2010-08-12, 03:02
Medlem
Disponentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chalaisen
NillanB, känns det ändå inte lite fel att ge ut iformation om dina barns pappa? Tänker om det kan vara känsligt för barnen. Han kan väl inte ha varit så hemsk tidigare eftersom du skaffat tre barn med honom, eller?

Du sade det själv: "inte varit så hemsk TIDIGARE". Där besvarade du din egen fråga tror jag. Jag har väldigt svårt att tro att kvinnor väljer män som är svin - innan att de själva har fått smaka på nollornas rätta jag.

Citat:
Ursprungligen postat av NillanB
Inte på datan, denna bilden har Marina tagit.

Okej. Om du ramlar på några fler bilder på honom så får du mer än gärna lägga upp dem i tråden.
Citera
2010-08-12, 03:09
Medlem
Leelooos avatar
NillanB, vad har han jobbat med tidigare och vart?
Citera
2010-08-12, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leelooo
NillanB, vad har han jobbat med tidigare och vart?
Olika, i princip inga fasta jobb, bara praktik o dyl
när vi träffades hade han samhällstjänst i en kyrka tro det eller ej.
Dräng var det ju nu senast.
På lokaltv
parkförvaltniingen och ishallen
Citera
2010-08-12, 03:16
Medlem
Callass avatar
Citat:
Jag skriver här av två anledningar.
Nr 1. Jag har fått mer info av er här, än vad jag fått av media, och jag ville ge lite fakta tillbaka.
Nr 2 En del saker som skrivits om mig och barnen var svårt att låta stå oemotsagda.

Jag har inte skrivit tidigare då jag har bott " på annan ort " för att slippa tidningarna som stått och knackat på min dörr, och det finns inget internet där jag varit.

Tänk bara på att murvlarna finns på Flashback också... redo att slå mynt av all info de kan komma över.
Citera
2010-08-12, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Tänk bara på att murvlarna finns på Flashback också... redo att slå mynt av all info de kan komma över.
Tack
Citera
2010-08-12, 03:21
Medlem
kattellas avatar
@NillanB

Om du är FSs barns mor så är det modigt och starkt av dig att våga skriva här på FB.

Det är nog väldigt svårt för oss utomstående, att sätta oss in i och förstå, vad du tvingats gå igenom. Att läsa om de anklagelser som har skrivits om dig måste ha varit fruktansvärt. Jag kan bara beklaga och sända dig mitt sympatier och önskar dig allt gott!
Citera
2010-08-12, 03:22
Medlem
Doktordliszts avatar
Citat:
Tack

Jaja... Många blir ju irriterade, men jag framhärdar i det faktum att det inte är modern som breder ut sig i detta medium.
Citera
2010-08-12, 03:26
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Olika, i princip inga fasta jobb, bara praktik o dyl
när vi träffades hade han samhällstjänst i en kyrka tro det eller ej.
Dräng var det ju nu senast.
På lokaltv
parkförvaltniingen och ishallen

Vet du vart han var dräng någonstans?
Citera
2010-08-12, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattella
@NillanB

Om du är FSs barns mor så är det modigt och starkt av dig att våga skriva här på FB.

Det är nog väldigt svårt för oss utomstående, att sätta oss in i och förstå, vad du tvingats gå igenom. Att läsa om de anklagelser som har skrivits om dig måste ha varit fruktansvärt. Jag kan bara beklaga och sända dig mitt sympatier och önskar dig allt gott!
Tack.
Jag hoppas å Marinas familjs vägnar att hon är välbehållen.
Om hon inte är det så hoppas jag för barnens skull att det inte är Fredrik som gjort det.
De har tillräckligt utan att deras far ska va en mördare.
Ni här på forumet har hjälpt mig med det sista, ni har öppnat små dörrar till att det kan vara t.ex någon hon träffat på nätet, genom den info ni fått fram.
och det är jag jäkligt tacksam över. Så jag har ett litet hopp om att mina barn slipper det.
Citera
2010-08-12, 03:29
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordliszt
Jaja... Många blir ju irriterade, men jag framhärdar i det faktum att det inte är modern som breder ut sig i detta medium.

Jaja, vi har förstått det nu. Det är ok om du är negativt inställd till detta. Acceptera att vi kanske inte delar din pessimism bara! Och du kan väl inte bevisa att hon inte är den hon utger sig för att vara, eller hur?
Citera
2010-08-12, 03:37
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Tack.
Jag hoppas å Marinas familjs vägnar att hon är välbehållen.
Om hon inte är det så hoppas jag för barnens skull att det inte är Fredrik som gjort det.
De har tillräckligt utan att deras far ska va en mördare.
Ni här på forumet har hjälpt mig med det sista, ni har öppnat små dörrar till att det kan vara t.ex någon hon träffat på nätet, genom den info ni fått fram.
och det är jag jäkligt tacksam över. Så jag har ett litet hopp om att mina barn slipper det.

Hoppas för din och barnens skull - och för den delen Marinas - att det löser sig till det bästa. Har föresten barnen någon aning om vad som pågår?
Citera
2010-08-12, 03:39
Medlem
Leelooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordliszt
En seriös mor vore inte en seriös mor att fläka ut sig på detta sätt, och särskilt inte i detta sena läge av tråden. Det är min uppfattning, hävdar inte att den är riktig, men jag manar till eftertanke...

Ja, eftertanke är väl alltid bra i dom flesta lägen. Men jag kan nog tyvärr inte hålla med dig i ditt påstående att en mor inte skulle (vad menar du med en seriös mor förresten? Du är inge vidare finkänslig...) skriva av sig här. Du har väl sett allt som har spekulerats kring henne och hennes eventuella roll i det möjliga mordet? Jag anser mig vara en god mor (och jag tar mitt moderskap på fullaste allvar) och jag hade definitivt gett min sida av historien om folk spekulerade i att jag inte skötte mitt föräldraskap och tom kom med teorier att jag skulle kunna vara en mördare! Är du själv en mor förresten? Så att du vet exakt hur en mor tänker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in