2011-04-05, 20:20
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kam
Att vara i Maskroos kläder nu kan inte vara roligt. Hon tror alltså att F är oskyldig och anser att han är hennes stora kärlek. Vi vet ju att det finns kvinnor, även äldre, som söker kontakt med grova brottslingar. Antingen tror de att de kan förändra honom eller så är det ngt slags behov av att vårda och ta hand om.
Det oroar mig att Maskroos verkar festa rätt ordentligt och jag är orolig för att hon kommer i kontakt med andra droger tillsammans med F.
Maskroos, om du läser här nu, vad säger du själv. Använder ni andra droger än öl-sprit?

jag håller mig till alkohol och det är faktiskt inte så mycket som det kan verka eller har varit. Satsar på skolan, tar studenten i juni med toppbetyg
Citera
2011-04-05, 20:23
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl

Det verkar även som att FS och nya flickvännen har en fnurra på tråden eller helt enkelt har gjort slut. Nya flickvännens syskon (hon har 2 bröder och en syster) har tagit bort FS som sin vän på fejjan. FS är dock fortfarande vän med flickvännens pappa - som han även är skriven hos - men det tror jag mer beror på att pappan inte är särdeles aktiv på fejjan.
Flickvännen och FS profiler är "hemliga" så där går inte att utröna något (inte för mig i alla fall).
Något verkar i alla fall ha hänt. Flickvännen skrev även nyligen hos en gemensam vän till dem att hon var arg på FS. Varför vet jag ej.

Av de senaste bilderna på FS att döma så ser han väldigt sliten, tärd och plufsig ut - d.v.s. som man ser ut efter för mkt spritintag.

Och det var allt från Hänt i veckan

Detta skrevs 31:a Mars

Jag drog in systern i tråden igår den 4:e April

Citat:
Ursprungligen postat av Leelooo
Vet du vilken av döttrarna det är som varit ihop med honom? Är det L som är 23 och Mammaledig eller M som bara är 21?

För att jag ville veta vilken av döttrarna som FS var ihop med.

Hur förklarar du då detta påstående Maskroos som skrevs för ett par timmar sen isf? Tidslinjen stämmer inte riktigt utan tyder på att din syster tog bort honom som vän på Fejjan långt innan hon nämndes i tråden. Varför tog hon bort honom egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
vet att min syster tagit bort honom som vän, vad min bror har gjort vet jag inte. Min syster ringde och berättade för mig och f innan hon tog bort honom och anledningen till det var för att vi sagt till henne att det skrivs om henne här, vilket hon inte ville
Citera
2011-04-05, 20:24
Medlem
Kams avatar
Citat:
jag håller mig till alkohol och det är faktiskt inte så mycket som det kan verka eller har varit. Satsar på skolan, tar studenten i juni med toppbetyg
Det låter bra! Satsa på ett gott liv!
Citera
2011-04-05, 20:26
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leelooo
Detta skrevs 31:a Mars

Jag drog in systern i tråden igår den 4:e April

För att jag ville veta vilken av döttrarna som FS var ihop med.

Hur förklarar du då detta påstående Maskroos som skrevs för ett par timmar sen isf? Tidslinjen stämmer inte riktigt utan tyder på att din syster tog bort honom som vän på Fejjan långt innan hon nämndes i tråden. Varför tog hon bort honom egentligen?

hon är nämnd mycket tidigare, då skrevs det bla om henne och hennes dotter
Citera
2011-04-05, 20:32
Medlem
Quarrels avatar
@maskroos Du har svarat bra på min misstanke om inblandning i försvinnandet, och misstanken har minskat betydligt. Det är dock en sak som jag vill ha utrett. På frågan om vad det var för bravader du skrev om har du lämnat två olika svar:
Citat:
haha slyna texten är en låt. Å vad det var för bravader minns jag inte, men det har inget med f att göra eftersom jag inte hade träffat honom ännu i juli.
Citat:
jag hade festat den 27. (Då jag omkring kl 22 skrev slyna låten på facebook) och Var rätt bakfull på jobbet dagen efter.. Menar inte att jag klarat av några bravader utan var mest glad över att arbetsdagen var slut
Hur kommer det sig att svaren är olika?
Senast redigerad av Quarrel 2011-04-05 kl. 20:35.
Citera
2011-04-05, 20:33
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlstadkille
Det som stör mej är att Marina som enligt vad jag tyckte verkade vara en väldigt skärpt tjej fastnade för en pundare som F, det kan jag inte förklara, vet ju att dom delade en del knepiga intressen enligt den här tråden, som att diskutera det perfekta mordet, men vet också att hon sa att F inte delade hennes sexintresse

Det här är väl ännu mer konstigt isf: MJ var skärpt - om än en smula märklig (tänker på FS barn och div. annat), och FS ännu tidigare ex som skrivit här i tråden (Nillan) ger också ett intelligent intryck.
Och FS verkar vara rätt smart, även fast han pundar och begår brott.
Så vad som är mest knepigt är väl det senaste förhållandet... tror inte jag behöver säga så mkt mer.
Citera
2011-04-05, 20:35
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kam
Jag tror inte att Maskroos är ett troll. I så fall kunde hon försök smälla i oss alldeles otroliga saker

Jag håller med dig. Hade det varit jag som var ett troll så skulle det bli åka av. Jag tycker hennes svar är väl ungefär som man kan förvänta sig av en ung flicka i den situationen.
Citera
2011-04-05, 20:35
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:

Därom tvista de lärde. Allt beror på vad man relaterar till och du är väl inte den enda i er familj som har/haft problem med detta?
Citera
2011-04-05, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Det här är väl ännu mer konstigt isf: MJ var skärpt - om än en smula märklig (tänker på FS barn och div. annat), och FS ännu tidigare ex som skrivit här i tråden (Nillan) ger också ett intelligent intryck.
Och FS verkar vara rätt smart, även fast han pundar och begår brott.
Så vad som är mest knepigt är väl det senaste förhållandet... tror inte jag behöver säga så mkt mer.

Ursäkta om jag skriver det men den nuvarande tjejen verkar vara en typisk tjej som tänder på "farliga" killar, fan skämmigt att hon är värmlänning
Citera
2011-04-05, 20:38
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
@maskroos Du har svarat bra på min misstanke om inblandning i försvinnandet, och misstanken har minskat bedydligt. Det är dock en sak som jag vill ha utrett. På frågan om vad det var för bravader du skrev om har du lämnat två olika svar:

Hur kommer det sig att svaren är olika?

när jag först svarade så var jag i skolan och jag visste inte då vad jag hade gjort kvällen den 27. Kollade dock upp det i min almanacka så andra gången jag fick den frågan så kunde jag svara med ett riktigt svar. Tyckte det var bättre att skriva att jag inte visste vad det gällde än att gissa hej vilt
Citera
2011-04-05, 20:39
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlstadkille
Ursäkta om jag skriver det men den nuvarande tjejen verkar vara en typisk tjej som tänder på "farliga" killar, fan skämmigt att hon är värmlänning

Sådana är ni!
OnTopic igen
Citera
2011-04-05, 20:42
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
när jag först svarade så var jag i skolan och jag visste inte då vad jag hade gjort kvällen den 27. Kollade dock upp det i min almanacka så andra gången jag fick den frågan så kunde jag svara med ett riktigt svar. Tyckte det var bättre att skriva att jag inte visste vad det gällde än att gissa hej vilt
Då förstår jag. Du hade anledning till att festa den 27:e, och det står i kalendern. Du skrev att du var bakfull på jobbet den 28:e. Det händer att jag är bakfull på jobbet, men inte minns jag det nio månader efteråt, såvida jag inte firade något, t.ex. någons födelsedag och det står i kalendern.

Så du hade anledning att festa den 27:e, har jag förstått dig riktigt? Du behöver inte berätta varför du festade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in