2018-09-01, 14:29
Medlem
Om man ska försöka återställa sin HPTA axel efter några månader trt behöver man ha en aromatashämmare om man kör 20 mg nolvadex per dag?
Citera
2018-09-28, 21:32
Medlem
Streetmanns avatar
Jag ska precis börja en första kur på testo e 250mg e5d i 10 veckor och undrar lite vad som är en bra pct efter den kuren? Har både clomid och nolva tillgängligt men osäker på när, hur länge och hur mycket jag ska ta.
Citera
2018-11-18, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
Jag ska precis börja en första kur på testo e 250mg e5d i 10 veckor och undrar lite vad som är en bra pct efter den kuren? Har både clomid och nolva tillgängligt men osäker på när, hur länge och hur mycket jag ska ta.

Prova gå av cold turkey. Tror inte du blir nedstängd av 250 e5d. Veckovis med nolva känns overkill på denna kur.
Citera
2018-11-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbmA
Prova gå av cold turkey. Tror inte du blir nedstängd av 250 e5d. Veckovis med nolva känns overkill på denna kur.

Har läst en del på diverse forum och många verkar vara polariserade. Medan många slaviskt förespråkar en fullgod PCT så står många i andra lägret att "cold turkey" eller en "tapering" efter lägre doserade kurer skulle vara bättre.

Jag tänker att även om preparat för PCT kan vara elaka så är en PCT att föredra, eller i varje fall gardera sig med, eller? /Bagarn
Citera
2018-11-21, 16:28
Medlem
Tänkte köra
100mg testo p ed
86.666 mg npp ed
Totalt 10 veckor

Samtidigt
proviron 25mg/dag
cabaser 0.25mg eod

Som pct
4 veckor 20mg nolva ed
Vecka 5 10mg nolva.

Jag har letro i nödfall.

Vad tror ni om detta? ska jag lägga till något?
Ex hcg i pct?

Kanske svag dos aromasin eod under kur?
Senast redigerad av HejFrans 2018-11-21 kl. 16:31.
Citera
2018-11-22, 01:32
Medlem
SuicideByCops avatar
Jag kör för tillfället en testo E 500mg e5d kur och skulle gärna vilja få höra råd om upplägg eller input kring min ”efter kur” / PCT då detta är min första ordentliga kur.

Har Nolvadex hemma, HCG & även flytande Arimidex är betalt och väntas på att komma.

För övrigt så har jag även införskaffat Finasterid 5mg tabletter som jag delar i fyra delar och käkar en del varje dag (1.25mg).

Allt gott

SuicideByCop
Citera
2018-11-22, 14:09
Medlem
Loafees avatar
Gällande generella riktlinjerna bör du kunna få svar från respektive trådar som berör ämnet. Kolla första inläggen och skumma nedåt lite grann. Jag anser att det viktiga man ska komma ihåg är att välmåendet kommer bli påverkat under PCT. Det kommer kännas tyngre på gymmet, motivationen kommer sjunka, och många saker tar emot lite mer. Disciplin och målmedvetenhet är nyckeln, så du inte halkar ned i ett gammalt knarkträsk eller depression som vissa verkar göra i tid och otid.

Verkar som att du har förberett dig för reaktiv behandling. Ta nu och sök runt lite för att kolla doseringar, nedtrappningar, och intervaller som du kan förbereda proaktivt. Ju mer koll du har på alla aspekter, desto lättare att justera sig när/om bieffekter eller jobbigare händelser dyker upp.
Citera
2018-11-28, 23:48
Medlem
Jageingenallss avatar
Jag började idag med långverkande Testo, 1ml tänkte dra 1ml var 5te dag och sedan höja till 2ml och dra var 5te dag i 90dagar, måste jag ta nån pct nu? lr efter? vad är känningar etc. mvh tacksam för svar
Citera
2018-11-29, 12:54
Medlem
Jageingenallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jageingenalls
Jag började idag med långverkande Testo, 1ml tänkte dra 1ml var 5te dag och sedan höja till 2ml och dra var 5te dag i 90dagar, måste jag ta nån pct nu? lr efter? vad är känningar etc. mvh tacksam för svar

står på flaskan 250mg/1ml så antar att när jag skrev 1ml är det fel
Citera
2018-12-13, 22:13
Medlem
Har nyligen avslutat en kur på deca 250mg e7d och testo 200mg e7d 12v och ska köra igång med pct på clomid. Vad är en bra dosering på clomiden?
Citera
2019-01-07, 14:19
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Ja tack gör gärna det, kan va intressant!

Jag har inte orkat kolla än. Men snart så!
Citera
2019-01-23, 10:11
Medlem
DJdarknesss avatar
tja,
har tänkt kicka igång mina bollar för att se om man kanske kan få fler barn
legat på ganska länge nu å känner att jag behöver en ordentlig boost.

läst på en del om Triptorelin nu å känner att det är något jag kan behöva samt hcg.

dock undrar jag lite om hur pass resultaten blir för egenproduktionen om det är någon som kan uttala sig om det?
samt om det är någon som testat att dela upp 100 mcg på 2-3 stick spritt under ca 2 veckor?

tacksam för svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in