2010-08-08, 13:46
Medlem
Deejaymupps avatar
Och hennes presentation på darkside:

Användarnamn (tar inte med hennes nick)
Dominant varm sadist

Senast inloggad i förrgår 14:00

Identitet: 31-årig straight tjej.

Boende: Göteborg närmsta stora stad, Västra Götalands län, Sverige.

Relationellt: Singel

Öppenhet: Avslappnad

Kontakt: Ev. öppen för allmänsocialt, vänskap, social utlevnad, förhållande.

Besöker: inte intresserad...
Dominant kvinna söker rätt partner att utveckla en långvarig relation med.

Reser mycket och har höga krav.
Välutbildad och mitt i karriären.

Naturligt dominant, har inget att bevisa, jag vet vem och vad jag är, det märker du också.
En lydig man är en lycklig man - finns ingen anledning att uppmuntra olydigt beteende.

Finns på flera västsvenska orter regelbundet.

du Ni:ar mig, inga konstiga tilltalsnamn som jag inte bett om.

Män över 37 eller pojkar under 23 gör sig icke besvär.
Citera
2010-08-08, 13:46
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är mycket lättare att dumpa en kropp på land. I vatten måste man ha båt för att komma ut på tillräckligt djupt vatten, man syns på långt håll och kroppen är lätt att upptäcka från helikopter.
Om man kör med tyngder på kroppen. Klassiska betongdumpningen.
Citera
2010-08-08, 13:48
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deejaymupp
Och hennes presentation på darkside:

Användarnamn (tar inte med hennes nick)
Dominant varm sadist

Senast inloggad i förrgår 14:00

Identitet: 31-årig straight tjej.

Boende: Göteborg närmsta stora stad, Västra Götalands län, Sverige.

Relationellt: Singel

Öppenhet: Avslappnad

Kontakt: Ev. öppen för allmänsocialt, vänskap, social utlevnad, förhållande.

Besöker: inte intresserad...
Dominant kvinna söker rätt partner att utveckla en långvarig relation med.

Reser mycket och har höga krav.
Välutbildad och mitt i karriären.

Naturligt dominant, har inget att bevisa, jag vet vem och vad jag är, det märker du också.
En lydig man är en lycklig man - finns ingen anledning att uppmuntra olydigt beteende.

Finns på flera västsvenska orter regelbundet.

du Ni:ar mig, inga konstiga tilltalsnamn som jag inte bett om.

Män över 37 eller pojkar under 23 gör sig icke besvär.
Tack. Män över 37 och pojkar under 23 men att tjepa fast flickor som är fem är ok. Nasty enligt mig.
Citera
2010-08-08, 14:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Men vet du om Marina har någon egen båt som hon brukar använda?
Stor båt i havet? Men även mindre båt för sjöarna i närheten av henne, kanske? Någon båt som även FS haft tillgång till? (Båtkärra eller släpkärra på tomten?)
Det finns dragkrok på Hyundaien.
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01255/hund3_1255589w.jpg
http://www.nyhetersto.se/pics/01683.jpg
Citera
2010-08-08, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Tjörn föräldrarna kommer i från Klädesholmen som hon och där vet jag så som Dyrön,Åstol är välidigt frikyrkliga med pingstkyrkan som största församling ute på dom öarna Betel på holma är rätt stor.
Känner en hel del folk ute på dom öarna och har en ex i från Dyrön.

Kyrkorna har haft en liten dipp nu under senare tiden ut av 2000 talet med dom yngre som är från 30 neråt.

Åstol och Dyrön lite mer... klädesholmen mindre... blir fler och fler Göteborgare som flyttar dit under helåret...
Citera
2010-08-08, 14:03
Medlem
drdracula141s avatar
Fritid, stil & smak
Vad gör du när du (mot all förmodan) inte är inloggad på Darkside?
Reser, kör båt, snorklar, åker skridskor, pysslar med huset och planerar stordåd

Har utlevandet av din läggning på något sätt bidragit till din personliga utveckling/självutveckling?
Jag vet hur min reptilhjärna fungerar. Mycket intressant.

Har du tagit pervometertestet? Vad blev resultatet?
Dominans: 66 % Sadomasochism: 72 %[/quote]
Detta med att planera stordåd har hon verkligen gjort hon har nästan fått ett helt forum att engagera sig i henne men även media. Om hon lever så måste hennes sadistiska reptilhjärna verkligen njuta nu ut av den mediala uppmärksamheten.
Citera
2010-08-08, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej
Okej, då måste du varit med eller någon som dom känner väldigt väl som kunnat berätta mer om händelsen.

Marinas egen utsaga i rätten om händelsen - duger det som "tillräckligt väl insatt"? Hon fotade ju också tillfället som hon själv benämnde barnmisshandel, hur friskt är det?
Citera
2010-08-08, 14:05
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skridskotjej
Åstol och Dyrön lite mer... klädesholmen mindre... blir fler och fler Göteborgare som flyttar dit under helåret...
Känner en hel del i från Åstol,Dyrön,Klädeseholmen. Vill inte säga vilka men dom som kommer i från Klädesholmen på forumet kan skicka pm. så kan man cheka om det finns gemensamna bekanta.
Citera
2010-08-08, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Marinas egen utsaga i rätten om händelsen - duger det som "tillräckligt väl insatt"? Hon fotade ju också tillfället som hon själv benämnde barnmisshandel, hur friskt är det?

Det var väl reptilhjärnan som band och fotade, sen fattade hennes civiliserade sida att det var snett kantänka.

Nu kan ju precis vad som helst ha hänt, men det kan ju bli väldigt snett om man försöker dominera och vara sadistisk på någon som inte är i psykisk balans.
Citera
2010-08-08, 14:22
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Tack. Män över 37 och pojkar under 23 men att tjepa fast flickor som är fem är ok. Nasty enligt mig.

Det vanliga bullshitet - man berättar om sig själv så som man vill att andra ska uppfatta en - en person med "höga krav" osv, men i verkligheten sitter den asociala fd loserpojkvännen med drogproblemen och de många avsnitten i belastningsregistret kvar i ens egen bostad utan att ha nånstans att ta vägen. Ja så var det med de höga kraven på det området iaf.
Citera
2010-08-08, 14:32
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Citat:
Vilka utseenden uppskattar du/uppskattar du inte hos andra?
Jag är svag för långt hår på killar och män i kilt är så sexigt. Extrem kroppsbehåring går bort.

Citat från hennes profil på darkside.

Han fyllde nyligen 37 var det därför han dumpades? Han har håret i en hästsvans så det stämmer.
Kan deras förhållande endast ha varit av sexuell karaktär och därför stod MJ ut med att försörja honom?
Citera
2010-08-08, 14:37
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Citat från hennes profil på darkside.

Han fyllde nyligen 37 var det därför han dumpades? Han har håret i en hästsvans så det stämmer.
Kan deras förhållande endast ha varit av sexuell karaktär och därför stod MJ ut med att försörja honom?

Hon skriver ju att hon ogillar tunnhåriga, så den övre gränsen på 37 kan ju helt enkelt ha att göra med att hon inte vill ha någon fet tunnhårig gubbe - och det är hon väl inte precis ensam om. Om man vill ha honom för att tända på, vill säga.

Å andra sidan är det inte särskilt upphetsande med en gubbe i hästsvans heller. Fast det är ju bara min personliga åsikt.
Senast redigerad av hallon1 2010-08-08 kl. 14:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in