Citat:
Ursprungligen postat av KristoferA
Jag vet inte om det har tagits upp tidigare i tråden, men skulle det kunna vara ett hedersmord? Om hon nu kommer från en religiös skärgårdsfamilj så kanske hela BDSM-grejen, barnmisshandel, inneboende narkomaner osv inte faller i god jord..?
Vad antyder du? Att pappan skulle ha mördat henne? Det tror jag absolut INTE!! SÅ religösa var de för det första inte..
Angående att någon skrev att hon köpt adapter till USA.. hon var i USA i April i samband med teamåknings VM. Alltså inget konstigt med det! Om det nu inte var så att hon köpte det senare än så, då är det ju lite konstigt!
Och angående att polisen inte hört av sig till NillanB tycker jag låter superkonstigt. Isåfall måste de vara VÄLDIGT säkra på vad de ska gå på, och så har det ju inte verkat innan. Annars brukar väl polisen vilja höra alla tänkbara, och mamman till hans barn borde vara en av de första de skulle prata med?
Menar med detta INTE att jag tror att NillanB fejkar, bara att det låter väldigt konstigt att de inte kontaktat henne..