2010-08-09, 11:26
Medlem
Quarrels avatar
Jag har fått ett tips om att detta är FS Facebooksida: http://www.facebook.com/profile.php?id=625058660
Ser ut att stämma, gillar Västkusten, Mallorca, Wakeboarding och konståkning.
Bilden är inte mycket bättre än Expressens, tyvärr.
Citera
2010-08-09, 11:27
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om han använt bil borde han åkt en bit eftersom de få grannar M har säkert känner till vilka bilar som till hör vem. Båda bilarna är något uppseendeväckande/ lättidentifierbara: en SUV och en illgrön

Oavsett om han åkt en kort eller lång sträcka verkar det dock som han först måste passera de grannar som säkert känner igen bilarna...
http://kartor.eniro.se/m/IIkrg

Eftersom Lupon är så "sval" kan man nog utgå från att ingen har sett den åka iväg... alternativt, någon har sett den stå parkerad vid huset hela den aktuella tiden.
Senast redigerad av Callas 2010-08-09 kl. 11:31.
Citera
2010-08-09, 11:36
Avslutad
Betyder detta att ålbeståndet i Anråse å kan förväntas bli bättre? Jag har hört att det har varit väldigt ont om ål de senaste åren - för sisådär 15-20 år sedan var det dock väldigt gott om ål i både ån och de vattendrag som förser den med vatten.
Citera
2010-08-09, 11:38
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag har fått ett tips om att detta är FS Facebooksida: http://www.facebook.com/profile.php?id=625058660
Hmm, jag kan inte se något av de intressen du skriver att han har.
Citera
2010-08-09, 11:40
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Apropå om han använt bilen för att forsla bort kroppen;
Jag hävdar återigen att om polisen trodde att han använt bilen till det, så hade de väl gått ut med en uppmaning/efterlysning om att de som sett en liknade bil på märkliga platser/tider osv skulle höra av sig??
Det har de ju inte gjort, och borde därför vara rätt säkra på att bilen inte varit inblandad. Dessutom söker de ju tydligen bara i området runt bostaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Stämmer. Den gröna Lupon har de inte visat något större intresse för.
Den andra bilen dock, den har ju efterlysts och finns numera på SKL. Förmodligen har man hittat så starka indikationer på att den bilen använts i samband med brottet, så att Lupon räknas som ointressant.

Att de mest söker henne kring hemmet skulle kunna bero på att ingenting tyder på att hon kommit längre än så den 28 juli.

(Min kursivering)
Jomen det är ju det som är konstigt (också )
om de nu är så säkra på att den använts vid brottet, varför är de då inte intresserade av var den setts någonstans innan den landade på parkeringen??
det enda jag kan tänka mig är att de är säkra på att den inte använt vid brottet? Isf är de säkra på att hon mördades hemma/i omedelbar närhet av hemmet, och att bilarna inte använts vid brottet.
Citera
2010-08-09, 11:42
Medlem
Catings avatar
Citat:
Det måste vara rätt, allting verkar ju stämma
Citera
2010-08-09, 11:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GasGlad
Hmm, jag kan inte se något av de intressen du skriver att han har.
Klicka på "Visa andra Sidor" och "och 43 till".
Citera
2010-08-09, 11:45
Medlem
pacemans avatar
Citat:

Jag far bara foljande:

"The page you requested was not found"

Ar sidan borttagen? Eller maste man ha facebook-konto for att se nagot?
Citera
2010-08-09, 11:49
Avslutad
Bor konstapel Ane fortfarande i Spekeröd? Undrar vad han har haft för sig under den/de dagar som damen i fråga misstänks ha försvunnit. Kanske värt att följa upp...
Citera
2010-08-09, 11:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KristoferA
Bor konstapel Ane fortfarande i Spekeröd? Undrar vad han har haft för sig under den/de dagar som damen i fråga misstänks ha försvunnit. Kanske värt att följa upp...
Vem är denne man?
Citera
2010-08-09, 11:52
Medlem
Callass avatar
Citat:
Betyder detta att ålbeståndet i Anråse å kan förväntas bli bättre? Jag har hört att det har varit väldigt ont om ål de senaste åren - för sisådär 15-20 år sedan var det dock väldigt gott om ål i både ån och de vattendrag som förser den med vatten.
Citat:

Vad svamlar du om? Tala klarspråk om du har något att säga.
Citera
2010-08-09, 11:53
Medlem
GasGlads avatar
Citat:
Klicka på "Visa andra Sidor" och "och 43 till".
Oh, jävlar du vad lätt det blev då, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in