2012-07-18, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Bröstkörtlarna växer och du får "bitchtits". Alltså knölar som liknar en 13 årig tjejs pubertala brö'n.

Vill du se bild?

Googla gynekomasti.
Ok, Tack!

Vad gör man åt kulor som krymper och ömmar då? Och blir dom normalstora efter kur?
Citera
2012-07-18, 22:00
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Har kört "riktig(AP)" letro från PP och knöllen har blivit större ändå... Ska jag gå av helt eller vad rekommenderar ni?

Fick gyno av susta 250mg, hoppade av direkt och började med galenika istället och samtidigt drog jag igång med 2.5mg letro (MIR) det sägs att det är fake så då köpte jag AP från PP direkt och fick det i fredags och kört det sedan i fredags men som sagt knölen på högra sidan har blivit större ändå.

Så frågan återigen, hoppa av lr fortsätta?

antingen så kliver du av helt,eller blastar hårdare med letron, iofs så är det ju helt upp till dig, vad du vill göra. Förstår att du inte vill kliva av. Och att ligga på höga doser letro är väl ingen dröm heller.

väldigt tråkigt att den inte vill ge med sig :/

mvh

edit: Eller bara fortsätter på 2.5mg, tills du helt enkelt blir av med skiten.
Senast redigerad av Statham 2012-07-18 kl. 22:03.
Citera
2012-07-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
antingen så kliver du av helt,eller blastar hårdare med letron, iofs så är det ju helt upp till dig, vad du vill göra. Förstår att du inte vill kliva av. Och att ligga på höga doser letro är väl ingen dröm heller.

väldigt tråkigt att den inte vill ge med sig :/

mvh

edit: Eller bara fortsätter på 2.5mg, tills du helt enkelt blir av med skiten.

Tror ej den blivit större, kan vara inbillning. Inget som syns ännu men vill ej heller vänta tills det ska synas med att kliva av. Vad skulle du gjort? om det nu är så att MIRs är fake så har jag då gått på 2.5mg letro i några dagar bara, tar ju upp till 2 veckor att nå steady state på letro så kanske ska vänta till fredag å se vad jag ska göra och hur gynot har utvecklats.
Citera
2012-07-18, 22:55
Medlem
Stathams avatar
Citat:
Tror ej den blivit större, kan vara inbillning. Inget som syns ännu men vill ej heller vänta tills det ska synas med att kliva av. Vad skulle du gjort? om det nu är så att MIRs är fake så har jag då gått på 2.5mg letro i några dagar bara, tar ju upp till 2 veckor att nå steady state på letro så kanske ska vänta till fredag å se vad jag ska göra och hur gynot har utvecklats.

Jag hade legat kvar på 2.5mg ett tag till.

Men det e jag det!

mvh

edit: Och inte klivit av kuren.
Senast redigerad av Statham 2012-07-18 kl. 22:57.
Citera
2012-07-19, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
Jag hade legat kvar på 2.5mg ett tag till.

Men det e jag det!

mvh

edit: Och inte klivit av kuren.

Ok, idag är det sjunde dagen som jag går på letro, så ger väll det några dagar till så får vi se vad som händer.
Citera
2012-07-19, 13:38
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ok, idag är det sjunde dagen som jag går på letro, så ger väll det några dagar till så får vi se vad som händer.

alpha pharmas letro ska ju vara bra, även mirs letro idag ska vara okej. kör du nolva också eller bara letro?

har du kört 2.5mg ed i 7 dagar nu?

mvh
Citera
2012-07-19, 19:10
Medlem
jag har kört 2,5mg i 7 dagar ja och inge nolva men drog igång med nolva idag, hoppas verkligen det går över.
En sak jag inte förstår är varför det skulle vara bättre att gå av och köra letro än att vara på å köra letro. tänkte på att går jag av nu så har jag noll eget testo och är jag på så får jag ju i mig 250mg e4d. Någon som kan förklara?
Citera
2012-07-19, 20:07
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
jag har kört 2,5mg i 7 dagar ja och inge nolva men drog igång med nolva idag, hoppas verkligen det går över.
En sak jag inte förstår är varför det skulle vara bättre att gå av och köra letro än att vara på å köra letro. tänkte på att går jag av nu så har jag noll eget testo och är jag på så får jag ju i mig 250mg e4d. Någon som kan förklara?

beror på hur mycket prepp och höga doser du kör samt hur mycket du har i dig som aromatiserar..behöver inte vara bättre att kliva av helt och köra letro än att ligga on och köra letro.

hur mycket nolva slängde du i dig? har du legat på 250mg e4d hela tiden eller har du sänkt den? du kan ju börja köra e5d annars blir ju lite lägre vecko dos. dock kanske det orsakar ojämna nivåer som boostar på gynon så det kanske inte gör så stor skillnad egentligen..

pga att du är nedstängds så producerar du ju redan östrogen men inget testo,nolvan kanske får igång din egen prod, men jag vet inte... beror lite på, jag själv skulle aldrig kliva av, ligger på min första kur precis dubblat dosen och jag jag bestämt mig att jag har drömmar och mål som kräver att jag ligger på resten av livet med bulk blaster,deff blaster och kcal balans cruise osv mixa med olika prepp..men aa beror på vilka mål drömmar man har med livet och kurandet.

ge det en chans nu med letro och nolva. annars testa höj letrot lite och sedan sänka succeisvt. hur mkt nolva slänge du i dig idag?

mvh
Citera
2012-07-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceDog
beror på hur mycket prepp och höga doser du kör samt hur mycket du har i dig som aromatiserar..behöver inte vara bättre att kliva av helt och köra letro än att ligga on och köra letro.

hur mycket nolva slängde du i dig? har du legat på 250mg e4d hela tiden eller har du sänkt den? du kan ju börja köra e5d annars blir ju lite lägre vecko dos. dock kanske det orsakar ojämna nivåer som boostar på gynon så det kanske inte gör så stor skillnad egentligen..

pga att du är nedstängds så producerar du ju redan östrogen men inget testo,nolvan kanske får igång din egen prod, men jag vet inte... beror lite på, jag själv skulle aldrig kliva av, ligger på min första kur precis dubblat dosen och jag jag bestämt mig att jag har drömmar och mål som kräver att jag ligger på resten av livet med bulk blaster,deff blaster och kcal balans cruise osv mixa med olika prepp..men aa beror på vilka mål drömmar man har med livet och kurandet.

ge det en chans nu med letro och nolva. annars testa höj letrot lite och sedan sänka succeisvt. hur mkt nolva slänge du i dig idag?

mvh

Jag fick mitt gyno pga susta (250mg) redan efter första sticket så började det och trodde det va inbillning och gjorde inget åt det, körde tre stick med susta sedan byte jag till galenika och drog igång med letro MIR och nu har jag letro AP.
Fronta inget på nolvan, kör 20mg tsm med 2.5mg letro så får vi se vad det blir annars går jag av när min nolva tar slut och drar igång min pct på adex + letro.
Citera
2012-07-23, 13:22
Medlem
Ok, idag började ledvärken frågan är då om knölen verkligen försvinner eller om jag nu ska nöja mej med att den blivit betydligt mindre än det va förut och kanske börja trappa ner?

Kört AP letro i 11 dagar idag och MIRs i 5 så 16 dagar som jag kör 2.5mg letro om MIRs nu fungerar dvs.

Tänkte om man skulle börja ta 1.25ed denna vecka?
Citera
2012-07-24, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ok, idag började ledvärken frågan är då om knölen verkligen försvinner eller om jag nu ska nöja mej med att den blivit betydligt mindre än det va förut och kanske börja trappa ner?

Kört AP letro i 11 dagar idag och MIRs i 5 så 16 dagar som jag kör 2.5mg letro om MIRs nu fungerar dvs.

Tänkte om man skulle börja ta 1.25ed denna vecka?

trappa inte ner kör vidare me 2.5 mg så gjorde jag iaf när ledvärken började så körde jag 1 vecka till me 2,5 ed.
Blir lite segt me vissa övningar när man har ont i lederna t.ex. så kunde jag knappt köra knäböj så jävla ont det gjorde men man får bita ihop och köra på
Citera
2012-07-24, 22:48
Medlem
tack för svar då kör jag vidare på samma dos men ska jag då fortsätta på 250e4d eller ska jag testa gå ner till e5d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in