2016-11-22, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Förlåt jag överreagerade en aning men det spelar ingen roll EQ only(vad i helvete??) utan pct och andra kur testo, du skrev inga tider mellan kur 1 och 2 så jag antog att du körde vidare rätt omgående.

Ok, dumt utan pct på EQ. Jag köper det, men har gått bra. Nu behöver jag din hjälp. Har läst mkt innan, inte köpt pct mer än nolva. Kändes mest logiskt för mig. Men behöver kulbalans! Nu känner jag att jag varit tydlig nog. Hoppas på svar!

Väl mött!
Citera
2016-11-25, 00:44
Medlem
Citat:
Hade fortsatt med båda , 10-20mg nolva kuren ut för att undvika ett återfall. Milda preparat så inget att oroa sig över.

Nolva för kulorna? Har jag missuppfattat allt?
Senast redigerad av ohisee 2016-11-25 kl. 00:48.
Citera
2016-11-25, 00:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ohisee

Ja det kan man säga utan att gå in på mikroskopisk nivå.

HCG fyller samma funktion fast mycket kraftfullare men stänger ner samtidigt därför man alltid ska använda innan pct.
Citera
2016-11-25, 00:51
Medlem
Citat:

Läste snabbt på feltråd, försökt ta bort. Ber om ursäkt.

Vore väldigt tacksam försvar för ovan, då det tycks vara tyst. Och nej, helst inte High Chaparall.. utan sakligt, väl mött!
Citera
2016-11-25, 00:54
Medlem
Citat:

HCG fyller samma funktion fast mycket kraftfullare men stänger ner samtidigt därför man alltid ska använda innan pct.

Oj sry, blev nog svar i svar. Så, HCG eller Nolva? Nolva tänkte jag endast vid gyno.. sedan fanns ev plan på rädda skötet men hoppades på goda order.. :P
Citera
2016-11-25, 00:57
Medlem
Citat:

Om känning vid BT då?
Citera
2016-11-25, 01:00
Medlem
Citat:

Så HCG efter, mellan kur? Nolva gyn. Enligt dig kan hjälpa mig nu. Clomid o massa annat dravel?
Citera
2016-11-25, 01:07
Medlem
Vore tacksamt för svar på ämne. Har 50st Nolva 20mg, ca 50 dagar kvar. Nolvan var tänkt till gyno, kan det hjälpa mina kulor.. shoot. Hur? Dos etc? Om annat, köpa?

Samt efter dos, rekommenderad pct.. på chill dos, 250, testo only?
Citera
2016-11-25, 01:09
Avslutad
Citat:
Så HCG efter, mellan kur? Nolva gyn. Enligt dig kan hjälpa mig nu. Clomid o massa annat dravel?

Nolva mot pattarna och till återhämtning.
Clomid till återhämtning.

HCG för att hålla produktionen vid liv och det har inget med storleken på bollarna att göra som många verkar tro.

För att undvika känningar så håller man östrogenet under kontroll så gott det går med letro, aromasin eller arimidex.

Citera
2016-11-25, 01:11
Medlem
Citat:
Nolva mot pattarna och till återhämtning.
Clomid till återhämtning.

HCG för att hålla produktionen vid liv och det har inget med storleken på bollarna att göra som många verkar tro.

För att undvika känningar så håller man östrogenet under kontroll så gott det går med letro, aromasin eller arimidex.

Mao, letro aro eller ari?
Citera
2016-11-25, 01:16
Medlem
Plz. Kan inte vänta på min kille så nätet.
Citera
2016-11-25, 01:23
Medlem
Citat:
Plz. Kan inte vänta på min kille så nätet.

Och om, gå hela kuren.. HCG fixar det? Ärligt, man blir (trots på läst) lite tagen. Lär inte ändra livets val sen.. men möjligen tackvare er mer förstående. Ok, trodde inte detta. Påläst, ja. Men naiv. Sry bro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in