2010-08-12, 11:17
Medlem
chiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det kan vara fler som lägger ut bilder på samma sajt. Detta behöver inte vara NillanB:s barn på bilden.
jag tyckte då att det var samma barn..Men det är inte barn som hör hit inte NB barn???
Hur kan h-n säga att det är MJ som lagt in..""Tittar man inte""
Citera
2010-08-12, 11:22
Medlem
den här bilden ser ut som FS (enl tid. beskr. och bild (fast något ljusare hår))...är det MJ som sitter mitt emot?...nä det är en kille va

http://www.barnsemester.se/components/com_reseblog/resebilder/1037_1495452457.jpg
Senast redigerad av HanneKj 2010-08-12 kl. 11:23. Anledning: felaktighet fr. min sida
Citera
2010-08-12, 11:27
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabina66
Beror nog på att vi har kollat bilden via NillanB:s länk som h*n sparade dagen efter besöket på "molekylverkstan", dvs i aug 2008
Jag pratar om reseberättelsen som jag fick fram via Google, inte den länk som fanns i tråden.
Citera
2010-08-12, 11:29
Medlem
eviltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanneKj
den här bilden ser ut som FS (enl tid. beskr. och bild (fast något ljusare hår))...är det MJ som sitter mitt emot?...nä det är en kille va

http://www.barnsemester.se/components/com_reseblog/resebilder/1037_1495452457.jpg

Jag tyckte också det när jag tittade på bilderna. I och med att det är soligt så kan det ju utan konstigheter blekas av solen.
Citera
2010-08-12, 11:31
Medlem
chiks avatar
Om wanga är MJ, så är det något som bara är så fel här...

""Ännu en tråkig väderprognos lockade till inomhusaktivitet. Vi begav oss iväg till Universeum. Det var pappas och Ronjas första gång ... Läs mer
Av: Wanga (Igår, 19:35
Citera
2010-08-12, 11:35
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chik
Om wanga är MJ, så är det något som bara är så fel här...

""Ännu en tråkig väderprognos lockade till inomhusaktivitet. Vi begav oss iväg till Universeum. Det var pappas och Ronjas första gång ... Läs mer
Av: Wanga (Igår, 19:35

Detta är avhandlat. Igår stämmer inte. Inlagt augusti 2008. (Går att läsa här i tråden, inte alltför långt tillbaka.) Och som NillanB lyft tidigare i tråden så har inte barnen träffat FS sedan hösten 2008. Och definitivt inte igår, eftersom han är häktad.
Citera
2010-08-12, 11:37
Medlem
Zabina66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Jag pratar om reseberättelsen som jag fick fram via Google, inte den länk som fanns i tråden.
Du har rätt, någon måste ha varit inne med MJ:s användare Wanda på www.barnsemester.se igår. Polis?
Citera
2010-08-12, 11:44
Medlem
chiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reemka
Öhh, vad sa du nu? Förstår inte frågan.
jag tänker nog inte
Länken med bilder..några sidor bakåt.Med F.S barn. var det inte F.B.
Dålig på o formulera mig.
Ursäkta...
Citera
2010-08-12, 12:16
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chik
jag tänker nog inte
Länken med bilder..några sidor bakåt.Med F.S barn. var det inte F.B.
Dålig på o formulera mig.
Ursäkta...
Ingen fara, det kan lika gärna vara jag som är dålig på att fatta.
Om du menar länken till det där Indexet där det ligger typ 200 bilder, så var det tydligen blandade bilder från alla möjliga människor som lagt upp bilder på sajten Barnsemester. Bland alla dessa bilder finns alltså en bild upplagd av MJ, och den enskilda bilden länkade NillanB till tidigare.
Citera
2010-08-12, 12:33
Medlem
DeLoreans avatar
Varför lade MJ tid på att lägga upp en bild på FS och barnen på barnsemester.se?

Hon ville ju inte ha med barnen att göra.
Citera
2010-08-12, 12:44
Medlem
MrBatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-knows
Det kommer från en massa olika konton som är samlade i en stor fil.
Den första nummerkombinationen är id-nr. för just den användaren.
Det verkar som Marinas id.nr. var 16575.

Det är ingen mästerfotograf, som tagit dom korten. Ögonhöjd, det går nästan att räkna ut hur lång den personen är. 96dpi. Måste vara sämsta mobilen som fanns för fem år sen.
Citera
2010-08-12, 12:45
Medlem
rubbergirls avatar
Är detta FS profil på facebook månne?
http://www.facebook.com/profile.php?id=625058660&ref=sgm

Att jag tror detta är för profilen ovan "Gillar" ett av MJ:s fotoalbum på facebook. Man kan inte använda denna funktion om man ej är vänner, men bådas profiler har inställningar så man ej kan se deras vänner.
En annan sak är att denne metalkille är medlem i många grupper som också MJ är medlem i. Och riktigt sååå många metalkillar finns det ju inte som gillar " Svensk Teamåkning - Svenska Konståkningsförbundet"
Dessutom stämmer den modifierade profilbilden bra övrens med hur han ser ut på bilden från reseberättelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in