2021-11-23, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victor7030
Jag ska börja med en testo kur för första gången. 12v 250 2 gånger i veckan. Går det att skippa armidex eller är det ett misstag? Och på Pcp räcker det med att bara ta Nova i 4v. Om ni har några tips eller instruktioner dela gärna med er. Tycker jag har läst runt överallt och det står olika överallt känns som att man inte förstått dom viktiga grejerna än.

Ett råd är att kolla upp dina blodvärden INNAN du börjar din kur (tex hos Werlabs) för att få koll på dina normalvärden. Detta för att efter kur & pct veta om du är återställd!

Sen tycker jag att du borde läsa på ännu mer innan du börjar trycka hormoner. Kan ha fel men jag får uppfattningen att du är rätt ung och då blir mitt andra råd att vänta med steroider och träna rent!
Mvh 40
Citera
2021-12-08, 07:49
Medlem
Hej,

Har vart på testo sen april enligt ett hemsnickrat trt program.
Upplevde effekter av lågt testo, sedan dess har libidon och allmäntillståndet vart mycket bra.
Har legat på 600mg test i veckan under i 20veckor nu kör jag cruise på 250mg testo/v. har testat lite orala under tiden som anavar,cardarine.
Tjejen vill eventuellt skaffa barn nästa år(jag har redan en och vet att jag tidigare sjuktit skarpa skott) jag tänkte jag skulle öka volymen och kvaliten på bollarna lite med HCG.

Vad är ett rekommenderat upplägg och protokoll för ordna bollarna i toppform?
Planen är att eventuellt gå off men inte nu under vinterhalvåret eller närmsta tiden.

Annan info:
37 år gammal
Tränar 3-5ggr veckan
Senast redigerad av Bigboi2003 2021-12-08 kl. 07:58. Anledning: tillägs info
Citera
2021-12-08, 08:45
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigboi2003
Hej,

Har vart på testo sen april enligt ett hemsnickrat trt program.
Upplevde effekter av lågt testo, sedan dess har libidon och allmäntillståndet vart mycket bra.
Har legat på 600mg test i veckan under i 20veckor nu kör jag cruise på 250mg testo/v. har testat lite orala under tiden som anavar,cardarine.
Tjejen vill eventuellt skaffa barn nästa år(jag har redan en och vet att jag tidigare sjuktit skarpa skott) jag tänkte jag skulle öka volymen och kvaliten på bollarna lite med HCG.

Vad är ett rekommenderat upplägg och protokoll för ordna bollarna i toppform?
Planen är att eventuellt gå off men inte nu under vinterhalvåret eller närmsta tiden.

Annan info:
37 år gammal
Tränar 3-5ggr veckan

Möjligheten finns ju att du inte behöver HCG, ni kan ju prova innan du kör igång med det.

Annars ett upplägg jag själv körde efter kur på Testo C/E 500mg ew i 8 mån.

Vecka 1: 1500 iu x 3
Vecka 2: 1500 iu x 3
Vecka 3: 1000 iu x 3
Vecka 4: 1000 iu x 3

Totalt 15.000 iu

MVH
Citera
2021-12-19, 17:35
Medlem
Tjena grabbar, nu börjar min första kur gå mot sitt slut och vill bara dubbelkolla med er ang PCT.

Har kört 250mg/e5d i 14v nu och ska köra 2v till tänkte jag så det blir en total kur på 16v.

Räcker det med nolva i 4v för detta? 40/40/20/20. 21 dagar efter sista sticket.
Citera
2021-12-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammis
Tjena grabbar, nu börjar min första kur gå mot sitt slut och vill bara dubbelkolla med er ang PCT.

Har kört 250mg/e5d i 14v nu och ska köra 2v till tänkte jag så det blir en total kur på 16v.

Räcker det med nolva i 4v för detta? 40/40/20/20. 21 dagar efter sista sticket.

Ja det räcker
Citera
2021-12-23, 17:44
Avslutad
Ska hoppa på 12 veckors Testo-E. 300mg.

Kommer köra Enclomiphene som PCT, så undrar också när man ska börja med PCT exakt? För det finns delade meningar vissa säger ta det en vecka innan avgång och vissa säger man ska ta det två veckor efter avslutad kur.

Hur länge ska jag köra samt dosering?
Citera
2022-01-02, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Ska hoppa på 12 veckors Testo-E. 300mg.

Kommer köra Enclomiphene som PCT, så undrar också när man ska börja med PCT exakt? För det finns delade meningar vissa säger ta det en vecka innan avgång och vissa säger man ska ta det två veckor efter avslutad kur.

Hur länge ska jag köra samt dosering?

Det räcker nog med 12,5mg/ed i 14 dagar för den milda kuren.
Du skall börja 14-18 dagar efter sista sticket.
Citera
2022-01-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmike87
Har kört en mild testo e kur på totalt 9v. Körde 250mg/5ed under hela kuren och hoppade på 20mg nolva 2v efter sista sticket därav 50mg clomid 3v efter sista sticket..

Har totalt legat på 20mg nolva i 4v idag samt 50mg clomid 3v.
Mår kanonbra och har behållt det mesta från kuren men undrar ifall detta räcker för jag har haft lite små värk bakom ögonen idag och vet inte om jag törs äta med clomid!

Kan tillägga att kost, sömn och träning är väl balanserat med!

Tacksam för svar!

Två veckor efter sista sticket testo, börjar PCT.
Du kör ju en mild kur så jag tycker nolvan är rätt doserad. Men jag hade börjat med Clomid samtidigt som Nolvan. 1:a veckan 25mg/eod vecka 2-5 25mg e3d.

Det används alldeles för höga doser av Clomid i gamla artiklar.
För höga doser kan påverka synen. Tänk på det.

Jag rekomederar alla att köra både Nolva och Clomid i en PCT. Dom bearbetar återhämtandet på olika sätt. Båda är nödvändiga.
Citera
2022-01-10, 14:53
Medlem
Akronymen i sig, PCT (Post Cycle Treatment) förklarar tydligt när denna behandling används…. EFTER kur!
Citera
2022-01-10, 18:09
Medlem
Tjenare tjenare. Har nu efter cirka 1 års betänketid bestämt mig för att trycka Testo-E. Jag tänkte 250mg varje 7 dagar. Har dock lite frågor om PCT. En bekant till mig tycker att man ska ta 1/4 nolva varje gång man trycker. Och efter lite efterforskning här på forumet så är det vissa som säger att man ska börja 2 veckor efter avslutad kur och vissa säger 2 veckor innan avslutad kur. Någon kunnig som har lust att hjälpa mig?

Är f.ö 24år gammal. 76kg.

Discogymmat i 2 år och har gymmat seriöst i lite mer än ett och ett halvt år.
Citera
2022-02-07, 02:04
Medlem
thebroffessors avatar
Kan någon förklara för mig vad pct är och vad det står för?

Tänkte gå av en 4 månaders trt kur nu
Testo E, 250mg varannan vecka.

Behöver jag pct?
Citera
2022-02-14, 17:13
Medlem
Behöver råd med Pct

Jag är redan 2 veckor inne på

test Cypionate 500mg/vecka i 12 veckor
Dbol 30mg/dag 6 veckor

jag har clomid jag tänkte köra vecka 12-13 50mg, sedan vecka 14-15 25mg

Men tänkte stacka den med hcg vill heslt behålla så mkt muskler som möjligt kan någon rekommendera dosering på hcg eller ändra på hcg + clomid stack dosering och i antal veckor jag borde ta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in