Då Starcraft 2 äntligen är släppt är det dags för nya trådar, detta är tråden för spekulationer om hur de två resterande delerna, Protoss och Zerg kommer att bli.
Frågor om tekniska problem med SC2 diskuteras i Starcraft 2 - Supporttråden.
Frågor om vart man tankar hem SC2 och liknande tar vi inte alls i detta delforum, utan håller i Fildelningsforumets Starcraft 2- och Requesttråd. Mvh,
Moderatorerna i Dator och konsolspel
Senast redigerad av BigFatCone 2011-06-18 kl. 11:30.
Vem kommer leda the Swarm nu när Kerrigan är människa? Det har ju varit snack om Duran. Men jag tror mer på att antingen någon hybrid tar över, som man får se lite senare i kampanjen. Eller så kanske någon Xel'Naga tar över. Ska bli intressant att se.
Försökte prata om detta i den andra tråden men fick inga svar
Men tar väll om allt som jag sa, organitionen som "anställde" Raynors kompis, Muse eller vad dom heter, deras boss heter ju Dr. Narud och baklängs blir det Duran, tror han kommer bli bossen för Zerg hela grejen var att bli av med Kerrigan, så nu finns det inget som kan stoppa han! Jag tror inte Kerrigan blir infekterade, även om många är fixerade vid det så känns det bara fel, dags för henne att gott göra allt skit hon har gjort, hon kanske byter namn så ingen ska känna igen henne? Vill se henne i sina ghost kläder.
Kom och tänka på det "specimen" som man har på skeppet som består av alla zergs krigare gener plus nån grej med Overmind att göra. Om man läser nördens antekningar så skrev han att "specimen" försöker fly, så den kan nog bli nån super zerg hero.
Vem kommer leda the Swarm nu när Kerrigan är människa? Det har ju varit snack om Duran. Men jag tror mer på att antingen någon hybrid tar över, som man får se lite senare i kampanjen. Eller så kanske någon Xel'Naga tar över. Ska bli intressant att se.
Kerrigan kanske fortfarande kan kontrollera zerg då hon inte är 100% människa (kolla zerg håret)
Kerrigan kanske fortfarande kan kontrollera zerg då hon inte är 100% människa (kolla zerg håret)
Fast det är väl bara en frisyr hon valde att ha som Queen of Blades och som hänger med när hennes DNA ändras på nytt. Så tolkade jag det iaf. Tror inte att hon är någon sorts zergmänniska.
Är spoilers ens nödvändiga? Bör ju vara tydligt för de som inte vill bli spoilade att skita i en spekulationstråd.
Fast det är väl bara en frisyr hon valde att ha som Queen of Blades och som hänger med när hennes DNA ändras på nytt. Så tolkade jag det iaf. Tror inte att hon är någon sorts zergmänniska.
Är spoilers ens nödvändiga? Bör ju vara tydligt för de som inte vill bli spoilade att skita i en spekulationstråd.
Kanske det.
Föresten vad gör Terran med
Hybriderna som de håller på med i secretmissionet? Narud = Duran och han bygger hybrider åt terran (dark voice)?
Spela secret missionet. Då får man veta att terran med hjälp av någon okänd skapar hybrider.
Får ta mig an missionet senare. Måste spela om hela kampanjen upp till det missionet eftersom jag gick tillbaka till Media Blitz och plockade upp dokumenten först efter jag hade klarat ut kampanjen. Men jag tror Dark Voice är någon 'ond' Xel'Naga, kanske han som är skyldig för Xel'Nagas försvinnande?
EDIT: Läste precis om Voice in the Darkness och nu blev jag lite osäker. Kanske kan vara så att Voice in the Darkness kan korrumpera andra varelser och han lyckades vända Xel'Naga även fast han var fast i kristallen ála Diablo.
Senast redigerad av Veeoon 2010-07-30 kl. 12:29.
Får ta mig an missionet senare. Måste spela om hela kampanjen upp till det missionet eftersom jag gick tillbaka till Media Blitz och plockade upp dokumenten först efter jag hade klarat ut kampanjen.
Ladda autosaven från när du spelade media blitz bara.
Hur är det med spoilers i denna tråd egentligen? Ska man behöva spoilermarkera allt? Det är ju trots allt en spekulationstråd om 'expansionerna', vad gör man här inne om man inte klarat av Wings of Liberty typ? Aja!
Det är ju inte så att Kerrigan har coola dreads som frisyr, det är ju zerg tentakler typ som hänger ner från hennes huvud.
Annars håller jag med, Mera Ghost-Kerrigan, och mera Ghost-Nova! Daauym!
Ladda autosaven från när du spelade media blitz bara.
Hur är det med spoilers i denna tråd egentligen? Ska man behöva spoilermarkera allt? Det är ju trots allt en spekulationstråd om 'expansionerna', vad gör man här inne om man inte klarat av Wings of Liberty typ? Aja!
Det är ju inte så att Kerrigan har coola dreads som frisyr, det är ju zerg tentakler typ som hänger ner från hennes huvud.
Annars håller jag med, Mera Ghost-Kerrigan, och mera Ghost-Nova! Daauym!
Jag började spoilermarkera bara för att när trådarna var nya så kanske någon klickade in och tänkte "Hmm.. Spekulationstråden? Vad diskuterar dom här?" Sen det första han möts av är
KERRIGAN BLIR MÄNNISKA I SLUTET AV KAMPANJEN
utan spoiler-taggar, kanske inte det roligaste
Men nu när folk vet vad tråden är till för så kan man väl lika gärna sluta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!