Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Förlåt jag överreagerade en aning men det spelar ingen roll EQ only(vad i helvete??) utan pct och andra kur testo, du skrev inga tider mellan kur 1 och 2 så jag antog att du körde vidare rätt omgående.
Oavsett så är det en usel ide eftersom du är skadad och du kommer göra det värre med en kur. Den här typen av trådar dyker upp med jämna mellanrum och det är alltid samma kategori av människor. Inget tålamod och hela livet byggt kring muskler.
Hade du däremot sagt att du är ute efter att köra rehab eller dyl så hade vi kunnat hjälpa dig mycket bättre med bla peptider. Du ska kontakta vårdcentral och be läkaren remittera dig till magnetkamera för vidare utredning, det kan vara allt från rotatorcuff till trapezius som är boven. Steroider kommer enbart maskera dina skador och göra dig handikappad.
Jag är fullständigt allergisk mot kontraproduktiva upplägg min son för det slutar alltid lika illa.

Nu var jag tydligen snabb på att hugga och inte berätta saken, ber om ursäkt här. Uppskattar även att du har förståelse!
Min skada skedde när jag stoppade ett bråk. Kände dem? Nej. Onykter nej. Min form? Min bästa. Hade på nivå kunnat tävla i AT MINST. Inte mitt mål. Jag bråkar inte o slår inte.. eskalerade, någon sparkade mig i ryggen sedan minns jag inget från att tala med tvä fulla människor. Jo, inne på akuten. Har 4 stora ärr i mitt ansikte, en axel som är totalt trasig o handled. Sjukgymnast, herregud.. i drygt 1år. Fick även gå med min axel ur led i 2-3v innan den poppa rätt en morgon. Sjukvården sa att det var normalt, förstå skadan där.
Jag har lite ont nu, bakom skuldran men får hjälp med det. Så nej, tog inte EQ som om det vore min härskare, åh hail! Haha. Men hjälpte mig extremt mkt då sjukgymnastik inte gjorde, därav valet. Har eg varit anti som fan.
Nu Testo E 250 e5d.. han jag köpte det av tyckte e4d, åsikter? innan var det cool som fan, men nu känns det som om bollen iaf är krympt o lite ömhet. Endast efter 3 inject. Do now? Kör som sagt lågdos, pga min känning av vad det är, o se utveckling. Vill inte ha "mirakel", betalar hellre över tid.
Och nej, min axel/skuldra påverkar inte träningen.. endast fritid, därav jag går iväg.
Enda jag inte kan göra är knäböj, vila vikten upptill.. allt resten funkar, man hittar vägar.
Så mina bollar, eller ena..?