2014-07-10, 07:57
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutsomething
Jag använde Testo E, 250mg.
Jag använder Clomid.

Vill tillägga det allra viktigaste i mitt fall,
Jag började Clomid för tidigt, jag börja de 5 dagar efter sista sticket. vilket var en fuck upp
av mig. menmen lär sig av sina misstag.
Det är nu 2 veckor sen sista sticket. (alltså nu skulle jag börjat med clomid.
Ligger ju redan på 50mg clomid.(Trappade ner och frontade osv)
Jag har Nolva och Arimidex hemma.

Hur länge låg du på? Och två veckor är i tidigaste laget, du har testo kvar i kroppen längre än så. Det kommer nog att bli värre innan det bli bättre kompis, bit ihop.
Citera
2014-07-10, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Hur länge låg du på? Och två veckor är i tidigaste laget, du har testo kvar i kroppen längre än så. Det kommer nog att bli värre innan det bli bättre kompis, bit ihop.
Har väl luggit på ett tag, 3 månader cirka.
Men är ju ganska ung också, men är det ngt jag kan göra för att minska allt skit med libidon, flickvännen kmr ju märka!
Citera
2014-07-10, 08:58
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboutsomething
Har väl luggit på ett tag, 3 månader cirka.
Men är ju ganska ung också, men är det ngt jag kan göra för att minska allt skit med libidon, flickvännen kmr ju märka!

Det finns massor du kan göra, och skylla på. Var lite kreativ. Det blir bättre, du är ung och har inte legat på länge, men du måste ha tålamod att låta det ta ett tag. Det är nog som värst from nu till ett par veckor framåt, sedan blir det långsamt bättre igen. Du ligger ju just nu på lågt testo från kuren, och är snart nollad. Snart fattar kroppen och så smått börjar producera eget igen. Have faith! Jag tror inte den dosen clomid tar bort för mycket östro, men det kan också vara ett problem. Nej, du ska inte sluta med clomiden nu, ligg på den ett tag till.
Citera
2014-07-10, 10:45
Medlem
3dDiablos avatar
Det "bästa" du kan göra nu är att bara fortsätta med clomiden. Så börjar du med nolva när testot gått ur dig till typ 90%. Kolla roidcalc.ru för att se ungefär.
Citera
2014-07-10, 13:13
Avslutad
Vart får jag tag i vialer att ha mitt HCG i?
Citera
2014-07-10, 21:39
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vart får jag tag i vialer att ha mitt HCG i?
http://www.amazon.com/Somore-Sterile-Vial/dp/B004THCBWK

http://www.amazon.com/Glass-Vials-Dram-Pack-12/dp/B002JV6976
Citera
2014-07-10, 21:41
Medlem
Tom.Bombadills avatar
hur lång tid efter sista sticket ska man börja med nolva när man kör test p? samma eller annat om man kör test c/e
Citera
2014-07-10, 22:07
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
hur lång tid efter sista sticket ska man börja med nolva när man kör test p? samma eller annat om man kör test c/e

Annat. Tror det är ca 3v på E/C och 4 dagar på propp. Finns att hitta exakta tider här på brädan.
Citera
2014-07-10, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
http://www.amazon.com/Somore-Sterile-Vial/dp/B004THCBWK

http://www.amazon.com/Glass-Vials-Dram-Pack-12/dp/B002JV6976
Vågar man beställa från USA? Tullen äter upp allt?
Citera
2014-07-11, 03:15
Medlem
Jag har en fråga.. är precis på gång att kliva på min första kur.. har koll på det jag ska göra nu.. men jag är lite osäker gällande pct.. jag har både nolva och clomid.. och jag ska köra 250 enanthate /250 deca i 12 veckor.. vad tycker folk ? ska jag köra både clomid och nolva efter eller ska jag bara köra med nolva? jag är iaf.. med så långt att jag ska börja min pct efter 2veckor efter sista hugget..

men vad är mängden ? vissa säger bomba första dagarna sen trappa ner ?
och om man får känningar hur mycket ska man ta då och osv? även där sägs det bomba sen ta en viss mängd genom hela kuren..

Sjukt taggad inför första gången

Tacksam för svar
Citera
2014-07-14, 00:15
Medlem
Har kört en 500mg testo e e5d kur i ca 13 veckor. Tänkte testa clomid denna gång för min pct och undrar om någon kan bidra med ett schema? Finns inte lika mycket info om detta som det gör för Nolva.
Citera
2014-07-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyldig1
Har kört en 500mg testo e e5d kur i ca 13 veckor. Tänkte testa clomid denna gång för min pct och undrar om någon kan bidra med ett schema? Finns inte lika mycket info om detta som det gör för Nolva.

Jag fick förklarat för mig igår att köra 3st första dagen 2st dag 2-8 sen 1st varje dag totalt 30dagar.. samt att köra 2st clomid om dagen i 25dagar då jag har 50st
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in