Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Enligt uppgift i tråden så är väktaren vän till Marinas familj. Det påverkar kanske ingenting men så var det.
Om man är konspiratoriskt lagd kan man tro att väktaren har vittnat på nåt tillrättalagt vis.

Jo, jag minns den ilskna nyreggade användaren som kom in i tråden och tjafsade med dig och "Vargflock".
Citat:
Ursprungligen postat av Kininy
Jo, men nu är det så att han har ingen kontakt med sina kollegor på nattronderna och han själv vet precis vilka han har pratat med och inte inatt och utifrån det grundar jag att det Vargflock påstår är ren dynga, speciellt eftersom Vargflock dessutom inte har haft vett att svara på ett mail jag skickade till honom där jag frågade vem han är. Sambon är dessutom vaken nu och skakar bara på huvudet åt hela diskussionen som startats över det här. Vargflock är full av bullcrap i sitt påstående att han överhuvudtaget vet vem min sambo är och jag vill inte att han vid ett senare tillfälle ska komma med nåt dumt påstående om det här fallet och att det skulle ha kommit ifrån min sambo, då min sambo dessutom känner vissa familjemedlemmar till Marina. Punkt.
Yori, varför är det här en så stor grej för dig?
Spekulation:
Kanske väktaren egentligen är en parkeringsvakt... och begått något slags tjänstefel iom att h*n inte lappade bilen enligt reglementet? Eventuellt pga att h*n vill hålla sig väl med den välbärgade familjen som äger ortens båthamn?
Isåfall kanske personen är skamsen nu, för om bilen rapporterats felparkerad direkt hade man nog anat oråd tidigare angående Marinas försvinnande?
Obs!
Jag outar ingen, "Kininy" själv påstår att h*n är sambo med den som hittade bilen.