Citat:
Ja då har du BT. Osis mannen. Tror de flesta får BT mer eller mindre, förr eller senare om man preppar.
Ursprungligen postat av SweetTastyMango
Hej gott folk!
Har några frågor som jag gärna vill ha svar på!
Är 20-21år
Vikt Cirkus 91-92 kg
längd 194 cm
Bf mellan 10-13% skulle jag gissa på.
Kör stenhård diet atm och tränar mkt.
Anyways let's get down to it!
När jag som 18åring (cirkus 2-3år sen) fick tag på 100 thaifemmor, och jag hade ingen direkt susning om vad jag höll på med.. Och vilka bieffekter jag kunde få..
Men iaf gick upp som fan och blev starkare, efter kuren var slut så körde jag på som vanlig med livet..
Vaknade upp med att det ömmade på bägge bröstvårtorna, och blev lite chockad då jag kunde trycka ut genomskinlig vätska (Bröstmjölk haha
), blev lite orolig men visste inte vad fan jag skulle göra så jag lät va.. Runt 1-2 veckor senare blev mina nipples blev lite större och den vänstra sticker ut lite, inte mycket.. Har lärt mig att acceptera situationen och leva med det.. Ingen big deal..
Alltså har jag en större klump på västra bröstvårtan, den som sticker ut lite och den var denna jag kunde trycka ut bröstmjölk på..
Och på högra bröstet är klumpen inte lika stor som den vänstra.. Den ser mer "normal ut"..
Inga bitchtits alltså, bara små klumps bakom nippsen..
Ska påbörja en kur om några månader av följande
( 8 veckor )
Testo P 100mg E3D
Plus Anavar (Oxandrolone) tabs kuren ut
Kan tillägga att jag kmr ha Nolvadex och Clomid till i hands..
Om jag nu kör den här kuren, kan mina klumpar bakom nipsen förstoras och utvecklas till gyno
(dvs bitchtits)? Eller är det "safe" om jag kör med nolva och clomid?
Någon annan som har varit i en liknande situation som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Tack på förhand
Mvh
Har några frågor som jag gärna vill ha svar på!
Är 20-21år
Vikt Cirkus 91-92 kg
längd 194 cm
Bf mellan 10-13% skulle jag gissa på.
Kör stenhård diet atm och tränar mkt.
Anyways let's get down to it!
När jag som 18åring (cirkus 2-3år sen) fick tag på 100 thaifemmor, och jag hade ingen direkt susning om vad jag höll på med.. Och vilka bieffekter jag kunde få..
Men iaf gick upp som fan och blev starkare, efter kuren var slut så körde jag på som vanlig med livet..
Vaknade upp med att det ömmade på bägge bröstvårtorna, och blev lite chockad då jag kunde trycka ut genomskinlig vätska (Bröstmjölk haha
), blev lite orolig men visste inte vad fan jag skulle göra så jag lät va.. Runt 1-2 veckor senare blev mina nipples blev lite större och den vänstra sticker ut lite, inte mycket.. Har lärt mig att acceptera situationen och leva med det.. Ingen big deal.. Alltså har jag en större klump på västra bröstvårtan, den som sticker ut lite och den var denna jag kunde trycka ut bröstmjölk på..
Och på högra bröstet är klumpen inte lika stor som den vänstra.. Den ser mer "normal ut"..
Inga bitchtits alltså, bara små klumps bakom nippsen..
Ska påbörja en kur om några månader av följande
( 8 veckor )
Testo P 100mg E3D
Plus Anavar (Oxandrolone) tabs kuren ut
Kan tillägga att jag kmr ha Nolvadex och Clomid till i hands..
Om jag nu kör den här kuren, kan mina klumpar bakom nipsen förstoras och utvecklas till gyno
(dvs bitchtits)? Eller är det "safe" om jag kör med nolva och clomid?
Någon annan som har varit i en liknande situation som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Tack på förhand
Mvh
Operation är i princip enda utvägen.
BTW ta det lugnt med lapparna om du skall preppa.
Och bör jag köra nolva då trots nedtrappningen?