2009-10-14, 23:35
Medlem
Rahaats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *alexxx*
Går det lika bra att köra pct på nolva och clomid i 6 veckor istället för 4 efter avslutad kur?

6 veckor är nog bättre än 4 om jag pluggat på rätt.
Citera
2009-10-19, 14:48
Medlem
nolva hjälp

jag har tänkt köra en kur på 12veckor med testo cyp e5d.250mg och fronta 2 första gångerna med 500mg.det jag undrar är hur ska jag ta nolva ska jag ta det under hela kuren eller efter.vet att jag ska ta det om jag får gynokännningar.och hur många kommer jag behöva?
Citera
2009-10-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oslocityyy
jag har tänkt köra en kur på 12veckor med testo cyp e5d.250mg och fronta 2 första gångerna med 500mg.det jag undrar är hur ska jag ta nolva ska jag ta det under hela kuren eller efter.vet att jag ska ta det om jag får gynokännningar.och hur många kommer jag behöva?
Stod ju bara i första inlägget

Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Nolva = 40-60mg om du får känningar under kuren tills dom går över, sedan 20mg kuren ut.
Då bara om du FÅR känningar, annars inget under kuren.

En variant är att ta 10mg/dag under hela kuren, dels förhindrar det oftast östogena bieffekter och dels är det en så låg dos att man inte reducerar effekten av den AAS man kurar på.

Och här hittar du hur många tabletter det går åt till en PCT, men det är väl lättare när någon annan gräver fram infon åt dig?
https://www.flashback.org/showpost.php?p=1091470&postcount=18
Citera
2009-10-19, 15:08
Medlem
Niekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oslocityyy

Du ska helst bara köra Nolvadex när du FÅR känningar,Får du inga så kör du bara det som PCT.
Men man kan köra en liten dos underkuren med.

Hur många kommer du behöva ja det du kan jag inte svara på,Men ladda up dig för det värsta o köp så många,Så du även har för nästa kur,Bättre o ha mycke en förlite,För du vet inte om du får gyno första dagen eller sista dagen,Förbered dig på det värsta!
Citera
2009-10-19, 16:47
Medlem
Rahaats avatar
Måste man få en knöl bakom nipple för att det ska bli "gynokänningar"? När som tidigast kan man få gynokänningar i t ex en testokur? Jag har bara varit inne en vecka i min kur nu och det började igår kväll hugga till i vänstra bröstet. Det hugger till då o då i vänstra bröstet. Men har inte fått någon "ärta" i bröstet, än iaf. Eller är det rena nojjor? Nämligen nojjar över de hela tiden haha.
Citera
2009-11-13, 21:53
Medlem
-juicyfruit-s avatar
hej,

ska man fronta nolvadex?

går på dboll 30mg per dag i 5 veckor- tog mina sista 20mg före träningen idag och tänkte slänga i mig nolva om ett par timmar, hur mycket ska jag ta första ggn`?
Citera
2009-11-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rahaat
Måste man få en knöl bakom nipple för att det ska bli "gynokänningar"? När som tidigast kan man få gynokänningar i t ex en testokur? Jag har bara varit inne en vecka i min kur nu och det började igår kväll hugga till i vänstra bröstet. Det hugger till då o då i vänstra bröstet. Men har inte fått någon "ärta" i bröstet, än iaf. Eller är det rena nojjor? Nämligen nojjar över de hela tiden haha.

för mig har det yttrats sig iform av stickningar brännande känsla och öm i o runt brösten så jag tror det kan yttra sig på flera olika sätt

så för min egen del kör jag hög dos letrozole nu för att få bukt med gyno känningarna
Citera
2009-11-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
hej,

ska man fronta nolvadex?

går på dboll 30mg per dag i 5 veckor- tog mina sista 20mg före träningen idag och tänkte slänga i mig nolva om ett par timmar, hur mycket ska jag ta första ggn`?
*hint*
gå in i kurrapporter och se vad andra gjort
Citera
2009-11-17, 19:05
Medlem
Införskaffade mig Nolva 20mg för 1.85kr/tablett idag, inte illa.

Apoteket is the shit!

Nu får vi se om det är gyno pga JW eller om jag antingen har en fettknöl i bröstet...eller cancer.

Håll tummarna för att skiten försvinner nu, remiss till sjukan inom 8 veckor så undersöka bröstet kommer jag göra oavsett.
Citera
2009-11-17, 19:16
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -juicyfruit-
hej,

ska man fronta nolvadex?

Vad fick du för resultat på den kuren?

Eftersom du redan börjat så tar jag bort mitt inlägg

Mvh
Citera
2009-11-28, 11:30
Medlem
Gamlemans avatar
Lyfta fram tråden

Går det att lyfta fram den här tråden så folk (som jag) uppmärksammar det bättre.
Jag har själv varit inne på flera andra trådar där det diskuteras vilt om gyno men här är aktiviteten minsta sagt låg.

Detta är trots allt den (näst) viktigaste tråden på hela forumet. Om alla med gyno håller sig i samma tråd så kunde mycket onödiga besvär och frågor undvikas.

Hur svårt ska det vara egentligen:
- Vilken kur kör du?Hur långt in i kuren är du.
- Vilken AI, SERM använder du och i vilka doser.
- När satte du in dessa?
- How's it working for you?

Och likadant kan dom som haft gyno dela med sig av sina erfarenheter:
- Vilke preparat hjälpte, i vilka doser.
- Vilket märke?

Osv, osv.

Och ni småungar som tycker det är kul med spydiga kommentarer, släpp det.
Citera
2009-11-28, 11:48
Medlem
dante05s avatar
Kan inte någon som är kunnigare än mig skriva upp dom prepp som finns som man inte riskerar BT alls/eller i inte lika stor utsträckning. Tänkte mest te dom som har problem med te:x testo

Lider med er som har problem med BT, jag har klarat mig än så länge. Anv lågdos letro bara för o hålla vattnet borta. 0,25mg varje dag. Och i det syftet så funkar det j*vligt bra

Hoppas ni får ordning på Tuttarna i denna tråd

Tack på förhand

Mvh D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in