2021-01-17, 13:39
Medlem
HeadOfBoos avatar
Jag har dietat efter kur, samtidigt som en skilsmässa, gick av cold turkey. Funkar. Kräver dock ofantligt mycket mer av psyket. Som regel är att ska du behålla gains så fortsätter du kötta i gymmet. Det är så man behåller dem. Tappade dock aningen i styrka, men inte så att resultaten försvann. Har du inte psyke att släpa dig till gymmet när det känns piss, avstå.
Citera
2021-01-26, 07:58
Medlem
Kaskiss avatar
Fråga: nu har jag kört nolva 20 mg ed i 3 veckor efter att ha gått på nebido i 7 månader.

körde ett test nu mitt under PCT och min LH har gått från 0,1 till 5+ (över mitt värde jag hade innan nebido)

Betyder det att jag bör avsluta PCT för tidigt? Tanken var initialt att köra 4-5 veckor iaf
Citera
2021-02-16, 09:22
Medlem
Kaskiss avatar
Fråga till någon kunnig:

Tog sista nolvan (10mg) för 14 dgr sedan. Och tog blodprov på den 14e dagen.
Min LH har ökat rejält (över referensintervallet på ca 10). Borde inte LH minskat nu när nolvan är ur systemet? Eller hur lång tid kan jag förvänta mig att det tar innan allt stabiliseras?

Värt att nämna är att jag tog blodprov (då var LH runt 7) sista dagen på nolva. Mitt LH har alltså ökat från 7 till 10 under 14 dagar UTAN nolva.
Citera
2021-02-17, 07:27
Medlem
Har kört en test/tren e som jag avslutade med tren ace test prop.

Nu till frågan, när börjar jag min pct. Vissa säger 3 dagar efter sticket men half life på prop ar 2 dagar så 2x5=10 och så länge saker och ting automatiserar i min kropp så är väl clomid verkningslöst?

Så vad är rätt här och varför säger folk 3 dagar efter sissta sticket?
Citera
2021-02-18, 10:07
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Hej. Jag är snart klar med en kur Test E 250 och dbol 10 som jag kört i 8 veckor. Vad är lämplig dosering av Clomid under 3 veckor för att få igång normal testprod o bibehålla resultat. Inga gynokänningar. Bör jag ändå kombinera med Nolva? Ursäkta rookiefrågorna.
Citera
2021-03-15, 05:10
Medlem
Jag har haft pubertets gyno som jag har opererat bort, har nu tänkt på att ta RAD-140 i 8 veckor och sedan ta nolva 10mg/dag i 5-6 veckor. Tror ni att min gyno kan komma tillbaka som jag då måste operera bort eller tror ni att nolvan kan hjälpa mig med den ifall att den skulle komma igen? Har läst att det inte behöver komma tillbaka då RAD140 inte är samma som steorider men som sagt så påverkas alla annorlunda.
Citera
2021-03-16, 00:57
Medlem
Rad aromatiserar inte men finns andra faktorer som spelar roll. Tex hur mycket gyno hade du tidigare? Om de var extrem / mycket ,troligtvis inte. Om du hade lite/knappt märkvärdig så kan de hända. Handlar om hur mycket de tog bort. Du får testa dig fram skulle de hända så är det bara att ta bort samt hålla dig borta från prepp. Det ska inte hända på riktig rad men börja låg dos och öka sakta. Då hinner du få en uppfattning plus du chockar inte kroppens hormoner av de nya aktiva ämnet i kroppen lycka till
Citera
2021-03-16, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Victordaswe
Rad aromatiserar inte men finns andra faktorer som spelar roll. Tex hur mycket gyno hade du tidigare? Om de var extrem / mycket ,troligtvis inte. Om du hade lite/knappt märkvärdig så kan de hända. Handlar om hur mycket de tog bort. Du får testa dig fram skulle de hända så är det bara att ta bort samt hålla dig borta från prepp. Det ska inte hända på riktig rad men börja låg dos och öka sakta. Då hinner du få en uppfattning plus du chockar inte kroppens hormoner av de nya aktiva ämnet i kroppen lycka till
Jo jag vet men tänkte mer på att min kropp inte kunde få bort den pubertets gynekomastin jag hade, utan behövde en operation tänker då på ifall nolvadex ens hjälper mig ifall jag skulle märka att den kommer tillbaka
Citera
2021-03-17, 00:27
Medlem
Vad händer om man går för länge på hcg för länge ?
Citera
2021-03-20, 16:40
Medlem
Angående kur och pct

Jag är på en kur på 35 st 20 mg anavar. Efter denna kur funderar jag att direkt hoppa på en testosteron kur. Testosterone Enanthate
250mg/ml 10ml och köra ca 10 veckor.
Hur borde min pct se ut för att avsluta anavar samt testokuren?
Eller bör jag helst ta pct efter avslutad anavar kur?
Citera
2021-03-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Werkstadt
Jag är på en kur på 35 st 20 mg anavar. Efter denna kur funderar jag att direkt hoppa på en testosteron kur. Testosterone Enanthate
250mg/ml 10ml och köra ca 10 veckor.
Hur borde min pct se ut för att avsluta anavar samt testokuren?
Eller bör jag helst ta pct efter avslutad anavar kur?

Ingen PCT behövs på anavar skulle jag säga om du inte skall delta i Pride-tåget inom snar framtid.. Ska du hoppa på testot behöver du ingen.

Det är detta PCT är till för - få igång din naturliga produktion igen.

Gör inte PCT först och sen hoppa på Testo utan hoppa på det direkt.

Lycka till
Citera
2021-03-29, 14:45
Medlem
Tjena

Förösk leta bland shopparna men hittar inte
Bemfola (hMg)

Är det någon som vet om det finns i ug?

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera