2009-06-07, 02:15
Medlem
Skitbra info alladin , riktigt bra med kunnig kille som ger ut sådana här trådar då och då , hade tänkt att höra ang anavar ligger på 50mg ed 6v , när börjar jag med nolva efter sista tablett?

Mvh !
Citera
2009-06-07, 02:21
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dungen
Skitbra info alladin , riktigt bra med kunnig kille som ger ut sådana här trådar då och då , hade tänkt att höra ang anavar ligger på 50mg ed 6v , när börjar jag med nolva efter sista tablett?

Mvh !
Dagen efter sista intag.
Citera
2009-06-07, 02:23
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Dagen efter sista intag.
Jag säger hellre samma dag som du tar sista tabletten. Tar ju lite tid innan Nolvan börjar verka. Speciellt om man skall följa en traditionell PCT utan korrekt frontning.
Citera
2009-06-07, 02:26
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Jag säger hellre samma dag som du tar sista tabletten. Tar ju lite tid innan Nolvan börjar verka. Speciellt om man skall följa en traditionell PCT utan korrekt frontning.
Tja, nolvan verkar någon timme efter intag. I praktiken spelar det ingen som helst roll om han tar det samma dag, eller dagen efter sista intag... absolut inget att diskutera.
Citera
2009-06-07, 02:30
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Tja, nolvan verkar någon timme efter intag. I praktiken spelar det ingen som helst roll om han tar det samma dag, eller dagen efter sista intag... absolut inget att diskutera.
Korrekt.
Citera
2009-07-10, 00:37
Medlem
Hur märker man skillnad på gyno orsakad av östrogen och orsakad av progesteron?
Citera
2009-07-10, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Duckface
Det gör man inte.
Citera
2009-07-10, 00:41
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duckface

Det är därför det blir så vanskligt att köra båda preppen samtidigt. Tex Deca Testo
Citera
2009-07-23, 16:26
Medlem
är de farligt att skippa pct på Oxar 50mg.
Citera
2009-07-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungenAwake

Det är väll knappast farligt. Men det är ju mest optimalt att köra pct.
Citera
2009-07-23, 22:55
Medlem
Någon som vet hur länge utblandad HCG håller sig i rumstemp istället för i kylen?
Citera
2009-07-23, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungenAwake
Känns ju, som Skuffen säger, som en onödig grej att skippa pct på sina oxar. Kan ju vara fint att försöka optimera behållningen av det man lagt på sig då man ändå utsatt sin kropp för lite påfrestningar under kuren...

Dock skulle jag hemskt gärna höra tankar/åsikter på vad som är bäst lämpat som PCT på ett prepp så som anadrol (anadrol ONLY kur som jag tänker på då alltså)?
Alltså, visst, har man inte fått några udda biverkningar under kuren i form av proggyno och så så är väl en vanlig nolva-pct det vanliga som jag förstått.

Men det jag är ute efter å höra om är om det finns nån som har tankar/teorier ang nån form av annan pct för just anadrol only?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in