Jag funderade på en sak. Det är flera som säger att FS ofta var ute och vandrade i omgivningen och då med kamera med sig. Han nämner för Marina ett område där ingen skulle hitta henne, "ett djungelliknande ställe". Har polisen hittat några foton från hans promenader? Kan man kanske se via foton var han brukade gå? Han kan ha fotograferat det där stället tidigare.
Det kanske är långsökt..men jag tror att Marina finns ganska nära huset ändå, och även om polisen sökt väldigt mycket, har de sökt på oländiga platser i sina lågskor?
Såg att polisen nämnt något för FS att de till och med tänkt be hemvärnet om hjälp i sökandet. Har de gjort det? Jag tror inte det. Varför inte? En kostnadsfråga möjligtvis. Det är kanske inte omöjligt att hemvärnet skulle kunna göra en insats och söka utan att det behöver kosta, som en annorlunda övning, (eftersom de brukar leta efter levande personer?) De har även hundpatruller.
Trpr att många skulle ställa upp gratis om det finns en chans att hitta henne så familjen kan få något sorts avslut..
(jag slutade ladda upp filmen då andra var snabbare)