2012-12-20, 21:04
Medlem
HappyHarrys avatar
Borde gå alldeles utmärkt om syftet med hcg är som underhållningsdos.

Om du vill spara nålar på det sättet så antar jag att du sätter IM. De flesta andra sätter subq. Hur har du tänkt förvara den utblandade hcgn om du sätter IM? Du kan knappast förvara den i en öppnad ampull. Stannar det kvar i en vanlig pump med vanlig nål på eller rinner det ut? Ett slinverktyg med dess jättetunna nål stannar det kvar fint i.
Citera
2012-12-20, 21:11
Medlem
Jsmackos avatar
En kompis till mig hävdar att han får gynokänningar vid intag utav testoboostér, t.ex Olimp osv..
är det rimligt?

kan väll tilläggas att han är aningen hypokondriskt lagd..
Citera
2012-12-20, 21:18
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Borde gå alldeles utmärkt om syftet med hcg är som underhållningsdos.

Om du vill spara nålar på det sättet så antar jag att du sätter IM. De flesta andra sätter subq. Hur har du tänkt förvara den utblandade hcgn om du sätter IM? Du kan knappast förvara den i en öppnad ampull. Stannar det kvar i en vanlig pump med vanlig nål på eller rinner det ut? Ett slinverktyg med dess jättetunna nål stannar det kvar fint i.

Alltså vätskan är ju i en vial med gummilock, borde ju inte vara något problem, eller? Har skilda uppsugningsnålar och håller locket så sterilt som möjligt.. Har det för övrigt i kylskåpet..

Japp, läste att det går bra att köra hcg i samma pump som testo trots att de inte "blandas" då det är olja och vatten så jag tänkte det vore ju enkelt att köra allt på en gång..

Är nog medveten om att de flesta kör subq men jag tyckte det lät enklare såhär, men den lätta vägen e ju sällan den bästa men man kan ju fråga först iaf :P
Citera
2012-12-20, 21:25
Medlem
Realityjunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jsmacko
En kompis till mig hävdar att han får gynokänningar vid intag utav testoboostér, t.ex Olimp osv..
är det rimligt?

kan väll tilläggas att han är aningen hypokondriskt lagd..

Om man tar en snabb koll på innehållet i produkten i fråga så är nog din kompis bara nojjig i onödan.. Säg han ska tagga ner att han bara inbillar sig
Citera
2012-12-20, 21:45
Medlem
Jsmackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Om man tar en snabb koll på innehållet i produkten i fråga så är nog din kompis bara nojjig i onödan.. Säg han ska tagga ner att han bara inbillar sig

jo det var det jag försökt och antytt också, men han var helt övertygad
Citera
2012-12-21, 19:07
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realityjunkie
Alltså vätskan är ju i en vial med gummilock, borde ju inte vara något problem, eller? Har skilda uppsugningsnålar och håller locket så sterilt som möjligt.. Har det för övrigt i kylskåpet..

Ja visst, har du en vial till vattnet så går det utmärkt. De flesta brukar ju blanda med tex drop it och då är det inte alls så praktiskt.
Citera
2013-01-11, 17:33
Medlem
greeneyes avatar
Precis startat en Galenika 500mg kur på 10v och är inne på v3, om jag får känningar hur ska jag dosera tamoxifen? det är det jag har hemma, o h hur bör min pct se ut?

tackar
Citera
2013-01-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greeneye
Precis startat en Galenika 500mg kur på 10v och är inne på v3, om jag får känningar hur ska jag dosera tamoxifen? det är det jag har hemma, o h hur bör min pct se ut?

tackar
Det skulle du tänkt på innan du började, Testo E är bäst att köra i minst 12veckor, 80-160mg Nolva direkt sen 20mg ed Vid känningar. Ska du köra HCG kan du sticka 500Iu e3d 4 veckor innan testot är slut, Sen 2 veckor efter sista sticket kör du nolva.

1-12 Testo E.
8-12 HCG
14-- > Nolva
Citera
2013-01-11, 17:49
Medlem
greeneyes avatar
Tackar för svaret!
Citera
2013-01-11, 17:51
Medlem
Citat:
Tackar för svaret!
Lugnt, Fast du behöver ju inte köra HCG såklart, Många använder bara nolva i deras pct. Är det din första kur? Hur ofta sticker du?
Citera
2013-01-11, 19:10
Medlem
greeneyes avatar
Har kört en 250mg kur, det var i våras och jag fick rätt fina ökningar på den fjolllkuren Nu har jag ökat upp till 500mg, har allid injecerat var 7e dag. Är toknojjig över gyno då jag gått upp på 500mg. Kommer att köra Nolvan 2v efter sista sticket.

Hur vanligt är det med gyno vid dessa doser? alla roid polare säger att detta inte alls är att oroa sig över men jag vet inte riktigt, de killarna är rätt tokiga med sina sjuka kurer.

Citat:
Ursprungligen postat av excitner
Lugnt, Fast du behöver ju inte köra HCG såklart, Många använder bara nolva i deras pct. Är det din första kur? Hur ofta sticker du?
Citera
2013-01-11, 19:20
Medlem
Citat:
Har kört en 250mg kur, det var i våras och jag fick rätt fina ökningar på den fjolllkuren Nu har jag ökat upp till 500mg, har allid injecerat var 7e dag. Är toknojjig över gyno då jag gått upp på 500mg. Kommer att köra Nolvan 2v efter sista sticket.

Hur vanligt är det med gyno vid dessa doser? alla roid polare säger att detta inte alls är att oroa sig över men jag vet inte riktigt, de killarna är rätt tokiga med sina sjuka kurer.
Är du orlolig över gyno ska du ju köra var E5D eller E4D för att få så jämna nivåer som möjligt, Det kan bli en dipp vid E7D och då blir det lättare att få gyno då nivåerna i kroppen svajjar. Det är individuellt för alla hur man reagerar som.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in