2017-08-04, 10:06
  #2305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LyingInADitch
Skriver åt en polare.

Kört dboll 2 gånger i mitt liv, en gång när jag var 17 och den andra omgången 19 år. Gick på ordentlig pct med nolva.

På sista kuren körde jag även arimidiex 0.25mg eod för att hålla gynon borta om jag kommer ihåg rätt. Har alltid haft lite små puffy nipples så det höll sig i helt ok schack av detta.

Nu är jag 24 och några veckor sedan började vänstra bröstvårtan växa som bara fan. Fått en ordentlig knöl på 1cm x 1cm ungefär. Är troligtvis gyno.
Ska iväg på bröstcentral om nån vecka och göra en utredning.

Är det värt att nämna att man brukat steroider? Känns som detta kan påverka deras beslut ang. operation.


du ska inte säga någonting om AAS... om dom erbjuder en operation vilket chansen är väldigt liten till men om de gör det försvinner alla dina chanser i världen om du säger att du har brukat AAS och får då vända dig till en privat klinik med en kostnad på 30 - 40 k
Citera
2017-09-20, 22:15
  #2306
Medlem
hej

1. Ja har clomid,nolvadex. Behöver ja testobooster ?.

2. när ja går av så har ja räknat med att man kan bli lite nere. behöver ja proviron 25-50 mg ed för välmående ?.

jag vill inte ta de om de inte behövs och ska göra pct 5-6 veckor.

mvh alanya94
Citera
2017-09-21, 09:48
  #2307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
hej

1. Ja har clomid,nolvadex. Behöver ja testobooster ?.

2. när ja går av så har ja räknat med att man kan bli lite nere. behöver ja proviron 25-50 mg ed för välmående ?.

jag vill inte ta de om de inte behövs och ska göra pct 5-6 veckor.

mvh alanya94


1 behöver nej, kan dra nytta av ja

2 beror väll på kur och längd först och främst men proviron stänger ju ner dig också så då skulle jag förlänga PCT
Citera
2017-09-21, 15:00
  #2308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
1 behöver nej, kan dra nytta av ja

2 beror väll på kur och längd först och främst men proviron stänger ju ner dig också så då skulle jag förlänga PCT

Okej 12 v och min första kur på testo 250 mg.

1. Va ?. Då måste ja har missat de för vad ja har läst så stänger de inte ner dig på 25-50 mg de är bra för välmåendet.

Kommentar från bengtZz
Proviron är en högandrogen steroid som inte påverkar HPGA på låga doser, som tex 25-50mg om dagen. (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Med vänlig hälsningar alanya94
Citera
2017-09-21, 17:23
  #2309
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
hej

1. Ja har clomid,nolvadex. Behöver ja testobooster ?.

2. när ja går av så har ja räknat med att man kan bli lite nere. behöver ja proviron 25-50 mg ed för välmående ?.

jag vill inte ta de om de inte behövs och ska göra pct 5-6 veckor.

mvh alanya94
Det räcker med en vanlig Nolvadex pct till den där kuren IMO. Min första kur var test E 250mg i 10 veckor när jag var 16 år, fick tillbaka min testo produktion efter 3 veckor utan pct. Jag tkr clomid o proviron är lite overkill. Men det är ju bara vad jag tkr.
Citera
2017-09-21, 20:26
  #2310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det räcker med en vanlig Nolvadex pct till den där kuren IMO. Min första kur var test E 250mg i 10 veckor när jag var 16 år, fick tillbaka min testo produktion efter 3 veckor utan pct. Jag tkr clomid o proviron är lite overkill. Men det är ju bara vad jag tkr.

Okej jo de är ju de. Men ja tänkte också köra werlabs kontroll för att kolla om allt är under kontroll.
Jo de är ju de.som du säger de är sån låg dos så ja är väl full återhämtad.

1. kan ja börja på nästa kur inom 3-4 månader typ ?.
2. När tycker du man är redo för att köra Anavar till en testo kur ?.

Mvh alanya94
Citera
2017-09-21, 22:29
  #2311
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Okej jo de är ju de. Men ja tänkte också köra werlabs kontroll för att kolla om allt är under kontroll.
Jo de är ju de.som du säger de är sån låg dos så ja är väl full återhämtad.

1. kan ja börja på nästa kur inom 3-4 månader typ ?.
2. När tycker du man är redo för att köra Anavar till en testo kur ?.

Mvh alanya94
Jag personligen skulle vilat ca 3-4 månader. Jag gillar dock o ösa på en kraftig kur lite längre period som 6mån, för att sedan köra en kraftig pct med nolva, clomid o SARM's.
Citera
2017-09-22, 07:26
  #2312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Okej 12 v och min första kur på testo 250 mg.

1. Va ?. Då måste ja har missat de för vad ja har läst så stänger de inte ner dig på 25-50 mg de är bra för välmåendet.

Kommentar från bengtZz
Proviron är en högandrogen steroid som inte påverkar HPGA på låga doser, som tex 25-50mg om dagen. (FB) Stora tråden om AAS - Med Guide/FAQ - För nybörjare och erfarna

Med vänlig hälsningar alanya94


The side effects of Proviron will include the suppression of natural testosterone production, but it’s not as cut and dry compared to many steroids. The use of anabolic steroids, any anabolic steroid will suppress natural production; however, the rate of suppression varies greatly from one steroid to the next. In the case of Mesterolone, the total rate of suppression can be so minimal it can be insignificant. With standard Proviron doses, which normally fall in the 50-150mg per day range, the total suppression of natural testosterone production should be minimal of relatively no concern. When the dose surpasses the 150mg mark this will create a greater level of suppression, but there is no reason for any man to need a dose greater than 150mg per day.

ber om ursäkt för det, du har rätt även om det nämns att den kan vara minimal så finns den fortfarande där och jag ser det inte optimalt att vara o nafsa på en knappt befintlig egenproduktion när du vill återhämta dig så håller ändå med ovanstående talare att det känns som overkill på en standard testo kur
__________________
Senast redigerad av Max-gainz 2017-09-22 kl. 07:29.
Citera
2017-09-26, 17:17
  #2313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
The side effects of Proviron will include the suppression of natural testosterone production, but it’s not as cut and dry compared to many steroids. The use of anabolic steroids, any anabolic steroid will suppress natural production; however, the rate of suppression varies greatly from one steroid to the next. In the case of Mesterolone, the total rate of suppression can be so minimal it can be insignificant. With standard Proviron doses, which normally fall in the 50-150mg per day range, the total suppression of natural testosterone production should be minimal of relatively no concern. When the dose surpasses the 150mg mark this will create a greater level of suppression, but there is no reason for any man to need a dose greater than 150mg per day.

ber om ursäkt för det, du har rätt även om det nämns att den kan vara minimal så finns den fortfarande där och jag ser det inte optimalt att vara o nafsa på en knappt befintlig egenproduktion när du vill återhämta dig så håller ändå med ovanstående talare att det känns som overkill på en standard testo kur

jag tror ja struntar i proviron, lite overkill. börjar med pct nästa vecka. med 100 mg clomid och 40 mg nolvadex i 10 dagar ooch sen 50 mg clomid och 20 mg nolva i 10 dagar till elr längre.

1. vad tycker du ?.

mvh alanya94
Citera
2017-09-26, 17:39
  #2314
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
jag tror ja struntar i proviron, lite overkill. börjar med pct nästa vecka. med 100 mg clomid och 40 mg nolvadex i 10 dagar ooch sen 50 mg clomid och 20 mg nolva i 10 dagar till elr längre.

1. vad tycker du ?.

mvh alanya94


låter bra
Citera
2017-09-26, 18:43
  #2315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
låter bra

Ska ja dela upp doseringarna på clomid och nolva elr ska ja köra en gång. Vilket är bäst ?.

Med vänlig hälsningar
Alanya94
Citera
2017-09-26, 20:32
  #2316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag personligen skulle vilat ca 3-4 månader. Jag gillar dock o ösa på en kraftig kur lite längre period som 6mån, för att sedan köra en kraftig pct med nolva, clomid o SARM's.

1. hur stor risk finns de att ja kan få bt för ja tog arimidex under hela kurens gång. de är fortfarande 7 dagar kvar tills ja ska börja med pct ?.

mvh alanya94
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in