dock fortfarande maxa denna kur, så jag vill köra mer än testo. Funderar på NPP. Läst mycket bra om det. Tankar?

Gå från 150mg prop EOD och 30mg dbol ED till 100mg prop EOD och 75mg NPP EOD (eller kanske 100mg NPP EOD?) kanske vore nåt istället? Inte för att det är garanterat att man inte får gyno på NPP, men vissa prepp funkar ju för vissa och inte för vissa andra sett till gyno och det enda man egentligen kan göra är ju att prova, eller hur? Så det kanske vore nåt att testa NPP istället? Tänkte då på att köra NPP 6 veckor under min testokur.
Senast redigerad av Janejja 2012-10-26 kl. 20:57.
Citera
2012-10-30, 01:27
Medlem
CerZs avatar
Tjena, hade tanke om blast på winnar just för styrkan det ger, kör nu test-e 500mg e6d och frågar innan, PCT på winnar ska väl intas dagen efter "avslutad" kur på det?, men när man kör testo-e kan man skippa PCT på winnarna då? och fortsätta sin testo kur och köra PCT som planerat på det då?

MVH
Citera
2012-10-30, 02:24
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CerZ
Tjena, hade tanke om blast på winnar just för styrkan det ger, kör nu test-e 500mg e6d och frågar innan, PCT på winnar ska väl intas dagen efter "avslutad" kur på det?, men när man kör testo-e kan man skippa PCT på winnarna då? och fortsätta sin testo kur och köra PCT som planerat på det då?

MVH
ärligt jag fattar ingenting?! pct=postcycletherapy!!! sak du köra pct på winnar menar du?!

vmh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in