Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-06, 00:41
  #1
Medlem
BigFatCones avatar
Ytterligare en Starcraft 2-tråd, i den här så snackar vi om nuvarande matcher, kommande matcher - matchprat helt enkelt

Allmänna frågor om spelet och snack om kampanjen tar vi i Starcraft 2 - Den allmänna tråden.

Multiplayer pratar vi om i
Starcraft 2 - Multiplayertråden

Spekulationer om de två resterande kampanjerna tar vi i Starcraft 2 - Spekulationstråden.

Frågor om tekniska problem med SC2 diskuteras i Starcraft 2 - Supporttråden.

Träningspartners söker vi i
Starcraft 2 söka träningspartner tråden

Frågor om vart man tankar hem SC2 och liknande tar vi inte alls i detta delforum, utan håller i Fildelningsforumets Starcraft 2- och Requesttråd.

Mvh,
Moderatorerna i Dator och konsolspel
Citera
BigFatCones avatar

Moderatormeddelande

Postat av BigFatCone 2011-06-18, 11:36
Medlem
Vänligen observera att forumets vanliga regler gäller och vill ni hellre "bara chatta" så är ni hänvisade till chatten. Spelas det flera matcher samtidigt så rekommenderar jag er att alltid citera dom ni pratar med och/eller tydligt skriva i inlägget vilken match det gäller.

Mvh,
Moderator
2011-06-18, 11:45
  #3
Medlem
Hkarns avatar
Day9s dreamhack stream är just nu nere pga strömavbrott i tältet.

http://twitter.com/#!/day9tv/status/82018672465543168

Dessa streams funkar fortfarande.
http://sv.justin.tv/dreamhacksc2b Iccup
http://sv.justin.tv/dreamhacksc2 TotalBiscuit
http://sv.justin.tv/dreamhacksc2c Ragequit.tv
Citera
2011-06-18, 11:46
  #4
Medlem
lundagrens avatar
Den är uppe igen men med lite lagg
Citera
2011-06-18, 11:58
  #5
Medlem
GrovBenstommes avatar
Behöver man använda spoilers? Bättre att ta det säkra före det osäkra.

Citera
2011-06-18, 12:21
  #6
Avstängd
Bitsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Behöver man använda spoilers? Bättre att ta det säkra före det osäkra.


Nja, ingen går väl in i en matchpratstråd om man inte vill veta något om matchen?

Jag är tuff och testar utan.

Ja, synd att Morrow inte lyckades så bra, dimaga lirade dock riktigt bra. Ganska hög chans att Morrow kan komma top2 i gruppen ändå då jag inte tycker att det finns några riktigt bra spelare förutom dem.

I skrivande stund ser det inte bra ut vs BratOK dock...Jag som hoppades på att detta skulle bli hans turnering.
Citera
2011-06-18, 12:54
  #7
Medlem
Den där fungal growth på alla vikings var riktigt härligt att se! fick mig att skrika ett snabbt "wooow". Riktigt härlig match att se från morrows sida. Kom igen nu Morrow!
__________________
Senast redigerad av Laagen13 2011-06-18 kl. 12:57.
Citera
2011-06-18, 13:09
  #8
Medlem
Hkarns avatar
Varför bygger Morrow inga Roaches mot Thor+Blue Flame Helion. Det funkar inte med lings.
Citera
2011-06-18, 13:12
  #9
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Varför bygger Morrow inga Roaches mot Thor+Blue Flame Helion. Det funkar inte med lings.

Håller med, inte varit på topp idag. Blir inget playoff nu med 3 raka förluster.

Naniwa har varit kul att titta på, stabil som vanligt.
Citera
2011-06-18, 13:18
  #10
Medlem
Gristarmars avatar
Why oh why MorroW.. Vad är han nu i sin grupp 0-3, 0-4 ? Jag som hoppades att han skulle bränna och plundra bland alla i sin grupp
Citera
2011-06-18, 14:18
  #11
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitsocker
Nja, ingen går väl in i en matchpratstråd om man inte vill veta något om matchen?

Jag är tuff och testar utan.

Ja, synd att Morrow inte lyckades så bra, dimaga lirade dock riktigt bra. Ganska hög chans att Morrow kan komma top2 i gruppen ändå då jag inte tycker att det finns några riktigt bra spelare förutom dem.

I skrivande stund ser det inte bra ut vs BratOK dock...Jag som hoppades på att detta skulle bli hans turnering.
Spelade han Terran? Såg det inge bra alls ut eller?
Citera
2011-06-18, 14:22
  #12
Medlem
Thalis avatar
Vilket game Dimaga vs Socke, såg ut som två bronsspelare i slutet, och stackars DApollo
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback