Hur fungerar det med lindringen egentligen, vart fick du veta det ifrån? Jag har en 6 dagar gammal box som står här nu, hur ska man göra? Och btw, om någon vet, ska man hålla ut vattnet från påsen, vattnet på botten av påsen alltså eller inte, hörde att det är bra för luftfuktigheten. Tack för svaret
bara till att linda om din plastlåda på sidorna med lite aluminiumfolie så inget ljus kommer in på sidorna, så det börjar växa svamp på sidorna..
Jag har precis hällt ut vattnet och startat boxen för andra gången, efter en stor första flush, men casinglagret är liksom lite "uppluckrat" lite gropar här och var, inte alls lika slätt och fint, som efter första vattningen.
är detta normalt, eller ska lådan alltid se lika ny och fin ut?
Jag har precis hällt ut vattnet och startat boxen för andra gången, efter en stor första flush, men casinglagret är liksom lite "uppluckrat" lite gropar här och var, inte alls lika slätt och fint, som efter första vattningen.
är detta normalt, eller ska lådan alltid se lika ny och fin ut?
När man destillerar burkarna med popcorn i så såg ja att det billdas mycket kondens inuti. Är detta något att oroa sig för? Slängde burkarna nu för ja trodde det va aldeles för blött inuti.
Så, ska det vara jätte torrt eller lite halv våt inuti glasburkarna innan man sprutar ner sporerna?