2010-08-06, 22:29
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Någon som har något att tillföra fallet (inklusive undertecknad förstås)
Citera
2010-08-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej
som vadå?

Jag vet massor om Marinas liv men inget som intresserar er.
Verkligheten!

Så det är nog bättre att ni fortsätter utan mig. Så ni kan hitta på och gotta er i en massa smaskiga teorier.

Nä... nu får jag ge mig...
Citera
2010-08-06, 22:33
Medlem
Celerons avatar
Citat:
För att det finns för många psykiskt sjuka män som inte får hjälp...

Önskade att hon pratade mer om hans problem men skämdes väl som de flesta gör som är tillsammans med män som han.

Jag hoppas bara att dom hittar henne... så alla nära får veta vad som hänt.

Som sagt lycka till grabbar ni kanske kan lösa fallet för dom!

Var hon ett brottsoffer i målet med fem-åringen ??. Hon hjälpte till med "inpackningen", Hon tog kort på det efteråt. Hon (och han) erkände sig skyldiga till dessa saker i rättegången.

Förresten så trodde väl du att visste allt om Marina och nu vill du inte ta till dig det "otäcka" sakerna. Det är jag fortfarande fullständigt övertygad om. Du säger dig vara en nära vän och ska känna till allt. Ändå tycker du att jag kanske tycks veta mer än du ??. Hur går det ihop ??. Då vet du alltså inte allt om henne ändå ??.

Citat:
Jag vet en väns tjej som oxå blivit det men friades och allt handlade om skilsmässan i slutänden.
Hemskt att de ska ta ut det på barnen. Det kan lika gärna vara hans morsa som är den "hemska sanningen" än MS... det vet ni ju inte...

okej, ni måste vara UNDER 20... kanske ska se lite andra filmer. Om relationsproblem och verklighet!
Kan logga in här imorgon med några förslag!!!

Sådan här svada som ovan låter för mig som klockrent "trolleri". Eller ytterligare ett bevis på att du trots allt inte vet eller vill se allt som Marina hittat på. Hela "fem-åringshistorien" och hur den gick till och att hon i högsta grad var inblandad i den borde vara glasklart även för dig.
Senast redigerad av Celeron 2010-08-06 kl. 22:42.
Citera
2010-08-06, 22:34
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
som vadå?
Det är tyvärr ganska vanligt på fora av Flashbacks typ att det dyker upp folk som utger sig för att vara vänner, anhöriga etc, men som i själva verket bara hittar på.

I dina inlägg finns - såvitt jag kan se - inga fakta som visar att du verkligen är barndomsvän.

Så tills du presenterar några fakta som visar att du verkligen är den du ger dig ut för att vara kommer en del här på tråden att undra vem du egentligen är.
Citera
2010-08-06, 22:34
Medlem
HRTs avatar
Delorian,
Ja håller med dej har man gjort det är man inte totalt frisk en örfil hade varit mer normalt egentligen (vem har inte fått det någon gång i sitt liv?) Men du måste förstå jag känner inte till den biten och har svårt för att greppa att det hänt, det stämmer inte med vad jag sett och hört av M.
Men jag förstår också att om man hamnar snett i sin tillvaro så kan det ha en negativ effekt på en själv jag menar det förhållandet kan ju inte ha varit sunt vilket vi ser effekten av idag att sambon är inlåst och M saknas.
Troligen hände det saker under dessa 3 åren med M som jag inte har en susning om, kanske inte heller hennes närmaste.
Men antar att många kan bli påverkade av sin omgivning på ett negativt och destruktivt sätt, jag kan inte förstå hur en så stark kvinna kan haft samröre med en sån idiot, jag kan inte förstå det..
Men många kvinnor faller också för fel män vilket också är svårt att förstå...
Jag blir inte riktigt klok på detta ska jag erkänna
Citera
2010-08-06, 22:36
Medlem
Catings avatar
Citat:
Jag vet massor om Marinas liv men inget som intresserar er.
Verkligheten!

Så det är nog bättre att ni fortsätter utan mig. Så ni kan hitta på och gotta er i en massa smaskiga teorier.

Nä... nu får jag ge mig...

Nu har flera försökt prata vänligt med dig, trots dina anklagelser. Kan du inte vara snäll och lugna ner tonen lite? Det är (de allra flesta iallafall) helt vanliga människor du "pratar" med härinne.
Det blir bara värre av att trigga igång bråk med förolämpningar.
Men, återigen, jag förstår väl att du är väldigt upprörd, men det hade varit bra om du kan se på detta forumet lite mer nyanserat

(förresten..Jag är själv mamma, och en del år äldre än vad du är )
Citera
2010-08-06, 22:38
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Delorian,
Ja håller med dej har man gjort det är man inte totalt frisk en örfil hade varit mer normalt egentligen (vem har inte fått det någon gång i sitt liv?) Men du måste förstå jag känner inte till den biten och har svårt för att greppa att det hänt, det stämmer inte med vad jag sett och hört av M.
Men jag förstår också att om man hamnar snett i sin tillvaro så kan det ha en negativ effekt på en själv jag menar det förhållandet kan ju inte ha varit sunt vilket vi ser effekten av idag att sambon är inlåst och M saknas.
Troligen hände det saker under dessa 3 åren med M som jag inte har en susning om, kanske inte heller hennes närmaste.
Men antar att många kan bli påverkade av sin omgivning på ett negativt och destruktivt sätt, jag kan inte förstå hur en så stark kvinna kan haft samröre med en sån idiot, jag kan inte förstå det..
Men många kvinnor faller också för fel män vilket också är svårt att förstå...
Jag blir inte riktigt klok på detta ska jag erkänna
De flesta av mina vänner är mycket pålitliga personer som jag känt i många år.

Trots detta har det hänt några gånger att en av dessa pålitliga, trevliga gamla vänner visat sig ha helt andra, obehagligare eller tragiska, sidor som man inte kunde ha en aning om även om man känt dem väl i flera år. Och de kan ha haft dessa sidor länge.
Citera
2010-08-06, 22:43
Medlem
Liivs avatar
Jag tänkte på det här med BDSM grejen och säreget vapenintresse.
Kan det höra ihop på något sätt?
Citera
2010-08-06, 22:46
Medlem
HRTs avatar
Jag svarar inte på hennes sexuella sida de har ingen med att göra inte ens jag..
(jag är själv normal på det området iallafall)
Men jag har flera vapen, samlar på sablar, svartkrut osv..och hon har aldrig visat något speciellt vapen intresse i närheten av mig! Aldrig har hon ens frågat om hon får provskjuta..
Citera
2010-08-06, 22:47
Medlem
Skridskotjej
Vad är det du försöker försvara?
Vem har skrivit något som inte är sant?

Apropå domen mot MJ och FS.
Jag undrar om inte utgången av målet blivit annorlunda om rätten vetat
om att en av de åtalade i barnmisshandelmålet var registrerad medlem
(Dominant och sadist) på Darkside.

Någon skrev att sex och våld hör till BDSM!!! Lille vän, det är så mycket mer
än bara det.

*själv medlem på DS sedan 2004*
Citera
2010-08-06, 22:48
Medlem
Liivs avatar
Citat:
Jag svarar inte på hennes sexuella sida de har ingen med att göra inte ens jag..
Men jag har flera vapen, samlar på sablar, svartkrut osv..och hon har aldrig visat något speciellt vapen intresse i närheten av mig! Aldrig har hon ens frågat om hon får provskjuta..

Och hon visste om ditt intresse då alltså?
Citera
2010-08-06, 22:51
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Men det var väl tre år sedan du träffade henne senast? Mycket kan hinna hända på den tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in