2009-09-04, 13:38
  #385
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Nej mer clomid gör inte mer östrogen.

Ja det går att blanda dessa två. Knölarna kanske aldrig försvinner, oftast är det operation som gäller. Man har sett att AI+SERM i vissa fall kan få dem att försvinna dock.

Okej tack. Fast brösten ser fortfarande ut som dom ska. Och det är 13 dagar sen jag gick av på testo e, borde jag inte kunna sluta nojja? eller finns det risk för bt fortfarande? Isåfall efter hur lång tid kan jag vara lugn?
Citera
2009-09-04, 14:42
  #386
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Okej tack. Fast brösten ser fortfarande ut som dom ska. Och det är 13 dagar sen jag gick av på testo e, borde jag inte kunna sluta nojja? eller finns det risk för bt fortfarande? Isåfall efter hur lång tid kan jag vara lugn?
Risken finns alltid där, fortsätt med PCTn som tänkt, i typ 4 veckor till.
Citera
2009-09-04, 15:50
  #387
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Risken finns alltid där, fortsätt med PCTn som tänkt, i typ 4 veckor till.

Japp, precis så jag tänkt. Kör pct fram till den 2:e oktober iaf hade jag tänkt.
Citera
2009-09-04, 16:29
  #388
Medlem
Vir.ses avatar
Fick hem 50 st nolvadex a 25mg idag. Hade väntat mig små vita piller i kartor så som jag har sett nolva förut. Men dessa är normalstora kapslar färgade ljusgrön/mörkgrön så jag har ju ingen aning om vad det är för något egentligen. Kan någon "gröna" de gröna kapslarna?
Citera
2009-09-05, 14:46
  #389
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vir.se
Fick hem 50 st nolvadex a 25mg idag. Hade väntat mig små vita piller i kartor så som jag har sett nolva förut. Men dessa är normalstora kapslar färgade ljusgrön/mörkgrön så jag har ju ingen aning om vad det är för något egentligen. Kan någon "gröna" de gröna kapslarna?

Nolva är troligtvis extra svårt att bedöma kvalitén på.
Hur är de paketerade (karta, burk osv.) och av vem köpte du dem?
Citera
2009-09-05, 16:42
  #390
Medlem
Vir.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
Nolva är troligtvis extra svårt att bedöma kvalitén på.
Hur är de paketerade (karta, burk osv.) och av vem köpte du dem?

Köpt hos SK. De kom lösa i kuvert. Jag har ju ingen anledning att misstro SK då alla talar gott om dem men återigen, hur ska jag veta vad jag stoppar i mig?
Citera
2009-09-05, 17:07
  #391
Medlem
Gabrozzis avatar
OK. På deras bild ser det mer ut som att de ska vara vita?
Liknar de mer någon av deras andra tabs? Så de inte har skickat fel menar jag.
Håller med om att human grade på karta känns säkrare annars, men Axiolabs har ju ett bra rykte.
Citera
2009-09-05, 17:58
  #392
Medlem
Vir.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrozzi
OK. På deras bild ser det mer ut som att de ska vara vita?
Liknar de mer någon av deras andra tabs? Så de inte har skickat fel menar jag.
Håller med om att human grade på karta känns säkrare annars, men Axiolabs har ju ett bra rykte.

Jo precis. De gröna kapslarna jag fick finns inte med på deras sida, där är alla orala prepp i pillerform. Så allt från SK är från Axiolabs?

Jag skickade i alla fall iväg ett mail till SK och bad de bekräfta att de inte skickat fel. Så får jag väl helt enkelt lita på dem
Citera
2009-09-05, 18:30
  #393
Medlem
Vir.ses avatar
Fick ett snabbt svar från SK där de bekräftade att det var Nolva. Då känns det lite bättre i alla fall
Citera
2009-09-06, 00:09
  #394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SebbeBoy
Fick mig en tanke.

Jag har mindre knölar bakom varje bröstvårta, fick det under puberteten och de finns kvar än. (Jag har aldrig kurat)
Är det en extra stor risk att det förvärras om jag i framtiden går på en kur ?

Hej
Det är rätt vanligt med pubertets-gynekomasti och oftast övergår det spontant(har det befunnits mer än ett år när man har fyllt 20 år så kan man uppsöka läkare och överväga kirurgisk, medicinsk eller radiologisk behandling) men det riskerar du att bibehålla om du börjar kura
Enkelt förklarat.
Lycka till

Mvh Jack
Citera
2009-09-07, 17:46
  #395
Medlem
Någon som har koll på hur en pct på clomid kan se ut efter dboll 20/40? Min boy sa 50 mg per dag i 20 dagar. Good or bad?
Citera
2009-09-07, 19:24
  #396
Medlem
En fråga bara

Tjena, har börjat en kur på dianabol och sustbol. började med båda samtidigt och min dianabol-kur kommer ta slut fortare än min susta. så måste jag gå på en nolvadex kur först efter dianabolen och sen efter sustan? skulle väl såhär i efterhand börjat med dianabolen så att den slutar samtidigt som den andra kuren, men skulle iallafall vara tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in