Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Tre hundar som han har passat? Kan du berätta mer om det? Hur länga har han "passat" hundarna innan de "försvunnit"? Och när ungefär ska detta ha hänt? Passar han hundar ofta så att dessa tre inte är många mot för hur många han har passat osv.?
han passade först en dobbermann åt en när han flyttade(en tik). den försvann spårlöst. jag var med och letade efter den, jag träffade hunden några gånger och den var inte hunden som sprang bort vad jag förstod. han som ägde den hade väldigt god hand med djur och han hade flera hundar som var väldigt vänliga och väluppfostrade. detta skedde i början av 2000
hund nr två passade han åt en annan bekant. detta var också en tik.som försvann spårlöst. ägaren till den hunden var narkoman vid tidpunkten den försvann.även denna hund var snäll och väluppfostrad och inte hunden som skulle springa bort enligt mig iaf. är ingen stor hundkännare men ägaren hade den lös vid flertal tillfällen när jag träffade dom. flera letade efter den men den sågs aldrig mer.detta skedde runt 2003
hund nr 3 även den en tik. denna hund vet jag inte så mycket om. men jag vet vem ägaren är så det är inget skitsnack. F.S hade hunden när den försvann och den återfanns aldrig mer den heller. detta ska ha skett runt 2005.
han är uppvuxen med hundar och det jag såg av honom med djur så verkade han ha bra hand med dom. han har inte passat några stora mängder hundar och han lär aldrig få passa någon mer heller om folk vet om detta.