Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Vad jag inte får klart för mig är om den här personen FS har pundat och missbrukat droger i Marinas närhet tidigare eller om han inte gjort det.
Jag tänker som så, om han inte har gjort det så är det ju anmärkningsvärt att han gjorde det plötsligt om det stämmer att Marinas pappa hittade honom flummig. Då är det ju som han visste att Marina inte skulle ta illa upp eller upptäcka det för att han visste att hon inte skulle dyka upp. Men hur stor är chansen att han inte missbrukat/brukat något i hennes närhet tidigare. Den kanske är minimal. Någon som har nån uppfattning om detta?
Stod det inte nånstans tidigare i tråden att FS varit "ren" de senaste fem åren och bara fått ett enstaka återfall under den tiden?
Tråden har blivit rätt stor och jag hittar det inte, men är rätt säker på att jag har läst det.
Man kan ju fråga sig varför han i så fall fick ett återfall just efter det att MJ försvunnit? Eller kan det vara så att han fått flera återfall när MJ varit bortrest men att ingen märkt det eftersom han varit ensam?