Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
jag har kört 2,5mg i 7 dagar ja och inge nolva men drog igång med nolva idag, hoppas verkligen det går över.
En sak jag inte förstår är varför det skulle vara bättre att gå av och köra letro än att vara på å köra letro. tänkte på att går jag av nu så har jag noll eget testo och är jag på så får jag ju i mig 250mg e4d. Någon som kan förklara?
beror på hur mycket prepp och höga doser du kör samt hur mycket du har i dig som aromatiserar..behöver inte vara bättre att kliva av helt och köra letro än att ligga on och köra letro.
hur mycket nolva slängde du i dig? har du legat på 250mg e4d hela tiden eller har du sänkt den? du kan ju börja köra e5d annars blir ju lite lägre vecko dos. dock kanske det orsakar ojämna nivåer som boostar på gynon så det kanske inte gör så stor skillnad egentligen..
pga att du är nedstängds så producerar du ju redan östrogen men inget testo,nolvan kanske får igång din egen prod, men jag vet inte... beror lite på, jag själv skulle aldrig kliva av, ligger på min första kur precis dubblat dosen och jag jag bestämt mig att jag har drömmar och mål som kräver att jag ligger på resten av livet med bulk blaster,deff blaster och kcal balans cruise osv mixa med olika prepp..men aa beror på vilka mål drömmar man har med livet och kurandet.
ge det en chans nu med letro och nolva. annars testa höj letrot lite och sedan sänka succeisvt. hur mkt nolva slänge du i dig idag?
mvh