2009-09-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thehoffler
Tjena, har börjat en kur på dianabol och sustbol. började med båda samtidigt och min dianabol-kur kommer ta slut fortare än min susta. så måste jag gå på en nolvadex kur först efter dianabolen och sen efter sustan? skulle väl såhär i efterhand börjat med dianabolen så att den slutar samtidigt som den andra kuren, men skulle iallafall vara tacksam för svar
Det är lika bra du kör en Nolvadex kur efter båda och sen avslutar med en nolvadex kur som finale för att vara på säkra sidan!

Läs ironi!

Till att börja med kan du ju nämna lite om hur länge du kommer ligga på respektive.
Citera
2009-09-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenIstan
Det är lika bra du kör en Nolvadex kur efter båda och sen avslutar med en nolvadex kur som finale för att vara på säkra sidan!

Läs ironi!

Till att börja med kan du ju nämna lite om hur länge du kommer ligga på respektive.

Jag har tänkt mig gå på dianabolen i 50dagar. 25mg/dag och så tar jag 250mg susta var 4:e dag i 80dagar
men räcker det inte med nolva efter dianabolen och sen efter sustan? måste man ta en till kur efter de?
Citera
2009-09-08, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thehoffler
Jag har tänkt mig gå på dianabolen i 50dagar. 25mg/dag och så tar jag 250mg susta var 4:e dag i 80dagar
men räcker det inte med nolva efter dianabolen och sen efter sustan? måste man ta en till kur efter de?
Men söta snälla rara, VAD var det du inte uppfattade med det jag skrev om IRONI???

Du har postat din fråga nu i den stora PCT/Gyno/etc tråden.
Varför inte lägga ned lite tid att läsa i den tråden INNAN du postar din fråga?
Svaret står här i klart och tydligt!
Citera
2009-09-19, 23:06
Medlem
-juicyfruit-s avatar
tja,

om man nu ska köra en kur på 25/60 diana, är det rekomenderat att ta nolvadex som pct? isf hur mycket kommer jag att behöva.

jag kommer köpa in nolva oavsett utifall att det går snet eller så men vanligtvis behöver man det?

eller räcker det med typ ZMA, tribulus osv.
Citera
2009-09-25, 17:29
Medlem
Okej Nolvadex= GG´s Novedex?
Fick hem den månadsbaserade GGs erbjudande tidning, hittade då följande:

"Novedex är en av Gasparis genom tiderna mest hyllade produkter! Tillskottet kan öka mängden fritt cirkulerande testosteron och på så vis stimulera muskeltillväxt, träningsmotivation och fettförbränning.

Novedex används av dem som vill öka testosteronnivåerna på naturlig väg och samtidigt blockera omvandlingen av testosteron till östrogen. Då östrogennivåerna är lågta och testosteronnivåerna är höga hos män effektiviseras muskeluppbygnaden, fettförbränningen skruvas upp på maxnivå och muskulaturen blir torrare och hårdare. Östrogen är ett oönskat hormon hos kroppsbyggare eftersom det ökar fettinlagringen och ger vätskeansamling under huden.

Novedex innehåller ej förbjudna ämnen.
Novedex bör ej tas av kvinnor, personer under 18 år, eller testade atleter."

Det stod dock i tidningen " Innehåller aromatashämmare, skall ej användas av kvinnor, personer under 18 år eller TESTADE atleter. Produkterna är fira från hormoner och prohormoner"

Innehåll:
[6, 17 Keto-Etiocholeva-3-Ol Tetrahydropyranol]
[3, 17 Keto-Etiochol-Triene]
[3', 5, 7-Trihydroxy-4'-Methoxyflavone]

Blir lite fundersam om GG börjar sälja PCT baserade preparat, skall personligen på en 10/60 D-boll T10 kur så småningom, letar efter Nolvadex kran, och så detta, blir ju genast lite misstänksam...

Ngn som kan dela uppfattning om man vågar förlita sig på GG´s produkt till PCTn?

Spicer.
Citera
2009-09-25, 17:49
Medlem
athxrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spicer
Okej Nolvadex= GG´s Novedex?
Fick hem den månadsbaserade GGs erbjudande tidning, hittade då följande:

"Novedex är en av Gasparis genom tiderna mest hyllade produkter! Tillskottet kan öka mängden fritt cirkulerande testosteron och på så vis stimulera muskeltillväxt, träningsmotivation och fettförbränning.

Novedex används av dem som vill öka testosteronnivåerna på naturlig väg och samtidigt blockera omvandlingen av testosteron till östrogen. Då östrogennivåerna är lågta och testosteronnivåerna är höga hos män effektiviseras muskeluppbygnaden, fettförbränningen skruvas upp på maxnivå och muskulaturen blir torrare och hårdare. Östrogen är ett oönskat hormon hos kroppsbyggare eftersom det ökar fettinlagringen och ger vätskeansamling under huden.

Novedex innehåller ej förbjudna ämnen.
Novedex bör ej tas av kvinnor, personer under 18 år, eller testade atleter."

Det stod dock i tidningen " Innehåller aromatashämmare, skall ej användas av kvinnor, personer under 18 år eller TESTADE atleter. Produkterna är fira från hormoner och prohormoner"

Innehåll:
[6, 17 Keto-Etiocholeva-3-Ol Tetrahydropyranol]
[3, 17 Keto-Etiochol-Triene]
[3', 5, 7-Trihydroxy-4'-Methoxyflavone]

Blir lite fundersam om GG börjar sälja PCT baserade preparat, skall personligen på en 10/60 D-boll T10 kur så småningom, letar efter Nolvadex kran, och så detta, blir ju genast lite misstänksam...

Ngn som kan dela uppfattning om man vågar förlita sig på GG´s produkt till PCTn?

Spicer.

Nej. Det ska man inte förlita sig på. Förövrigt är Nolvadex ett läkemedel, inget du hittar hos någon som säljer kosttillskott.
Citera
2009-09-25, 17:57
Medlem
Japp, precis vad jag tänkte, lite finurligt av dem att döpa det så snarlikt med en snarlik beskrivning, men va fan marknadsföring är som det är.
Citera
2009-09-25, 17:57
Bannlyst
Hur går man tillväga ifall man inte har 5ml pumpar och ska blanda HCG? Ja, jag kan inte räkna osv.
Citera
2009-09-25, 18:15
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
Hur går man tillväga ifall man inte har 5ml pumpar och ska blanda HCG? Ja, jag kan inte räkna osv.

Blandar du en vial med 5000iu i med 5ml så har du 1000iu per ml.
Citera
2009-09-25, 18:52
Medlem
M20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theolito

IU på HCG delat på antalet ml pumpen är på.
Citera
2009-10-05, 23:49
Medlem
*alexxx*s avatar
Går det lika bra att köra pct på nolva och clomid i 6 veckor istället för 4 efter avslutad kur?
Citera
2009-10-14, 23:32
Medlem
Rahaats avatar
Jag har inte orkat bläddra igenom alla sidor men här.

Citat:
Möjliga Biverkningar för män:

Män
Allmänna: Ödem.
Endokrina: Ömmande bröstvårtor och gynekomasti.
Hos unga pojkar föreligger risk för tidig slutning av epifyserna och sexuell brådmognad. Vid sådana tecken skall preparatet omedelbart sättas ut. Om fortsatt terapi anses nödvändig kan reducerad dos ges efter regression.
Om biverkningar uppträder ska doseringen reduceras. Symtomen försvinner utan ytterligare behandling.

Jag undrar då vad detta betyder, sexuell brådmognad?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in