Hej!
Jag har gått på en testo E (500mg e5d) kur i 16 veckor. Det har egentligen varit lite dåligt planerad kur för jag skulle vilja kliva på en testo/deca kur i april men nu lutar det åt att vila lite mindre än rekommenderat och kliva igen senast i maj.
Jag ser väl inga större problem med det här även om jag förstår att det är bra att vila kanske två månader än jag kommer göra men vill vara i toppform i sommar. Ska jag vila 16 veckor så betyder det att jag inte ska kliva på förens i juli.
Uppskattar ändå era åsikter på denna punkt. Har sökt runt och sett delade meningar om vilandet mellan kurer så utveckla gärna
Punkt nummer 2 är frågan om min PCT: Jag körde min första kur förra året och det var en 6 månaders testo E (250mg e5d) kur. Denna klev jag av cold turkey och det funkade bra, mådde inte dåligt och det gick bra att fortsätta träna men mindre sexlust i 2 månader och tappade en del av mitt resultat om inte allt. Svår analyserat för mig där.
Hur som helst så är min plan nu att kliva av på Nolva. Ska jag köra HCG också? Mitt mål med PCT är att inte tappa resultat och att ta hand om mig själv. Min enda noja med AAS är att bli steril och är det något jag kan förebygga med min PCT?
Rekommenderad PCT i mitt fall?